Skocz do zawartości

Subaru Outback [BS] (MY15=>MY20)


atom75

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 20.11.2017 o 18:43, spawalniczy napisał:

Ad 1. Miałem dokładnie taki sam objaw, czasami nawet trzy stuknięcia jedno po drugim. ASO stwierdziło, że to klocki w prowadnicach i że to znany objaw w OBK i XT (chyba takie same hamulce). Po rozebraniu i nasmarowaniu od 5kkm cisza

 

To samo mi powiedzieli. Dodali jeszcze, że nie wymyślili 'patentu' na ten problem. Nasmarowali i coś niby było ciszej. Jednak po 2k km problem powrócił a po 10k km jak wyjeżdżam z garażu po takiej "jodełce" z kostki brukowej - to wali tak, że aż mnie telepie. I mam wrażenie, że to cały zawias z przodu a nie tylko klocki. 

To już drugi powód do wizyty w Herr Koper Garage. Ciekawe co krawcowa na to? :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, bardzozlymisio napisał:

to wali tak, że aż mnie telepie. I mam wrażenie, że to cały zawias z przodu a nie tylko klocki. 

 

Faktycznie, wrażenie jest jakby zawias był w proszku. U mnie czyszczenie i smarowanie starczyło mniej więcej na 5 kkm.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
Faktycznie, wrażenie jest jakby zawias był w proszku. U mnie czyszczenie i smarowanie starczyło mniej więcej na 5 kkm.
 
Nie dość, że niebezpieczny, to jeszcze zawias sie rozpada. Przez Ciebie kupiłem ten szmelc :D

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Znalazłem w sieci taki artykuł: https://www.greencarreports.com/news/1110595_subaru-plans-for-all-electric-versions-of-existing-model-lineup
Jeżeli to prawda to nowa odsłona OBK w 2020 powinna być dostępna jako hybryda albo elektryk. Ciekawe czy opracują elektrycznego boxera;)))


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnosze wrazenie ze wiadomosc na temat elektrycznych Subaru jest raczej na wyrost. Znajac polityke Subaru, wiemy ze jest to marka bardzo konserwatywna w swoim podejsciu do nowinek technicznych.  Crosstrek Hybrid okazal sie fiaskiem, poniewaz rachunek cena/oszczednosci w porownaniu do benzyniaka okazaly sie niekorzystne dla hybrydy, no i jeszcze ceny paliw poszly w dol. 

 

Osobiscie uwazam ze ekeltryczny OBK bylby genialny, gdyby mogl miec taki sam zasieg na jednym ladowaniu jak obecny model, inaczej elektryczny OBK jest bez sensu.

 

Z innej beczki - w moim OBK stukanie z przodu pojawilo sie po szlifowanu tarczy u dilera, wrocilem by problem zostal stwierdzony - powiedzieli ze to klocki i w ten piatek maja to zrobic - zobaczymy czy sie cos zmieni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Widzieliście OBK 2018? 

Mnie się ten nowy grill zupełnie nie podoba. Ten poprzedni mnie urzekł swoim wyglądem, a teraz toyotopodobna kicha się zrobiła - IMHO. 

Za to blind spot mi się podoba bardzo.  Na te fidrygałki w środku kładę lachę. 

 

Codziennie rano i wieczorem proszę Buddę o rozum dla chłopaków z FHI, żeby w końcu wsadzili jakiś fajny silnik do Subaraków na rynek Europejski.

Z niecierpliwością oczekuję 2020 kiedy to spodziewam się nowego OBK i mam nadzieję, że stylistycznie pójdą w stronę Ascenta. 

 

Jak  zachowają mniej więcej styl i wielkość OBK i wsadzą jakiś rozsądny motor - to jesteśmy kumple. A jeśli dalej będą mordować 2.5i - to kapelusz i Skoda.  

maxresdefault.jpg

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, bardzozlymisio napisał:

Codziennie rano i wieczorem proszę Buddę o rozum dla chłopaków z FHI, żeby w końcu wsadzili jakiś fajny silnik do Subaraków na rynek Europejski

 

raczej  proś Buddę o to żeby to 2,5i zostawili bo patrząc na obecne tendencje w Subaru tzn pozbywanie się najmocniejszych silników w swoich modelach  sti i w przyszłosci  w  fxt to  z  tymi silinkami  w Europie  to  może być  bardzo różnie... i żeby  nie okazało  się  że  w 2020 w  Europie  jedynym dostępnym motorem  w  OBK bedzie 1,6i  ;)

Edytowane przez Karas
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Karas napisał:

żeby  nie okazało  się  że  w 2020 w  Europie  jedynym dostępnym motorem  w  OBK bedzie 1,6i  ;)

 

to zacznę może szukać już jakiegoś twarzowego stetsona 

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, bardzozlymisio napisał:

Widzieliście OBK 2018? 

