Skocz do zawartości

Subaru Outback [BS] (MY15=>MY20)


atom75

Rekomendowane odpowiedzi

Dzwoniłem do salonu Volvo i ceny tuningu mi nie podano ...

 

Proszę uprzejmie :) same fakty, zero plotek.

 

XC60 rocznik 2013, AWD, D5, geartronik, od początku u mojego teścia.

Tuning polestar we Wrocku (V-Motors) to 3500 netto.

Co do rzeczywistej masy: 2000 kg :blink:

Co do rzeczywistego spalania: miasto 13 zimą, 12 latem, przy 140 km/h na A4 tylko 9.5  ;)

Średnio poniżej 10 chyba nigdy nie zszedł.

Pod spodem ma haldex V gen. i  wg wrocławskich mechaników 90 przód / 10 tył. W instrukcji nic na temat rozkładu napędu nie znalazłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Dzwoniłem do salonu Volvo i ceny tuningu mi nie podano, ale koni z 215 przybywa na 230 i 470 Nm. No i kosztem spalania. Oczywiście silnik D5 2,4 litra, oparty na Haldexie, 95% momentu na przód i dołączany tył, jeśli jest taka potrzeba. Masa własna 1814 kg. Nie dziwię się, że dokładają KM: ciężka krowa z tego auta.

 

Samochód stodoła i nie mam na myśli wielkości wnętrza ale zwinność i osiągi a raczej ich brak.  

 

Sprzedawca zachwalał jakie ma samochód dobre osiągi do czasu gdy na pytanie "A czym Państwo jeździcie?" usłyszał Subaru Foresterem. 

 

Przeszedł natychmiast z tematu rewelacyjnych osiągów do bogatego wyposażenia i jakości wykończenia. 

 

Porównywaliśmy z Forkiem SBD i ognia to w tym Volvo nie było za grosz. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Dzwoniłem do salonu Volvo i ceny tuningu mi nie podano ...

 

 

Proszę uprzejmie :) same fakty, zero plotek.

 

XC60 rocznik 2013, AWD, D5, geartronik, od początku u mojego teścia.

Tuning polestar we Wrocku (V-Motors) to 3500 netto.

Co do rzeczywistej masy: 2000 kg :blink:

Co do rzeczywistego spalania: miasto 13 zimą, 12 latem, przy 140 km/h na A4 tylko 9.5  ;)

Średnio poniżej 10 chyba nigdy nie zszedł.

Pod spodem ma haldex V gen. i  wg wrocławskich mechaników 90 przód / 10 tył. W instrukcji nic na temat rozkładu napędu nie znalazłem.

 

Zero plotek, przysiegam dzwonilem. Moge udostepnic biling.

 

Dzwoniłem do salonu Volvo i ceny tuningu mi nie podano, ale koni z 215 przybywa na 230 i 470 Nm. No i kosztem spalania. Oczywiście silnik D5 2,4 litra, oparty na Haldexie, 95% momentu na przód i dołączany tył, jeśli jest taka potrzeba. Masa własna 1814 kg. Nie dziwię się, że dokładają KM: ciężka krowa z tego auta.

 

 

Izotom - podali Ci masę dla D4 FWD. (4 cylindry)

 

Porównywarka na oficjalnej stronie Volvo podaje:

 

1912 kg dla XC 60 D5 AWD Automat

1919 kg dla XC 70 D5 AWD Automat

Dostalem emailem broszurki wiec moze zle odczytalem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.volvocars-partner.pl/karlik-malta/Serwis/Strony/polestar.aspx

 

"Największe zalety oferty Polestar:
 
​Wzrost mocy i momentu obrotowego. Większa przyjemność z jady dzięki lepszym osiągom, z których możesz skorzystać w razie potrzeby.
Optymalizacja samochodu nie powoduje zmiany warunków fabrycznej gwarancji VOLVO ani harmonogramu przeglądów.
Instalacja optymalizacji Polestar jest bardzo łatwa i może ją przeprowadzić Autoryzowany Serwis Volvo Firmy Karlik.
Fabryczny tuning zwiększy wartość Twojego samochodu przy odsprzedaży."
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zero plotek, przysiegam dzwonilem ...

 

Wierzę, że dzwoniłeś, dziwię się że nie podali kosztów polestara bo to chyba nie jest tajemnica.

 

Tak przy okazji Volvo to dziwna firma jest. Może nawet dziwniejsza od Subaru :blink:

Edytowane przez XV CVT
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Co do rzeczywistego spalania: miasto 13 zimą, 12 latem, przy 140 km/h na A4 tylko 9.5  Średnio poniżej 10 chyba nigdy nie zszedł.

 

To prawie tyle co Forester XT.   :)

 

 

I do tego teściu ma tzw. lekką nogę :)

 

Ja raz pojechałem tym beczkowozem do Monachium i z powrotem i spalił 160 litrów na 1400 km :o

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Porównywaliśmy z Forkiem SBD i ognia to w tym Volvo nie było za grosz.

