Skocz do zawartości

Subaru Outback [BS] (MY15=>MY20)


atom75

Rekomendowane odpowiedzi

Też byłem na dniach otwartych - tylko oglądałem :( moim zdaniem super samochód, bardzo duży,ładnie wykonany (środek taki jakiś smutny) i z wyglądu robi wrażenie - potwora !! ale wydaje mi się że w tak dużym aucie ze stałym napędem silniki powinny zaczynać się od 3 -litrów .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem wczoraj. Obejrzałem z zewnątrz i w środku. Niestety nie jechałem bo było trochę innych chętnych przede mną. Umówię się indywidualnie.

Moim zdaniem samochód prezentuje się pięknie. Piękna linia, gigantyczne koła, jest moc! W środku nie ma niepotrzebnych rzeczy, jest przejrzyście, wygodnie, wszystko jest moim zdaniem dokładnie tam, gdzie powinno. Wnętrze, w którym siedziałem było trochę smutno/nudno ciemne, ale pewnie są też inne. Może okno dachowe mogłoby być większe? Bardzo sympatyczna, mała, i dobrze leżąca w łapskach mych kierownica. Miałem miłe uczucie siedzenia w dużym, wygodnym i po prostu fajnym samochodzie.

Oceniając (nieobiektywnie i osobniczeo) sam wygląd i prezencję, jest bardzo :). Myślę, że mógłby być moim następnym samochodem. Troszkę się jednak obawiam, że mi "nie starczy" tego silnika, ale nie będę brzęczał przed jazdą próbną.

Edytowane przez bartosz51
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem dzisiaj okazje przejechać się z silnikiem 2.5 i powiem że auto jest fajne. Silnik spokojnie wystarcza do swobodnego się przemieszczania. W środku ładnie wykończony, fajna kierownica którą dobrze mi się trzymało. System EyeSight chętnie widziałbym u siebie w XT chodź asystent zmiany pasa czasami nie wyłapywał jak zjeżdżałem za linie w celu ominięcia dziur.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 O swobodne przemieszczanie to chodziło że nie trzeba się martwić o wyprzedzanie jak w tym zwykłym wolnossącym 2.0.

Jeździłem takim 2.5 w poprzedniej budzie tyle że z manualem i byłem miło zaskoczony jak i teraz. Wiadomo że przesiadając się z np. XT do tego 2.5 czuć różnice ale tego to się może większość osób spodziewać bo jakimś demonem prędkości nie jest. Też bym wolał możliwość zakupu 2.0 turbo. W Lublinie problem że mają tylko jedno takie auto i dzisiaj nie można było sobie go na spokojnie pooglądać bo cały czas było w ruchu i nie miałem nawet kiedy pobawić się stacją multimedialną. Wrażenia z jazdy autem u mnie na plus i nie obraziłbym się mieć takie w garażu obok XT do np. codziennej jazdy po mieście mimo że różnica w spalaniu wyszła wcale nie dużo mniejsza do spalania w Forku XT. Teraz czekam na Levorga i mam nadzieje, że będzie 2.0 DIT chodź 1.6 też chętnie się przejadę i wtedy będzie można myśleć o jakimś nowym Subaru.

Edytowane przez Kukson
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem i też oglądałem :-). Był to OBK w najwyższej wersji czarny z jasną tapicerką (2.5 CVT), materiały i wygląd zewnątrz jak i wewnątrz robi całkiem bardzo duże wrażenie w porównaniu z poprzednim modelem szczególnie kierownica i tapicerka skórzana - już nie taka "cerata" jak w poprzednim modelu, ale wyraźnie grubsza (podobna jak w Forku XT MY07), kierownica mniejsza, grubsza dobrze się trzyma. System multimedialny robi dobrze wrażenie, dobra rozdzielczość, czytelne mapy, ciekawe rozwiązanie z komputerem pokładowym (statystyki ECO, "przypominajka"  o przeglądach, dodatkowe wskaźniki - zdaje się także i temperatury oleju). Wyświetlacz czytelny, nie wiem jak będzie w pełnym słońcu. Panel dotykowy trochę ospały i przy braku przycisków wymaga przyzwyczajenia (nie byłem pewny załapał czy nie). Gałka do regulacji głośności trochę mała. Wygląd panelu bardzo dobry, ale jego konstrukcja może być podatna na zabrudzenia od palców - przerabiałem to w poprzednim moim samochodzie. Dźwięk też dobry, ale się na tym nie znam ... Jak dla mnie zegarek nieco za nisko (w panelu klimatyzacji) w poprzednim modelu był wysoko na konsoli co było nieco lepszym rozwiązaniem.  Nie wiem czy osiągi będą wystarczające przy obecnym moim H6, ale poruszam się zwykle spokojne więc nie wiem (coś za coś - zawsze nowa wersja mniej pali). Szkoda, że zbiornik paliwa w EU jest 60 litrowy (zdaje się że wersja US ma większy) - co dobija się na zasięgu samochodu. W najbliższym czasie planuję jazdę testową i wtedy opiszę resztę wrażeń. Gdybym teraz zmieniał samochód to OBK jest moim typem.