Mnie się ten nowy grill zupełnie nie podoba. Ten poprzedni mnie urzekł swoim wyglądem, a teraz toyotopodobna kicha się zrobiła - IMHO. 

Za to blind spot mi się podoba bardzo.  Na te fidrygałki w środku kładę lachę. 

 

Codziennie rano i wieczorem proszę Buddę o rozum dla chłopaków z FHI, żeby w końcu wsadzili jakiś fajny silnik do Subaraków na rynek Europejski.

Z niecierpliwością oczekuję 2020 kiedy to spodziewam się nowego OBK i mam nadzieję, że stylistycznie pójdą w stronę Ascenta. 

 

Jak  zachowają mniej więcej styl i wielkość OBK i wsadzą jakiś rozsądny motor - to jesteśmy kumple. A jeśli dalej będą mordować 2.5i - to kapelusz i Skoda.  

maxresdefault.jpg

Nie no, oba mi się podobają (nowy może nawet bardziej:huh:), ale ten nowy bardziej do Tucsona niż Toyoty podobny:mrgreen: tzn. z kształtu lameli w grillu.

p.s. gdzie nie spojrzę tam już Tucsona widzę, strach do lodówki zaglądać

Edytowane przez adamW202
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, bardzozlymisio napisał:

Widzieliście OBK 2018? 

Mnie się ten nowy grill zupełnie nie podoba. Ten poprzedni mnie urzekł swoim wyglądem, a teraz toyotopodobna kicha się zrobiła - IMHO. 

Za to blind spot mi się podoba bardzo.  Na te fidrygałki w środku kładę lachę. 

 

Codziennie rano i wieczorem proszę Buddę o rozum dla chłopaków z FHI, żeby w końcu wsadzili jakiś fajny silnik do Subaraków na rynek Europejski.

Z niecierpliwością oczekuję 2020 kiedy to spodziewam się nowego OBK i mam nadzieję, że stylistycznie pójdą w stronę Ascenta. 

 

Jak  zachowają mniej więcej styl i wielkość OBK i wsadzą jakiś rozsądny motor - to jesteśmy kumple. A jeśli dalej będą mordować 2.5i - to kapelusz i Skoda.  

maxresdefault.jpg

Zmiany raczej kosmetyczne. Bez rewolucji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie nowy grill nie razi - myślę, że jeszcze fajniej wyglądałby, gdyby był taki, jak w nowym XV, czyli cały czarny z bardzo delikatną listwą chromowaną. Nie podobają mi się za to reflektory a w zasadzie ten wystający element od strony grilla. Wszystko to jednak jest subiektywne.

Szkoda, że mimo zmiany audio (wreszcie) i panelu klimatyzacji w dalszym ciągu trzymają się "klawiszologii" związanej z obsługą klimatyzacji. Rozwiązanie znane z Forestera / XV / Imprezy są o wiele bardziej przyjazne i ergonomiczne - ustawienia zmienia się praktycznie po omacku. Wyświetlacz godziny i temperatury zewnętrznej pozostał niestety w dotychczasowym, niewidocznym miejscu - chyba najsłabszym, jakie można sobie wyobrazić - co w połączeniu z miniaturową wielkością jest po prostu karykaturalnym rozwiązaniem.

Tym bardziej tego nie rozumiem, że OUTBACK został jedynym modelem z takimi niepraktycznymi rozwiązaniami - Ascent mimo, że klasa wyższa dostał zarówno pokrętła, jak i wyświetlacz na podszybiu.

Szkoda - pewnie dopiero w nowym modelu będą takie rozwiązania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, spawalniczy napisał:

Wyświetlacz godziny i temperatury zewnętrznej pozostał niestety w dotychczasowym, niewidocznym miejscu - chyba najsłabszym, jakie można sobie wyobrazić - co w połączeniu z miniaturową wielkością jest po prostu karykaturalnym rozwiązaniem.

 

Po ponad pol roku jazdy OBK17 nie moge sie przestawic i zawsze patrze pod daszek, zeby sprawdzic godzine i temperature. Mysllem, ze tylko mnie to denerwuje....

