ketivv Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Daj źródło tego testu. http://motopodprad.pl/test-subaru-outback-2-5i-175-km/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Poprzedni 2.5 N/A palił dokładnie tyle - 13-15 l/100 km w mieście i 10-11 litrów na trasie 11l w trasie to przy 150KM/h. Tak było przy 5MT a CVT jest na 100% oszczędniejszy. Jak komuś pali 15 w mieście to musi nauczyć się jeździć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TP_S Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Cytay Daj źródło tego testu. http://motopodprad.pl/test-subaru-outback-2-5i-175-km/ Cytat - Dlatego też warto ten zbiór gwiazd (plejady) postawić u siebie w garażu (zaraz przed beczkami z paliwem). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Jak komuś pali 15 w mieście to musi nauczyć się jeździć. jest to możliwe, nie wiemy o jaką jazdę i o jakie miasto chodzi do tego niewiadomą jest "temperament" kierowcy 11l w trasie to przy 150KM/h. Tak było przy 5MT a CVT jest na 100% oszczędniejszy. z drugiej strony nie jest to wartość nierealna, zaledwie niecałe 2 litry więcej od XV 2.0 D manual jadącego z tą samą prędkością OBK jest cięższy, wyższy oraz szerszy co jednak na spalanie musi mieć wpływ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Daj źródło tego testu. http://motopodprad.pl/test-subaru-outback-2-5i-175-km/ zaraz ci najwrazliwsi znajda literowke i oglosza caly tekst jako falszywy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FOR CVT Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Rozumiem, że automat i AWD musi palić … I bardzo dobrze. Subaru to nisza a nie auto dla dziadostwa trzęsącego się nad każdym litrem i kawą w salonie za 2 złote Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fortis Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2015 (edytowane) Outback testowy w Krakowie ma spalanie od początku 13.2 Krótkie odcinki prawie zawsze zimny bo kolejek do jazd raczej nie ma ... Moja średnia z zimnego silnika przejazd ok 15min - 12.4 Tyle co Fxt jak bym pojeździł dłużej na zagrzanym silniku spadło by pewnie tak jak w XT do 10 -11 haha nawet ja podawałem niższe wartości i nawet wtedy mówiliście,że piszę głupoty.Pali jak smok,musi ,archaiczny boxer 2.5i Żeby choć jechał,a nie chce.Wywalić to i dać 2.0dit jak najszybciej.Nie wiem jak sprawdzi się w Outbacku,ale w Forestrze przynajmniej daje radość i pali jak widać tyle samo. Madox - przecież twierdziłeś jeszcze niedawno że FXT pali 20l/100km a szybka jazda to 20litrów.I dokładnie tyle pali koledze.On jedzi dość ostro ,więc jemu tyle w mieszanym trybie wychodzi Edytowane 23 Kwietnia 2015 przez Fortis Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2015 z drugiej strony nie jest to wartość nierealna, zaledwie niecałe 2 litry więcej od XV 2.0 D proszę Cię 2.5N/A z 5MT przy 140KM/h potrzebuje 3500obr. Z CVT poniżej 3.000. To musi i wpływa na realne spalanie. Pan dziennikarz chciał się pewnie "pobawić i posprawdzać" osiągi a potem dziwi się, że wyszło 15l. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2015 zaraz ci najwrazliwsi znajda literowke i oglosza caly tekst jako falszywy... Tekst akurat ciekawy, choć literówek albo nadgorliwej autokorekty wypaczającej sens zdań jest sporo Testujący zapewne nie pieści się z gazem to i spalanie wykręcił odpowiednie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dobi1972 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Pan dziennikarz chciał się pewnie "pobawić i posprawdzać" osiągi a potem dziwi się, że wyszło 15l. Dlatego spalanie trzeba sobie oszacować samemu podczas jazdy próbnej, jeszcze mi się nie zażyło, aby testy dziennikarskie spalania były porównywalne do mojego stylu jazdy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FOR CVT Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Testujący zapewne nie pieści się z gazem to i spalanie wykręcił odpowiednie ... Widziałem we Wrocławiu jak red. Maznas jeździ testówką i określenie nie pieści się jest mocno za słabe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kdebski Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Daj źródło tego testu. http://motopodprad.pl/test-subaru-outback-2-5i-175-km/ zaraz ci najwrazliwsi znajda literowke i oglosza caly tekst jako falszywy... Już przestańcie pisać o tym spalaniu. Jak dzieci poprostu. Pali tyle ile kierowca potrzebuje. 