Edytowane przez Dobi1972
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proszę Was ,zróbcie mu chociaż 180KM ,to i ja się zainteresuję i wezmę pod uwagę przy zmianie z obecnego OBK

Łoooooooooooo jeny ,tylko te felgi 17stki - znowu wygląda to gorzej niż w Tarpanie,a 18stki dopiero w najdroższej wersji za milion dolarów

Edytowane przez madox
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musisz to po japońsku napisać. Może ktoś wysłucha twoją prośbę. ;)

 

Między 175KM a 180KM nie odczujesz znaczącej różnicy.

 

Koła 17 są ok na nasze dziurawe drogi i wg mnie do całej sylwetki też pasują. Outback to nie STI. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

tylko te felgi 17stki - znowu wygląda to gorzej niż w Tarpanie,a 18stki dopiero w najdroższej wersji za milion dolarów
 

 

;) fakt to problem, zmiana kół być może już gdzieś to w Polsce opanowano 

 

 

szczerze to najmniej do Outbacka właśnie 18-tki pasują

 

g-wagon-on-32s-526x419.jpg

 

widocznie to jakiś fetysz  ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proszę Was ,zróbcie mu chociaż 180KM ,to i ja się zainteresuję i wezmę pod uwagę przy zmianie z obecnego OBK

Łoooooooooooo jeny ,tylko te felgi 17stki - znowu wygląda to gorzej niż w Tarpanie,a 18stki dopiero w najdroższej wersji za milion dolarów

 

 

Niestety eko robi swoje i 3.6 oraz 2.0DIT nie ma na naszym rynku :-(. 17 mogą być jak najbardziej nie o wygląd chodzi tylko o funkcjonalność.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proszę Was ,zróbcie mu chociaż 180KM ,to i ja się zainteresuję i wezmę pod uwagę przy zmianie z obecnego OBK

Łoooooooooooo jeny ,tylko te felgi 17stki - znowu wygląda to gorzej niż w Tarpanie,a 18stki dopiero w najdroższej wersji za milion dolarów

Nie widzę potrzeby zwiększenia mocy. Dostępność momentu jest niżej i w większym zakresie obrotów. Z CVT katalogowa 9,9 do setki jest wystarczające. Z dwoma osobami na pokładzie z pomiaru 9,8 do setki. Przy tej mocy i niskim spalania uważam, że ten wynik jest bardzo dobry - CX5 (z ciekowaści i dla porównania byłem się przejechać) z silnikiem 175 KM ma 9,4 do setki i pali jak smok, bleeeee. Super, że jest X-Mode. Dla osób, które często zjeżdżąją z asfaltu będzie się to podobało. Auto robi fajne wrażenie na zewnątrz zwłaszcza patrząc od przodu: przez chwilę zastanawiam się co to jedzie. 17'' daje możliwość założenia jakiś fajnych ATeków - nie wiem czy da się wrzucić MTki na 16''. Ci, którzy mają taką potrzebę mogą sobie wrzucić 245/55/17 co spowoduje obniżenie auta i więcej gumy klejącej się do asfaltu :D  - powinny wejść ale nie będzie to zgodne z homologacją no i będzie więcej palić.

Ciekawe jak to auto prezentuje się w błocie :biglol:;)

Edytowane przez Izotom
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Testowaliśmy nowego OBK z dieslem i CVT. 

 

Jestem bardzo pozytywnie zaskoczony nowym modelem.Z zewnątrz wygląda okazale i sporawo ale to wnętrze robi największe wrażenie. Jest przepastne  :huh:

 

Pomyślałem, że będzie tłusta krowa a tu znowu zaskoczenie. Samochód jest naprawdę poręczny, żwawy i do tego można go ustawić bokiem  :huh:

 

Oczywiście kontrola bardzo protestuje i ustawia samochód "do pionu".

 

Jako samochód familijny i papamobile auto rewelacyjne. 

 

I jakby jakość elementów znacząco wzrosła. 

 

Jestem na tak!!  ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To byłoby do rozwiązania ,choć nie do końca ,bo i tak pół roku musiałbym patrzeć na Tarpana ,plus ta felga wygląda jak tani kołpak.Ale pozostaje jeszcze moc.Choć chip bez utraty gwarancji.No chyba,że oni wiedzą,że te 150KM z tego motoru to maks maksów...

Edytowane przez madox
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...