Czy jest jakas sznasa na Ascenta w Europie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przód nowego OBK kwestia gustu. Nowy jest bardziej nowoczesny, ale to stary ma swój styl i urok, więc ja wolę stary przód. Niemniej całe clou będzie w środku. Jeżeli zmiany w OBK18 będą tak samo na plus jak w nowej Imprezie to może kwestia przodu będzie miała mniejsze znaczenie :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, bardzozlymisio napisał:

Prędzej będziemy 23 republika Federacji Rosyjskiej i przesiądziemy się na Patrioty

Wtedy zamiast kapeluszy założymy uszanki i będzie grało....

7465a358ef53ef7e6748533f6e5649d9.jpg

Tak przy okazji kolega właśnie kupił Uaza Patriot. Jakaś firma w Polsce je sprowadza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, mechanik napisał:

Tak przy okazji kolega właśnie kupił Uaza Patriot. Jakaś firma w Polsce je sprowadza.

prawdziwa terenówka  ze sztywną ramą i mostami zawieszonymi na własnym zawieszeniu .  Ultra niszowe auto ale wjedziesz pewnie  wszędzie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś tu wspomniał o Ascencie... właśnie się w nim zakochałem, tylko zapewne w wersji touring to będzie kosztował z 250 tys. No i ciekawe czy pojawi się w Europie i z jakim silnikiem? Na stronie nie ma nic o wersji z hybrydą...a to już standard.

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem okazje pojeździć 3 dni Volvo V90CC D5 w pełnej opcji wyposażenia. 

Silnik - na zewnątrz nieprzyjemny klekot, w środku absolutna cisza. Pomimo 2 litrów spokojnie daje radę z autem. Na autostradzie spalanie około 9 litrów, w mieście około 14. Sporo.

Komfort podróżowania, siedzenia z masażem i wentylacja, audio Bowers&Wilkins, szklany dach, świetne.

Tablet do sterowania wszystkim w aucie - da się przywyknąć.

W jeździe po mieście trochę duże auto.

Ogolnie bardzo na plus. Nawet zacząłem myśleć, czy nie wymienić OBK na takie Volvo...

I wiecie co? Wsiadłem dziś do swojego OBK, odpaliłem silnik, usłyszałem ze jest, audio nie powaliło, wyjechałem z posesji, przejechałem kilka km i .... uznałem, ze nie umiem tego racjonalnie ocenić, ale wolę jednak to nieco toporne Subaru :) Chyba mimo wszystko ma więcej charakteru.

Edytowane przez Tsunetomo
  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam tak zawsze jak wsiade do Levorga, wiec doskonale Cie rozumiem ;) 

Nawet po kilkuset kilometrach mega wypasionym A6 3.0 TDI Quattro przesiadka do Levorga byla, no wlasnie tym czyms, chyba S-Factor. Nie umiem tego opisac, ale to sie czuje ;) 

Edytowane przez Christoph
  • Super! 1
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Tsunetomo, @Christoph też nie wiem na czym to polega, ale wszystkie te auta wielkich koncernów wydaja mi się jakieś takie nudne i bez wyrazu. Jeździłem w tym roku X5, 520GT, Q7, S4, nowym Paskiem i kilkoma innymi - to są super fury, mocniejsze, szybsze, wygodniejsze, większe, o wiele bardzie prestiżowe. A ja w dalszym ciagu z przyjemnością wsiadam do mojego niezbyt szybkiego czy prestiżowego OBK i cieszę się każdą sekundą jazdy. Może to jakieś zmiany w mózgu po 40-tce? :)

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, bardzozlymisio napisał:

@Tsunetomo, @Christoph też nie wiem na czym to polega, ale wszystkie te auta wielkich koncernów wydaja mi się jakieś takie nudne i bez wyrazu. Jeździłem w tym roku X5, 520GT, Q7, S4, nowym Paskiem i kilkoma innymi - to są super fury, mocniejsze, szybsze, wygodniejsze, większe, o wiele bardzie prestiżowe. A ja w dalszym ciagu z przyjemnością wsiadam do mojego niezbyt szybkiego czy prestiżowego OBK i cieszę się każdą sekundą jazdy. Może to jakieś zmiany w mózgu po 40-tce? :)

Pewnie tak jest :) Za mną chodzi jeszcze spec B sedan w automacie, albo Levorg z lekka poprawka silnika ;) taki kaprys Pana po 40tce. Oby po 50tce nie przesunęło się nam w Porsche, bo będzie kosztować 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...