Skocz do zawartości

korzen93

Użytkownik
  • Zawartość

    334
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O korzen93

  • Tytuł
    ..:: Bywalec :..
  • Urodziny 26.01.1980

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    W-wa
  • Auto
    MY10 Legacy D

Ostatnie wizyty

175 wyświetleń profilu
  1. SBD i Torque

    Jeśli takie "OD" masz po 10000 km od kasowania, to w tym samochodzie nic złego z dpf'em nie dzieje się. Wnioskuję z tego że robisz sporo tras?
  2. SBD i Torque

    @owad, ile km od wymiany oleju jesteś?
  3. SBD i Torque

    owad, rób tak jak piszą Ci Luke Skywalker i sambor. Oni mają dpf'y przećwiczone na sobie i mają wszystko w małym palcu. Nie kombinuj, nie szukaj miodu w d*****, jeśli robisz pomiędzy regeneracjami 300-800/100km w zależności od warunków jazdy, "oil dilution" nie przyrasta drastycznie pomiędzy wymianami oleju, to wszystko jest ok. Zostaw ten egr jak działa, nie januszuj i nie zaślepiaj, jak padnie to trzeba będzie wymienić, to samo z dpf'em - wieczny nie jest. Nalej co 5-7 tyś. km. jakiegoś dobrego czyścika do wtrysków, zrób kalibracje wtrysków i pompy przy wymianie oleju, i będzie jeździł!
  4. SBD i Torque

    Jak?
  5. SBD i Torque

    Jest Torque lub inne rozwiązanie na iOS'a?
  6. Jakie opony zimowe do szuwarka (było: Zimówki)

    Mam te opony od miesiąca w OBK, co prawda nie w wersji SUV, ale to chyba różnica tylko w rozmiarze. Generalnie póki co ok, na mokrym i lekkim śniegu nie mam zastrzeżeń, cicha i komfortowa opona, zdecydowanie bardziej komfortowa niż poprzednie WR A2. Wulkanizator zwrócił mi uwagę ze wyjątkowo dobrze się wyważyły. Zimówki seryjnie montują?
  7. Legacy V Diesel - nie ma wspomagania po uruchomieniu silnika.

    Napięcie ładowania w porządku - 14,52V. Dziś było wszystko w porządku, aż pojawiła się nowość: wspomaganie zniknęło na chwile po uruchomieniu i ruszeniu, po jakiś 50m. Nadal nie wyrzuca żadnego błędu.
  8. Legacy V Diesel - nie ma wspomagania po uruchomieniu silnika.

    Akumulator jest nowy, wymieniony na przełomie września i października. Ładowanie też jest ok. Auto jest garażowane, w garażu ok 13 st. na plusie. Mało co prawda ostatnio jeżdżone bo na codzień jeżdżę czymś innym, ale przynajmniej raz na tydzień robi trasę +/- 200 km. Początkowo też myślałem że to może był coś z prądem rozruchowym ale na starym aku i w takim trybie eksploatacji nie było takich cyrków. Dziś pojeździłem cały dzień żeby popróbować i na złość za każdym razem było ok...
  9. Cześć, Kilka dni temu pojawił się problem ze wspomaganiem. Zdarza się że wspomaganie nie „uruchomi się” wraz ze startem silnika. Nie wyświetla żadnego błędu, kontrolka od wspomagania na desce milczy, pomaga restart silnika ale nie zawsze po pierwszym restarcie wspomagania zadziała. Dzieje się tak głównie na ciepłym silniku, chociaż nie wiem jaki to może mieć związek w przypadku elektrycznego wspomagania. Akumulator nowy, z prądem rozruchowym problemów nie ma. Dodam ze przekładnia w ramach gwarancji była wymieniona na nową ok. 20 tyś km wstecz, teraz auto ma ok. 135 tyś km. Miał ktoś podobną przypadłość z elektryczną przekładnią?
  10. Subaru Levorg

    To chyba ja mam jakieś popsute uszy bo swego czasu jeździłem G7 na zimówkach Nokiana i na przykład na obwodnicy Warszawy, po suchym było w tym samochodzie głośno. Zresztą właściciel tego auta, zakochany w Golfach również uważał że głośnie jest to auto, głównie szum powietrza wokół lusterek. Być może później w trakcie produkcji coś poprawili, ale w tym konkretnym egzemplarzu - 1,4 TSI z 2013r. + zimówki Nokiana było po prostu głośno.
  11. Subaru Forester XT 2015 - Padł silnik przy 36780 km...

    czyli jest jakiś postęp od czasów Insignii gdzie forumowicze grupowo umawiali się na wygłuszanie trzeszczących plastików, tudzież robili doktoraty jak zatrzymać przeciekanie wody do wnętrza? gdzieś w necie nawet wisi cennik doprowadzenia wnętrza tego cuda do poziomu "akceptowalnego".
  12. Regeneracja reflektorów subaru outback

    Miałem ten sam problem, "zamglone" od wewnątrz lampy i w efekcie bardzo słabe oświetlenie. SIP wymienił niedawno reflektory na nowe, kompletne w Leg MY10 z przebiegiem 135 tyś. km. Wystarczyły pieczątki w książce i wizyta w ASO i SKP celem zbadania natężenia oświetlenia.
  13. Nowy Subaru Forester MY2013

    Patrząc na ceny nowego A4, będą "dość" wysokie .
  14. Filmiki z testami napędów AWD - triki i wytłumaczenie

    od tych reguł również bywały odstępstwa
  15. Filmiki z testami napędów AWD - triki i wytłumaczenie

    czyżby? http://www.ewrc-results.com/final.php?e=127 Nie zmienia to jednak faktu, że dawno takich bredni nie czytałem jak w tym artykule.
×