 

Jezdzilem Outbackiem Dieslem, (moze ciezszy od forestera) 3.5 roku i mozecie mi wierzyc lub nie ale w xc 60 D5 215kM jest w porownaniu do OBK mega ogien :)

Ale nic juz nie pisze wiecej bo mnie odslecie na forum Volvo :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o XC60 - to mocno brałem pod uwagę przy zakupie. Auto fajne i dobrze wykończone ale cena .... 

Mają w ofercie 2.0l benzynę 240KM - ale słabo o informacje o tym silniku a i cała 1 szt na allegro w używce.
 

Nie rozumiem trochę tej płaczliwości na temat silników .. i porównywanie się do samochodów droższych lub samochodów dla ludu ...

Porównując samochody w klasie cenowej i "mniej ludowej" subaru wypada całkiem dobrze.

Toyota rav4 - proponowali w 2014 r tylko  benzynę 2,0l - 150Km i diesla 2.2-150km i 2.0-125km
Mitsubishi Outlander Benzyna 2.0 - 150Km i Diesel 2.2 - [nie pamiętam mocy]
Mazda CX5 - Benzyna 2.0 - 160Km i Diesel 2.2 w dwóch opcjach mocy - na 2015 dodali 2,5 i chyba coś jeszcze.
Więc patrząc na Toyotę która na rynku suv'a króluje/królowała przez parę lat i sprzedaż tej marki w Polsce nie widzę aby ludzie tych samochodów nie kupowali wręcz odwrotnie jeździ ich bardzo dużo ... a cena taka jak za Forka ...

Edytowane przez Fortis
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

... ale w xc 60 D5 215kM jest w porownaniu do OBK mega ogien 

 

 

Zachipuj (polestar jak lubisz legal) i będzie jeszcze lepiej fruwał  :)

 

Polestar ma sens przy d4 181kM, przy D5 podobno tak bardzo nie czuc, chyba ze w kieszeni. Fakt ze cena bodajze ok 4000 jest z kosmosu ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polestar ma sens przy d4 181kM, przy D5 podobno tak bardzo nie czuc...

 

Jak ja lubię podobno ;) sprawdź, zdziwisz się.

 

 

Fakt ze cena bodajze ok 4000 jest z kosmosu ;)

 

Bardzo bolesne, ale teściu ma długą gwarancję i spękał przed chipowaniem poza ASO ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie rozumiem trochę tej płaczliwości na temat silników .. i porównywanie się do samochodów droższych lub samochodów dla ludu ...

 

Pogadaj z Madoxem to zrozumiesz bo z nim polemizujemy bo on zaczął takie porównywanki.

 

Jestem tego samego zdania co Ty - no, bardzo podobnego zdania :)

Edytowane przez Izotom
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Więc patrząc na Toyotę która na rynku suv'a króluje/królowała przez parę lat i sprzedaż tej marki w Polsce nie widzę aby ludzie tych samochodów nie kupowali wręcz odwrotnie jeździ ich bardzo dużo ... a cena taka jak za Forka ...

Po prostu ludzie lubia ta marke - raz ze slynie z bezawaryjnosci , dwa nie robia problemow w serwisie w razie jakiejkolwiek awari i  nie wysyłaja ludzi na szkolenia twierdzac ze nie potrafisz autem jezdzic :) . Wykonczenie w srodku jest naprawde na niezłym poziomie, nie montują w aucie gadżetów których nie chcesz ( ISR), no i mozna sobie skonfigurować auto pod siebie ( nawet kiedys oferowali fabrycznego powerboxa do swoich diesli) . I jak sami widzicie nikt nie narzeka ze za droga, a na drogach tego coraz wiecej. W sumie Subaru to tez juz po malej części Toyota wiec moze niebawem cos sie zmieni np w wykonczeniu wnetrz i silnikach. Zreszta  progres juz widac - np wykonczenie nowego obk, czy coraz "nowocześniejsze" silniki z technologia toyoty ( silniki fa20 fa16 )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Volvo kolegi jezdziłem,średnią ma 11 litrów ,tylko ,że on jezdzi nie tyle szybko,co jak wariat.Osiągi nie mają porównania z OBK diesel.Żadnego.Przed liftem można było kupić auto w pełnej wersji ze skórą ,navi,automatem i rewelacyjnym nagłośnieniem (Harman w Subaru,to przy tym brzęczek)za 172tys.Teraz pewnie też można to wyrwać za podobne pieniądze np w końcówce roku.Rabat był chyba 22%.Wklejałem tu ofertę ,bo mi nie wierzyli i za to dostałem bana ,więc już nie będę wklejał :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

madox, tak Cię czytam chłopie i zastanawiam się, po co Ty się pałujesz tym Subaru? Idź i kup to xc60 marzeń i snów za 172 tyś, ("w pełnej wersji ze skórą ,navi,automatem i rewelacyjnym nagłośnieniem (Harman w Subaru,to przy tym brzęczek)"), jak już kupisz to daj na PW namiar na salon i sprzedawcę, też pójdę i kupię, bo dobra cena....

