sherif Opublikowano 2 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2012 Nie regulowałem żadnych zaworów. Mam lubryfikację założoną. To akurat ma nie wiele wspolnego ..niestety. Predzej czy pozniej trzeba bedzie sie do nich dobrac .. :| . Szkoda, ze na razie nikt sie nie ujawnil kto przejechal H6 (ta od My04) z LPG min 100kkm. -- 2 lip 2012, o 20:40 -- Co to za szał na punkcie tej regulacji zaworów?kupiłem auto z założoną dwuletnią instalacją brc na której zrobiono około 30kkm, w papierach z aso nie ma wzmianki o robieniu tej regulacji, u mnie w domu auto pokonało z 10 tyś i przy okazji zmiany uszczelek bo się sączyły była robiona regulacja a raczej jej spr bo luzy były perfect książkowe...a naczytałem się tu cudów niewidów... Mozesz podobnie napisac o cisnieniu wymiany rozrzadu w silnikach kolizyjnych, ale nikt nie zmusza. Odnosnie regulacji w H6 skoro naczelny gazownik sie tego nie podejmuje (chyba ze na odp uzytkownika) + znane mi serwisy Subaru stanowczo odradzaja m.in z racji regulacji zaw. to chyba cos musi byc na rzeczy. Ja w swoim reguluje wg potrzeby/zalecen podczas przegladow, na razie podczas 90kkm jazdy na LPG mialem dwie regulacje, w tym jedna w miare "pilna". Nie jest to tez przypadlosc Subaru, w kazdym aucie z mech regulacja zaworow podczas jazdy n aLPG nalezy na to zwracac uwage i czesciej regulowac, podobnie zreszta jak z ukl zaplonowym. -- 2 lip 2012, o 20:42 -- teraz mnie się przypomniało. Z regulacją jest jak z ciśnieniem w oponie. Jeśli jest ok to się nic nie robi. Jak jest mało to się pompuje. Reguluje się jak dzwoni coś Zgoda, tylko pytanie jak dlugo jest ok :wink: a to "nie ok" w H6 moze duzo kosztowac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owek Opublikowano 2 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2012 sherif, ty regulowałeś 2 razy na 90tkm w 2,5? To w H6 wnioskuję że będzie jeszcze częściej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sasklacz Opublikowano 2 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2012 To akurat ma nie wiele wspolnego ..niestety. Predzej czy pozniej trzeba bedzie sie do nich dobrac .. :| . Mam wrazenie, że coś tam ma. Ale fakt, że kiedyś będzie trzeba. Czy LPG czy nie i tak trzeba. Też jestem świadomy, iż LPG może tą potrzebe przyspieszyć. Odnosnie regulacji w H6 skoro naczelny gazownik sie tego nie podejmuje (chyba ze na odp uzytkownika) + znane mi serwisy Subaru stanowczo odradzaja m.in z racji regulacji zaw. to chyba cos musi byc na rzeczy. Ja w swoim reguluje wg potrzeby/zalecen podczas przegladow, na razie podczas 90kkm jazdy na LPG mialem dwie regulacje, w tym jedna w miare "pilna". Nie jest to tez przypadlosc Subaru, w kazdym aucie z mech regulacja zaworow podczas jazdy n aLPG nalezy na to zwracac uwage i czesciej regulowac, podobnie zreszta jak z ukl zaplonowym. Podejmuje z tego co pisał, ale na życzenie. Co do serwisów.... nie chciałbym nikogo obrazić, bo na pewno te o których mowisz są fachowe i na pewno więszkość taka jest, ale ja mam bardzo przykre doświadczenia i delikatnie to ujmując takie zdanie nie jest dla mnie wyrocznią. Regulacje mialeś w kosztach czy za nią płaciłeś? Jeśli tak to możesz zdradzić ile? Zgoda, tylko pytanie jak dlugo jest ok :wink: a to "nie ok" w H6 moze duzo kosztowac. Pisząc jak dzwoni źle się wyraziłem. Trzeba na pewno je sprawdzić przyżądem. Nie ok na pewno moze sporo kosztomwac ale to nie tak, że sprawdzasz jest dobrze i przejedzieszpotem 1000 kilometrów i masz do wymiany wszystkie szklanki. Myślę, że ta inspekcja co 50 tyś jest ok (i oczywiście regulacja jeśli trzeba) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RadziejS Opublikowano 3 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2012 Wczoraj byłem na przeglądzie LPG po 15000km. Mapa wymagała korekty o 1%, a oba filtry wyglądały tak, że spokojnie bym przejechał drugie tyle, aż szkoda wymieniać. U Was też tak jest, czy tylko mój gaz taki czysty? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 3 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2012 U Was też tak jest, czy tylko mój gaz taki czysty? Przejedź drugie tyle i zobacz co się we wtryskiwaczach odłoży. