mechanik Opublikowano 10 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2016 Poszedłem dziś na koncert do szkoły dzieciaka, a pod salą trzy nowe forestery - wszystkie niebieskie, trzeba kupić coś mniej popularnego (w szkole)Niebieskie, hmm Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 11 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2016 Chwilowe 1,2 - 1,3 Da się "dmuchnąć" trochę więcej. U mnie 1,4 zdarza się dość regularnie, 1,5 chyba też mi kiedyś mignęło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B-52 Opublikowano 11 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2016 To przy odciskaniu na maksa? Ja chyba więcej, niż 0,8 nie widziałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordynator Opublikowano 11 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2016 A mi dzisiaj skrzynia się zawiesiła Miałem dzisiaj sytuację podbramkową i musiałem kawałek po mieście przejechać w stylu "Froga". Jechałem na S i po którymś dohamowaniu do świateł, zatrzymałem się a obroty zostały powyżej 3tys. Po kilku sekundach wszytko wróciło do normy. Miał ktoś coś podobnego ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 11 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2016 A mi dzisiaj skrzynia się zawiesiła Miałem dzisiaj sytuację podbramkową i musiałem kawałek po mieście przejechać w stylu "Froga". Jechałem na S i po którymś dohamowaniu do świateł, zatrzymałem się a obroty zostały powyżej 3tys. Po kilku sekundach wszytko wróciło do normy. Miał ktoś coś podobnego ? Tak. Po ostrym wyprostowaniu rury przez pewien czas utrzymuje nienaturalnie wysokie obroty. Ale ja widzę w tym raczej zamierzony efekt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 11 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2016 może podtrzymanie smarowania turbiny...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarne_Koronkowe Opublikowano 12 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2016 A czy Wy też zauważyliście, że po odpaleniu samochodu (zwłaszcza rano, po nocy) silnik pracuje na wysokich obrotach? U mnie jest to jakies 1500-1600. Po wrzuceniu na D spada. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B-52 Opublikowano 12 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2016 U mnie chyba podobnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordynator Opublikowano 12 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2016 Jakby na ssaniu był Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lisek Opublikowano 12 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2016 Odkryliście Panowie Amerykę Widać przeczulenie niektórych osobników na punkcie swoich maszyn;) 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jozef1972 Opublikowano 12 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2016 A czy Wy też zauważyliście, że po odpaleniu samochodu (zwłaszcza rano, po nocy) silnik pracuje na wysokich obrotach? U mnie jest to jakies 1500-1600. Po wrzuceniu na D spada. u mnie też tak jest - ale już wcześniej było to omówione w wątku - że to normal a dla rozluźnienia test - Forester IV kontra Łada Niva - zakończenie nawet zaskakujące... a przy okazji warto zobaczyć prawdziwy off-road - w Rosyjskim a może nawet jeszcze bardziej Radzieckim /z uwagi na wozy/ wykonaniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 12 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2016 (edytowane) A czy Wy też zauważyliście, że po odpaleniu samochodu (zwłaszcza rano, po nocy) silnik pracuje na wysokich obrotach? U mnie jest to jakies 1500-1600 w fiacie CC byla do tego specjalna dzwignia "ssania" We wszystkich nowszych autach tak jest i nie trzeba tego wlaczac recznie Edytowane 12 Maja 2016 przez Karas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jozef1972 Opublikowano 12 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2016 no a Forek też nie gorszy w off-road - vide ładny filmik ze Stigiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 12 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2016 Odkryliście Panowie Amerykę Widać przeczulenie niektórych osobników na punkcie swoich maszyn;)Dokładnie Wzrost obrotów przy zimnym silniku to oczywista oczywistość Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarne_Koronkowe Opublikowano 12 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2016 (edytowane) Odkryliście Panowie Amerykę Widać przeczulenie niektórych osobników na punkcie swoich maszyn;)Dokładnie Wzrost obrotów przy zimnym silniku to oczywista oczywistość Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka No dobra ale jak w takim razie pogodzić to z zapisem w instrukcji, żeby silnik pochodził sobie spokojnie, aby olej do turbiny się dostał i ją ładnie nasmarował. Spoko, nie mam sztabu inżynierów w FHI za debili, więc to jakoś przemyśleli. Ale pamiętacie przy jakich obrotach się ona załącza? Edytowane 12 Maja 2016 przez Czarne_Koronkowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eclipse Opublikowano 12 