Edytowane przez korzen93
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szkoda mi było tyle....Dawałem namiary ,za to mnie zbanowali


 

Samochód za tą kasę ma dawać jakieś EMOCJE

Zachęcam do nabycia 126p. Emocje gwarantowane ( pamiętam !).

Od samego rana. Zapali, czy też nie ? Zahamuje, czy nie da rady ? Uda się wyprzedzić TIR-a, czy skubany przyspieszy ? Dam radę pokonać ten stromy podjazd, czy też trzeba będzie jechać na wstecznym?   itd, itd.

No i do tego aspekty socjalne. Żadne tam wirutalne Forum. Na żywo spotkania za znajomymi w warsztacie. Co ty wymieniasz ? Sworznie ? A ja pompe oleju :). A jak tam rozrząd ? Mam zapasowy, zmienię przy następnym przeglądzie, bo ma dopiero 5 tysięcy przebiegu. Resor już klepaleś ? Oczywiście. Trochę się martwię, bo ostatnio zamontowałem nową kopułkę i brak mi zapasowej. To może się zamienimy - ja mam dwie, ale brakuje mi cewki ? O.K., Ale za cewkę daj mi jeszcze kondnesator i styki przerywacza.

A jak pompa paliwa ? Luz, mam zapasową przeponę. Masz uszczelkę pod pokrywę zaworów ? Nie, ale ostatnio zrobiłem sobie z preszpanu. itd, itd. :)  Tak prosty samochód, a tyle atrakcji i temtów do fachowych rozmów.

Gwarantuję, żaden współczesny samochód nie oferuje tyle emocji, co niegdysiejszy 126p ( można jeszcze kupić egzemplarze z małym przebiegiem za małe pieniądze ).

 

Pozdrowienia

 

Jeżeli mówimy o tego typu emocjach ,to Subaru daje podobne.Dojadę na wczasy czy pęknie wał.Na żywo też podobne spotkania - czyściłeś już wtryski?To podobno pomaga i zmniejsza ryzyko pęknięcia wału? Aaaa już masz nowy shortblock ,a sprzęgło ?Ile wytrzymało ? Pf 126p miał dużą przewagę - były do niego częsci na każdym rogu i były tanie


 

Zamiast wydawać 150 czy 160 tys ,wydaj 15 lub 16 tys ,za tyle znajdziesz pięknego W124 z 94 roku 300D z przebiegiem 300tys km.Też przejedziesz bezawaryjnie następne 300tys bez najmniejszego problemu, wydasz 10 razy mniej

Samochód za tą kasę ma dawać jakieś EMOCJE ,a nie emocje na poziomie Fabii 1.2 tsi (a nawet mniejsze ,bo jak ktoś pisał poszczególne czasy przyspieszeń fabia 1.2 tsi ma lepsze)

Kompletnie sie z Toba nie zgadzam. Samochód za taka kase ma bezpiecznie przewiesc 4-5 osobowa rodzine z punktu A do B w kazdych warunkach nawet przez bloto i zaspy sniezne itp a w razie wypadku ( np. nie z Twojej winy tylko jakiegos idioty ktory sie w Ciebie właduje) uratowac Ci zycie . Madox nie wiem ile masz lat ale patrzenie na samochod tylko przez pryzmat osiagów i przyspieszenia jest troche szczeniackie :) - Zreszta kiedys tez patrzylem na auta przez pryzmat mocy - teraz juz  z tego wyrosłem ;)

Zreszta ten kto ma 160k pln i chce szybkie kombi kupi golfa r varianta ( niestety duzo mniejszy niz obk - nie ma szans zeby zmiescic 5 osobowa rodzine z bagazami ,  no i przez las tym nie przejedziesz)

 

Wiesz po co jest moc i moment w aucie?Np po to ,żeby szybko i bezpiecznie wyprzedzić.Nie chodzi o ściganie ,choć ,wyprzedzenie pary emerytów w Fabii 1.2tsi było by wskazane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz po co jest moc i moment w aucie?Np po to ,żeby szybko i bezpiecznie wyprzedzić.Nie chodzi o ściganie ,choć ,wyprzedzenie pary emerytów w Fabii 1.2tsi było by wskazane

To słaby musi być z Ciebie kierowca skoro potrzebujesz az takiej mocy do wyprzedzenia paru skód - ja  mając mulaste 2.0 nie mam i nie widze problemu z wyprzedzaniem pojazdów jadacych wolniej niz ja ( 100-120km/h)

No chyba ze chcesz zapierdzielac po polskich drogach po 200km/h to po prostu to napisz i wtedy rzeczywiscie taki 170 konny obk jest do takiej jazdy za slaby

Edytowane przez Karas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czemu cały czas tylko stereotyp "emeryta w Fabii" 

 

odrobinę racji to Madox ma

szkoda, że Subaru nie ma w ofercie czegoś porównywalnego do

a nie tylko Forester XT

 

 

Levorg 1.6 DIT daje taka nadzieje a Outback musi sobie czekać na być może lepsze czasy bo chyba nikt nie ma wątpliwości, że z 2.0 DIT byłoby diametralnie innym autem od tych z obecnej oferty

Edytowane przez ketivv
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...