mechanik Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Istotne jest to w którym miejscu systemu olejowego umieszczony jest sensor temperatury. Teoretycznie na łożyskach powinno być w okolicach 90 C. Jednak w Forku jest jeden pomiar i nie wiadomo w zasadzie gdzie jest czujnik. Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Teoretycznie na łożyskach powinno być w okolicach 90 C ten co płynie przez turbo ? ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Teoretycznie na łożyskach powinno być w okolicach 90 C ten co płynie przez turbo ? ;-) Nie znam schematu systemu olejowego Forestera.Turbina jest smarowana tym samym olejem, co silnik. Pisząc o łożyskach miałem na myśli łożyska korbowe i główne wału korbowego. Jak pisałem wcześniej - warto by znać miejsce montażu sensora temp oleju. Czy w silnikach wolnossacych jest umieszczony w tym samym miejscu? Wg mnie temp jest faktycznie wysoka, kwestia, gdzie jest dokonywany pomiar. Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Jak pisałem wcześniej - warto by znać miejsce montażu sensora temp oleju. jak rozumiem chodzi o pomiar w misce olejowej http://www.hella.com/agriculture/assets/media_global/626_KI_Czujniki_poziomu_oleju_HELLA_PL.pdf Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krawietz Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Czujnik temperatury jest w podstawie filtra oleju. Krawiec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek2000 Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Czy też spóźnia Wam się zegarek w Forku i skrzypi klapa bagażnika podczas otwierania? Ta klapa skrzypi tylko jak jest zimno i w dolnej pozycji. ASO już 3 razy zgłaszałem jedno i drugie. Ale wiadomo - to Zdanowicz, mają to gdzieś! 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
T1sh0 Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2016 W moim się spóźnia! Dokładnie 2min! Klapa jest ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowicjusz Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Klapa czasem skrzypnie (nie wiem czy nie tylko w trybie recznym), z z egarkiem mam to samo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alfik Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Mi po lecie wszystko skrzypiało. Po posmarowania uszczelek auto jak nowe. Zegarek nie jest atomowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtek Hopkins Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Nie usprawiedliwialbym na Twoim miejscu firmy, bo im sie w głowach poprzewraca jak złe chodzą to mogliby wymienić i po kłopocie / a tam VW tez pali trochę więcej - to nie laboratorium (żarcik ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2016 ASO już 3 razy zgłaszałem jedno i drugie. Ale wiadomo - to Zdanowicz, mają to gdzieś! to Subaru Co z tego ze poprawia klape w jednym miescu skoro zacznie skrzypiec w innym. Te auta takie po prostu sa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Czy też spóźnia Wam się zegarek w Forku i skrzypi klapa bagażnika podczas otwierania? Ta klapa skrzypi tylko jak jest zimno i w dolnej pozycji. ASO już 3 razy zgłaszałem jedno i drugie. Ale wiadomo - to Zdanowicz, mają to gdzieś!Chodzi o pokrywę zamykaną elektrycznie? Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FOR CVT Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Żona likwiduje wszelkie trzaski w Forku błyskawicznie i skutecznie - podkręca głośniej radio 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AllRad Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Czy też spóźnia Wam się zegarek w Forku I ja w tej samej sprawie.... Mnie się już spóźnia o jakieś 7 minut i za cholerę nie mogę ustawić samodzielnie zegarka tzn "aktywne" są tylko godziny i te mogę ustawiać, ale minuty są "nieaktywne". Też tak macie?? Jeśli tak to jakiś debilizm wtórny. O co chodzi?? Mogę przestawiać tylko czas letni i zimowy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FilipBB Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Zapewne robiłeś to podczas jazdy. Forester jest na tyle mądry, że w trakcie jazdy ucina sporo ustawień. Spróbuj na postoju, zmiana jest banalnie prosta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AllRad Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Zapewne robiłeś to podczas jazdy. I podczas jazdy i na postoju i tylko i wyłącznie na włączonym zapłonie w garażu...po prostu minut nie mogę w ogóle ruszyć... Czy może ktoś to sprawdzić? Może jeden z ostatnich softów zrobił takiego psikusa... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordynator Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Chyba rzeczywiście jest coś nie tak. Sprawdzałem i u mnie tez minuty są nieaktywne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FilipBB Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Są dwie opcje równoległe. Jedna z opcją zmiany tylko godziny i chyba roku i jedna gdzie można zmieniać wszystko. Potem zejdę do garażu i opiszę dokładnie jak to zmienić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Zapewne robiłeś to podczas jazdy.I podczas jazdy i na postoju i tylko i wyłącznie na włączonym zapłonie w garażu...po prostu minut nie mogę w ogóle ruszyć... Czy może ktoś to sprawdzić? Może jeden z ostatnich softów zrobił takiego psikusa... U mnie w Forku można zmienić i minuty i godziny - to znaczy na pewno to robiłem. Dzisiaj sprawdzę.Zegarek w zasadzie nie jest jakoś skoordynowany z innym, by można było zauważyć drobną różnice, jednak potrzeby korekty stanowczo nie ma. Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FilipBB Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Trzeba przytrzymać ten środkowy przycisk pod kierownicą "informacje i ustawienia" potem kliknąć DATA, potem znowu DATA i już można edytować wszystko. Jeśli nie, to chyba trzeba przestawić z czasu zimowego na letni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordynator Opublikowano 22 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2016 Trzeba przytrzymać ten środkowy przycisk pod kierownicą "informacje i ustawienia" potem kliknąć DATA, potem znowu DATA i już można edytować wszystko. Jeśli nie, to chyba trzeba przestawić z czasu zimowego na letni. Co za debilstwo. Sprawdziłem i rzeczywiście aby ustawić CZAS trzeba ustawić DATĘ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowicjusz Opublikowano 22 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2016 Zawsze mnie zastanawiało, że taki problem jest dla producentów aut zrobić sensowny i czytelny interface obslugi multimediów w czasie gdy z drugiej strony z sukcesem projektują daleko złożone rozwiązania np. w napędzie pojazdu Wpadek z tego tytulu jak i z tłumaczeń na rynku wiele Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Zawsze mnie zastanawiało, że taki problem jest dla producentów aut zrobić sensowny i czytelny interface może dla nich był/jest czytelny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B-52 Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2016 @@mechanik, czy udała Ci się może rozkminka dachowej telepki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2016 @@mechanik, czy udała Ci się może rozkminka dachowej telepki? Nie udało mi się niestety zlokalizować przyczyny, do tego dach ucichł jak na złość. Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się