Skocz do zawartości

LPG w Subaru


Azrael

Rekomendowane odpowiedzi

(podobno bardzo drogie części)

 

 

uwielbiam słowo PODOBNO :mrgreen::twisted:

 

kiedyś też podobnie myślałem....bo miałem problem z tą instalacją LPG...ale znalazłem w necie źródło części, i wcale nie jest tak drogo

 

mam nadzieję, że to nie jest działalność konkurencyjna dla SIPu, kiedyś miałem kontakt z fachowcem od Koltec Necama, robi te instalacje od ponad 20 lat,

ma też części, jest w Lublinie, tel. do niego 602388665

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czarekw napisał: wyczyściłem za pomocą WD40, szczególnie koncentrując się na wnętrzu rozdzielacza (czyli grubo tam nakichałem wd40). I nie dziwię się, że przyjeżdżają do mnie użytkownicy instalacji Koltec, z totalnie zatkanymi rozdzielaczami, zablokowanymi i uszkodzonymi silnikami krokowymi, skoro takie bezsensowne rady udzielane są na forum. NIGDY NIE STOSUJ WD 40 do smarowania i czyszczenia rozdzielacza. Jedyną substancją zalecaną przez producenta jest aceton, a powierzchni nie należy niczym smarować. Oczywiście WD 40 to świetny środek, ale do odrdzewiania i luzowania połączeń zapieczonych, a nie do LPG. Zachęcam użytkowników instalacji Koltec, by przed wypróbowaniem "porad" z forum ściągnęli sobie bezpłatny poradnik [edycja moderatora] Tak są opisane nie tylko sposoby radzenia sobie z najczęściej występującymi usterkami, ale i sposób przeprowadzenia diagnostyki bez użycia specjalistycznego oprogramowania. Pozdrawiam :)

 

-- So cze 23, 2012 1:34 pm --

 

robi te instalacje od ponad 20 lat
A to ciekawe, bo pierwsze instalki Koletc EGI były wypuszczone w 1994 r. to chyba fachowiec z Lublina naprawiał coś, czego jeszcze producent nie stworzył? To właśnie siła naciągaczy: piszą o czymś, o czym nie mają pojęcia. I po co? Pozdrawiam :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czarekw napisał: wyczyściłem za pomocą WD40, szczególnie koncentrując się na wnętrzu rozdzielacza (czyli grubo tam nakichałem wd40). I nie dziwię się, że przyjeżdżają do mnie użytkownicy instalacji Koltec, z totalnie zatkanymi rozdzielaczami, zablokowanymi i uszkodzonymi silnikami krokowymi, skoro takie bezsensowne rady udzielane są na forum. NIGDY NIE STOSUJ WD 40 do smarowania i czyszczenia rozdzielacza. Jedyną substancją zalecaną przez producenta jest aceton, a powierzchni nie należy niczym smarować. Oczywiście WD 40 to świetny środek, ale do odrdzewiania i luzowania połączeń zapieczonych, a nie do LPG. Zachęcam użytkowników instalacji Koltec, by przed wypróbowaniem "porad" z forum ściągnęli sobie bezpłatny poradnik: Naprawiam i serwisuję instalację Koltec np. ze strony: http://www.koltec.implesite.pl Tak są opisane nie tylko sposoby radzenia sobie z najczęściej występującymi usterkami, ale i sposób przeprowadzenia diagnostyki bez użycia specjalistycznego oprogramowania. Pozdrawiam :)

 

-- So cze 23, 2012 1:34 pm --

 

robi te instalacje od ponad 20 lat
A to ciekawe, bo pierwsze instalki Koletc EGI były wypuszczone w 1994 r. to chyba fachowiec z Lublina naprawiał coś, czego jeszcze producent nie stworzył? To właśnie siła naciągaczy: piszą o czymś, o czym nie mają pojęcia. I po co? Pozdrawiam :)

 

 

zanim skomplementujesz ludzi których nie znasz epitetami w stylu: naciągacz, najpierw się może na tym Forum przywitaj.... :twisted: ,