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2016 Zimny silnik utrzymuje nieco wyższe obroty, jest to sygnalizowane niebieską lampką. Oprócz obrotów nieco inaczej pracuje sterownik silnika. W moim forku wszystko wraca do normy gdy temperatura oleku osiągnie ok 38-40 st C. Turbinka powinna pracować cały czas od momentu uruchomienia silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 12 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2016 Odkryliście Panowie Amerykę Widać przeczulenie niektórych osobników na punkcie swoich maszyn;)Dokładnie Wzrost obrotów przy zimnym silniku to oczywista oczywistość Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka No dobra ale jak w takim razie pogodzić to z zapisem w instrukcji, żeby silnik pochodził sobie spokojnie, aby olej do turbiny się dostał i ją ładnie nasmarował. Spoko, nie mam sztabu inżynierów w FHI za debili, więc to jakoś przemyśleli. Ale pamiętacie przy jakich obrotach się ona załącza?Tu występuje kompromis na rzecz ekologów którzy chcą aby silnik najszybciej osiągnął optymalne parametry.Automatyczny Start/stop również nie słóży silnikowi moim nerwom też nie. Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 12 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2016 Ale start/stop można wyłączyć ? W Levorgu na tyle to jest dobre, że jak dostanie ostro w pupsko to nawet na aktywnym nie zgaśnie silnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B-52 Opublikowano 12 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2016 Odkryliście Panowie Amerykę Widać przeczulenie niektórych osobników na punkcie swoich maszyn;) To nie było żadne odkrycie. Tak jest i tyle. Kolega zapytał, czy ktoś zauważył, to i taka odpowiedź padła. Ale start/stop można wyłączyć ? W Levorgu na tyle to jest dobre, że jak dostanie ostro w pupsko to nawet na aktywnym nie zgaśnie silnik U mnie nie ma S/S. Chyba w ogóle w XT nie ma? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 12 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2016 A w wolnym ssaku system gasi silnik, jak tylko temperatura oleju przekroczy 40 stopni. No i obowiązkowo za każdym razem, jak zatrzymuję się na bramkach autostradowych (o ile oczywiście zapomnę go wcześniej dezaktywować). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 12 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2016 Odkryliście Panowie Amerykę Widać przeczulenie niektórych osobników na punkcie swoich maszyn;) To nie było żadne odkrycie. Tak jest i tyle. Kolega zapytał, czy ktoś zauważył, to i taka odpowiedź padła. Ale start/stop można wyłączyć ? W Levorgu na tyle to jest dobre, że jak dostanie ostro w pupsko to nawet na aktywnym nie zgaśnie silnik U mnie nie ma S/S. Chyba w ogóle w XT nie ma? W XT nie ma. Co bardzo mnie cieszy Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 12 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2016 Zimny silnik utrzymuje nieco wyższe obroty, jest to sygnalizowane niebieską lampką. Ale że zimny silnik jest sygnalizowany tą lampką, czy wyższe obroty ? Bo trochę przypomina to teorię radzieckich naukowców o nerwie łączącym oko z ... no wiadomo z czym. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 12 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2016 Zimny silnik utrzymuje nieco wyższe obroty, jest to sygnalizowane niebieską lampką. Ale że zimny silnik jest sygnalizowany tą lampką, czy wyższe obroty ? Bo trochę przypomina to teorię radzieckich naukowców o nerwie łączącym oko z ... no wiadomo z czym. Najlepsze było ssanie Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Forest Gump Opublikowano 12 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2016 Apropos Start / Stop Przed 14 dniami skonczylem projekt "Memory Modul" Moja Start Stop Automatyka pamieta teraz swoj status. Byla zdeaktywowana przed wylaczeniem silnika, zostaje nieaktywna po wlaczeniu silnika. Koniec z zapominaniem zeby "to to" wylaczyc Wykozystalem oprogramowanie kolegi Nicolei Steinkamp. Caly uklad to jeden microkontroler Atmel Tiny 13 a, Tranzystor, regulator napiecia kondensator i trzy oprniki. Jak mi ktos powie jak w naszym forum opublikowac fotki to podesle wiecej detali i szczegolowy opis. Dla elektronika to ten caly akt trwa od zera do skonczonej zabudowy okolo 2,5 do 3 godzin wlacznie z przygotowniem plytki lutowania i zaprogramowania calosci i montazu w aucie. Pasuje do kazdego Subaru z tym idiotycznym EU - Patentem. Rowniez do innych aut... Naturalnie takze do SKODY Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 13 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2016 (edytowane) @@mechanik, czy udała Ci się może rozkminka dachowej telepki? Nie udało mi się niestety zlokalizować przyczyny, do tego dach ucichł jak na złość. Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka Telepanie dachu wyeliminowane w ASO. Mam nadzieję, że forever. Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka Edytowane 13 Maja 2016 przez mechanik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się