korzen93

Użytkownik
  • Zawartość

    328
  • Rejestracja

  • Ostatnio

O korzen93

  • Ranga
    ..:: Bywalec :..
  • Urodziny 26.01.1980

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Auto
    MY10 Legacy D
  1. Napięcie ładowania w porządku - 14,52V. Dziś było wszystko w porządku, aż pojawiła się nowość: wspomaganie zniknęło na chwile po uruchomieniu i ruszeniu, po jakiś 50m. Nadal nie wyrzuca żadnego błędu.
  2. Akumulator jest nowy, wymieniony na przełomie września i października. Ładowanie też jest ok. Auto jest garażowane, w garażu ok 13 st. na plusie. Mało co prawda ostatnio jeżdżone bo na codzień jeżdżę czymś innym, ale przynajmniej raz na tydzień robi trasę +/- 200 km. Początkowo też myślałem że to może był coś z prądem rozruchowym ale na starym aku i w takim trybie eksploatacji nie było takich cyrków. Dziś pojeździłem cały dzień żeby popróbować i na złość za każdym razem było ok...
  3. Cześć, Kilka dni temu pojawił się problem ze wspomaganiem. Zdarza się że wspomaganie nie „uruchomi się” wraz ze startem silnika. Nie wyświetla żadnego błędu, kontrolka od wspomagania na desce milczy, pomaga restart silnika ale nie zawsze po pierwszym restarcie wspomagania zadziała. Dzieje się tak głównie na ciepłym silniku, chociaż nie wiem jaki to może mieć związek w przypadku elektrycznego wspomagania. Akumulator nowy, z prądem rozruchowym problemów nie ma. Dodam ze przekładnia w ramach gwarancji była wymieniona na nową ok. 20 tyś km wstecz, teraz auto ma ok. 135 tyś km. Miał ktoś podobną przypadłość z elektryczną przekładnią?
  4. To chyba ja mam jakieś popsute uszy bo swego czasu jeździłem G7 na zimówkach Nokiana i na przykład na obwodnicy Warszawy, po suchym było w tym samochodzie głośno. Zresztą właściciel tego auta, zakochany w Golfach również uważał że głośnie jest to auto, głównie szum powietrza wokół lusterek. Być może później w trakcie produkcji coś poprawili, ale w tym konkretnym egzemplarzu - 1,4 TSI z 2013r. + zimówki Nokiana było po prostu głośno.
  5. czyli jest jakiś postęp od czasów Insignii gdzie forumowicze grupowo umawiali się na wygłuszanie trzeszczących plastików, tudzież robili doktoraty jak zatrzymać przeciekanie wody do wnętrza? gdzieś w necie nawet wisi cennik doprowadzenia wnętrza tego cuda do poziomu "akceptowalnego".
  6. Miałem ten sam problem, "zamglone" od wewnątrz lampy i w efekcie bardzo słabe oświetlenie. SIP wymienił niedawno reflektory na nowe, kompletne w Leg MY10 z przebiegiem 135 tyś. km. Wystarczyły pieczątki w książce i wizyta w ASO i SKP celem zbadania natężenia oświetlenia.
  7. Patrząc na ceny nowego A4, będą "dość" wysokie .
  8. od tych reguł również bywały odstępstwa
  9. czyżby? http://www.ewrc-results.com/final.php?e=127 Nie zmienia to jednak faktu, że dawno takich bredni nie czytałem jak w tym artykule.
  10. Nie wiedziałem gdzie to dać, ale ten wątek to chyba odpowiednie miejsce, miłej lektury http://autokult.pl/28540,naped-na-cztery-kola-to-mit-przekuty-w-wielki-rynkowy-sukces
  11. Wszystko fajne, ale R Variant + parę dodatków to 200 tyś...
  12. pewnie było? a tego pewnie nie było
  13. Tak dla równowagi, kilka m-cy temu mój znajomy kupił nowego Golfa, po 4-5 tyś km pojechał do serwisu bo zawieszenie tłukło tak że pląby w zębach wypadały. W serwisie dostał soczystego kopa w d.pe i został zapewniony o tym, że TTTM i tak ma jeździć.... I tak jeździ
  14. @Madox, jak Ci podniosą w Skodzie, to pójdziesz do Volvo, czym sie przejmujesz, chłopie....