 

robimy to tutaj: viewtopic.php?f=1&t=101962&view=unread#unread

 

panie Mądry Gazowy :mrgreen: , a może jesteś konkurentem pana z Lublina ?? :shock: :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czarekw napisał: wyczyściłem za pomocą WD40, szczególnie koncentrując się na wnętrzu rozdzielacza (czyli grubo tam nakichałem wd40). I nie dziwię się, że przyjeżdżają do mnie użytkownicy instalacji Koltec, z totalnie zatkanymi rozdzielaczami, zablokowanymi i uszkodzonymi silnikami krokowymi, skoro takie bezsensowne rady udzielane są na forum. NIGDY NIE STOSUJ WD 40 do smarowania i czyszczenia rozdzielacza. Jedyną substancją zalecaną przez producenta jest aceton, a powierzchni nie należy niczym smarować. Oczywiście WD 40 to świetny środek, ale do odrdzewiania i luzowania połączeń zapieczonych, a nie do LPG. Zachęcam użytkowników instalacji Koltec, by przed wypróbowaniem "porad" z forum ściągnęli sobie bezpłatny poradnik: Naprawiam i serwisuję instalację Koltec np. ze strony: http://www.koltec.implesite.pl Tak są opisane nie tylko sposoby radzenia sobie z najczęściej występującymi usterkami, ale i sposób przeprowadzenia diagnostyki bez użycia specjalistycznego oprogramowania. Pozdrawiam :)

 

-- So cze 23, 2012 1:34 pm --

 

robi te instalacje od ponad 20 lat
A to ciekawe, bo pierwsze instalki Koletc EGI były wypuszczone w 1994 r. to chyba fachowiec z Lublina naprawiał coś, czego jeszcze producent nie stworzył? To właśnie siła naciągaczy: piszą o czymś, o czym nie mają pojęcia. I po co? Pozdrawiam :)

 

Elek, ty naciągaczu :mrgreen:

 

Kolega kubiec1, pierwszy post na forum i w temacie koltec. Coś jest na rzeczy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Elek, ty naciągaczu

 

Kolega kubiec1, pierwszy post na forum i w temacie koltec. Coś jest na rzeczy?

 

 

hahaha.....Robert,.....jest......kolega jest pewno od LPG i próbuje się wkręcić na Forum.... :twisted: trochę od dupy strony..... :twisted:

 

ani me, ani be, ani pocałuj mnie w dupę, żadnych pieszczot, od razu atakuje z linkiem.... :twisted::lol:

 

ja z tym gościem z Lublina nie mam nic wspólnego, po prostu jak szukałem długo i bez skutku gratów do instalki Koltec,

napotkałem chłopa w necie, pogadałem z nim, na moje niewielkie ,,gazowe" doświadczenie wiedział o czym mówi, i tyle....a tu od razu jakiś gwizdek o naciąganiu.... :mrgreen: jak twarz swędzi, można podrapać w ramach wolnego czasu.... :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pan kubiec1 udziela się wszędzie gdzie o koltecu mowa na polskich forach,

jednak razi w oczy reklama własnego sklepu :)

 

 

co do Kolteca to myslę że nie jest ta instalacja taka zła, choć większość polskich użytkowników ma z nią doczynienia w kilku(nasto) letnich samochodach o przebiegu ca. 300 tyś. i chcieliby aby instalacja była niezawodna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aga, mnie tez bylo za daleko (+nocleg :/). Ale na Osowa sie nie zdecydowalem, bo opinie byly rozne... beware :D

 

T.

Robiłem w Czakramie swojego OBK w razie czego mogę służyć spostrzezeniami ;)

 

Ile juz przejechales ? Zawory regulowales ?

 

Ja tez w czakramie kilka razy widziałem H6 mit LPG... :|

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co to za szał na punkcie tej regulacji zaworów?

kupiłem auto z założoną dwuletnią instalacją brc na której zrobiono około 30kkm, w papierach z aso nie ma wzmianki o robieniu tej regulacji, u mnie w domu auto pokonało z 10 tyś i przy okazji zmiany uszczelek bo się sączyły była robiona regulacja a raczej jej spr bo luzy były perfect książkowe...a naczytałem się tu cudów niewidów...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

teraz mnie się przypomniało. Z regulacją jest jak z ciśnieniem w oponie. Jeśli jest ok to się nic nie robi. Jak jest mało to się pompuje. Reguluje się jak dzwoni coś ;)

 

Albo jak zaczyna nierówno pracować i odpalać za 2 razem :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam forestera z BRC by CZAKRAM z lubryfikacja, instalacja zalozona w jak pamietam 2007 zrobione okolo 100tkm ostatnio regulowalem zawory i okazalo sie ze wszystko w normie, regulacja nie byla w sumie konieczna. w tym miesiacu zakladalem do legacy wszystko hula normalnie. Robilem juz tam w sumie 3 subary i jednego jeepa 4.7 wszystkie auta nadal czasami wpadaja w moje rece i nic zlego sie nie dzieje.

Pozdrawiam ( nie mam liter Polskich sorry )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...