30 może spalić, ale pewnie też 8 potrafi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Z jednej strony trudno uwierzyć w spalanie katalogowe (zwłaszcza w kontekście spalania Forestera i własnych obserwacji). Z drugiej strony ciekaw jestem spalania u konkurencji w podobnych konstrukcjach i silnikach. Czy różnice są aż tak duże na niekorzyść Subaru? Z trzeciej strony jeśli auto z pasażerami waży 2 tony, jest podwyższone i ma napęd na 4 koła, to trudno, żeby przy 150km/h paliło 7 litrów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madox Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Złom.Mój dieselek jest szybszy i pali niezmiennie 6.2-6.4 choćby nie wiem jak jezdził.Mówię o średnich z tysiąca czy dwóch jazdy mieszanej 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Testujący zapewne nie pieści się z gazem to i spalanie wykręcił odpowiednie ... Widziałem we Wrocławiu jak red. Maznas jeździ testówką i określenie nie pieści się jest mocno za słabe "Drive it like you stole it" Niestety redaktorzy nie mają żadnego szacunku do powierzanych im samochodów i traktują je najdelikatniej pisząc "szorstko". Co ciekawe choć katują auta nigdzie w testach o tym nie przeczytasz w relacjach nie zobaczysz, wychodzi na takie katowanie dla katowania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FOR CVT Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Niestety redaktorzy nie mają żadnego szacunku do powierzanych im samochodów i traktują je najdelikatniej pisząc "szorstko"... Widziałem faktycznie fajne scenki BTW prywatnie red. JM to ciekawy i poukładany facet. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Christoph Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Należy cieszyć się, że poza spalaniem (kierowca ma tu największy wpływ) autor testu pochwalił silnik za osiągi i prowadzenie Czyli OBK jednak jedzie i nie stoi w miejscu. M... i tak nie kupi bez rabatu Raz narzeka na diesla, a raz go chwali. Czyli jest za a nawet przeciw. _____ Błędy w pisowni sponsoruje iPhone + Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2015 (...) M... i tak nie kupi bez rabatu Raz narzeka na diesla, a raz go chwali. Czyli jest za a nawet przeciw. chwali za spalanie, gani za osiagi... proste jak 2+2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbylut Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Będąc ostatnio w serwisie zasiadłem na 5 minut do nowego Outbacka. Nie zauważyłem tego skoku jakościowego, który dostrzegli niektórzy forumowicze - tu coś ładnie spasowane, a w innym miejscu telepie się i rusza. Kierownica - ładna i funkcjonalna, ale skóra jakaś taka twarda i sucha - w Foresterze 2011 jest przyjemniejsza. A "szybka" osłaniająca centralny wyświetlacz - na miarę foresterowej szmatki. Ale ogólnie ładne auto, brałbym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dobi1972 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Będąc ostatnio w serwisie zasiadłem na 5 minut do nowego Outbacka. Nie zauważyłem tego skoku jakościowego, który dostrzegli niektórzy forumowicze - tu coś ładnie spasowane, a w innym miejscu telepie się i rusza. Kierownica - ładna i funkcjonalna, ale skóra jakaś taka twarda i sucha - w Foresterze 2011 jest przyjemniejsza. A "szybka" osłaniająca centralny wyświetlacz - na miarę foresterowej szmatki. Ale ogólnie ładne auto, brałbym. A jak to wersja była? Jak oglądałem tę najwyższą to skóra była dość fajna, ale co kto lubi ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
opti Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2015 (edytowane) Złom.Mój dieselek jest szybszy i pali niezmiennie 6.2-6.4 choćby nie wiem jak jezdził.Mówię o średnich z tysiąca czy dwóch jazdy mieszanej Przy geriatrycznej jeździe tak wychodzi. U mnie w Legacy średnia z 200 kkm to 8.23 z czego 80% to ekspresówki i autostrady. Ale potrafię zrobić też <6,0, tylko poco? Edytowane 23 Kwietnia 2015 przez opti Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sapa Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2015 (edytowane) Mam w Forku taki silnik 2,5i CVT jak w tym OBK i u mnie spalanie jest 8,5L trasa, 10L miasto. Zawsze przypomina mi się dowcip mojego wuja nt spalania, ja ktoś się pytał ile pali jego Zaporożec : Pali 10L, bierze 12L, a 15 potrafi Edytowane 23 Kwietnia 2015 przez sapa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2015 @@sapa, a jak tam z korkami w ZEA? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sapa Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2015 @sapa, a jak tam z korkami w ZEA? Generalnie po mieście jeździ się bardzo wygodnie, dużo bezkolizyjnych skrzyżowań, ale czasami trzeba nadrobić drogi bo dużo jednokierunkowych i brak skrętów w lewo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ten_Typ_tak_ma Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Daj źródło tego testu. http://motopodprad.pl/test-subaru-outback-2-5i-175-km/ Test w miarę obiektywny, OBK wypadł w nim dobrze, widać, że na autorze auto zrobiło bardzo pozytywne wrażenie. Co ważne, ani razu w artykule nie wspomniano ani o Skodzie ani o VW, co się rzadko zdarza. Uważam jednak, że w większości testów brakuje mi pomiarów hałasu we wnętrzu, tym bardziej, że są powszechnie dostępne odpowiednie aplikacje do smartfonów. Przecież dane o hałasie we wnętrzu to jedne z najbardziej podstawowych danych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się