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wielki Szu Opublikowano 3 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2012 Legacy 2.5 AT LPG od Jako. Średnie spalanie 12-13L, zbiornik w kole 55L napełnienie 48L. Wszystko lepiej niż OK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sherif Opublikowano 3 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2012 sherif, ty regulowałeś 2 razy na 90tkm w 2,5?To w H6 wnioskuję że będzie jeszcze częściej? Tak, ale ten pierwszy raz to bylo ok 15kkm po kupnie i ok 10kkm po instalacji gazu, wiec powiedzmy ze 1,5 raza. U mnie (2,5) to nie problem bo place AFAIR 450zl. Dzis przy okazji wizyty w serwisie popytalem czy mieli H6 z gazem i mieli i z regulacja bywa roznie, maja jeden "okaz" co przez 80kkm nie wymagal regulacji, ale mieli takie ze juz nie raz to bylo robione. Podobno najwieksza padaka jest w Tribece, bo trzeba pol samochodu rozebrac aby wyjac silnik - sam widzialem dzisiaj taka rozdziewiczona :shock:. Same czesci do regulacji zaworow w H6 potrafia przekroczyc 2kzl -- 3 lip 2012, o 21:18 -- Podejmuje z tego co pisał, ale na życzenie. Co do serwisów.... nie chciałbym nikogo obrazić, bo na pewno te o których mowisz są fachowe i na pewno więszkość taka jest, ale ja mam bardzo przykre doświadczenia i delikatnie to ujmując takie zdanie nie jest dla mnie wyrocznią. Regulacje mialeś w kosztach czy za nią płaciłeś? Jeśli tak to możesz zdradzić ile? Ja tez za pierwszym razem trafilem na, ze tak powiem lagodnie nie najlepszy serwis, ale od 5 lat serwisuje w jednym miejscu, ktore zreszta jest dosc znane forumowiczom :wink: a do LPG sam namowil mnie jego wlasciciel (podobnie jak w H6 odradzal). Nie rozumiem za bardzo pytania o koszty, bo zazwyczaj jak jada na przeglad to co place to dla mnie koszt . Ja placilem AFAIR 450zl za regulacje. Pisząc jak dzwoni źle się wyraziłem. Trzeba na pewno je sprawdzić przyżądem. Nie ok na pewno moze sporo kosztomwac ale to nie tak, że sprawdzasz jest dobrze i przejedzieszpotem 1000 kilometrów i masz do wymiany wszystkie szklanki. Myślę, że ta inspekcja co 50 tyś jest ok (i oczywiście regulacja jeśli trzeba) Dokladnie tak jest, ja mam sprawdzane co przeglad i decyzja czy przejedzie kolejne 15kkm czy nie. W H6 jest tak samo, tyle, ze roznica lezy w kosztach bo w obu przypadkach predzej (raczej bardziej prawdopodobne przy LPG :roll: ) czy pozniej zawory beda wymagaly regulacji i gdzie w H4 jest dosc prosta czynnosc, typu zdejmujemy dekle i regulujemy. W H6 trzeba wyjac silnik a koszty czesci (w tym szklanek) sa znaaacznie wieksze. Odnosnie czestotliwosci regulacji to rozmawialem dzis nt w serwisie i nie jest tak ze w H6 jest czesciej niz w H4 czy na odwrot, duzo zalezy od silnika jak i stylu jazdy a takze samej instalki. Mowil mi o przypadku regulacji (H6) po kiludziesieciu tys km jak i przeszlo 90kkm. -- 3 lip 2012, o 21:21 -- Wczoraj byłem na przeglądzie LPG po 15000km. Mapa wymagała korekty o 1%, a oba filtry wyglądały tak, że spokojnie bym przejechał drugie tyle, aż szkoda wymieniać. U Was też tak jest, czy tylko mój gaz taki czysty? Tj jak pisza koledzy pojedzij troche to zobacyzsz jak filtry potrafia wygladac. U mnie nie bylo jeszcze, zeby bylo idealnie czysto na ogol pierwszy jest caly w syfie drugi delikatnie, ale bywalo, ze w drugim bylo sporo syfu. Przeglady robie co 15kkm. Za to mapy praktycznie nie ruszane (sam reguluje) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
erni18 Opublikowano 10 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2012 witam jaki polecacie gaz do subaru forester z 2001 roku automat turbo benzyna . i czy wogole warto proszę o odpowiedz !!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubeusz Opublikowano 10 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2012 witam jaki polecacie gaz do subaru forester z 2001 roku automat turbo benzyna . i czy wogole warto proszę o odpowiedz !!!!! witamy... ...się serdecznie tu: a potem zapraszamy tu: viewtopic.php?f=1&t=101962 viewtopic.php?f=26&t=102284&start=0&hilit=lpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
erni18 Opublikowano 10 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2012 witam czy ktoś może doradzic jakiś gaz do subaru forester z 2001 roku automat turbo benzyna . i czy wogole warto proszę o odpowiedz !!!!! i konkretne nazwy firm i może znacie jakąś firmę w lublinie , Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
valdiiaga Opublikowano 10 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2012 Profan butan, oczywiście 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Q Opublikowano 10 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2012 witam czy ktoś może doradzic jakiś gaz do subaru forester z 2001 roku automat turbo benzyna . i czy wogole warto proszę o odpowiedz !!!!! i konkretne nazwy firm i może znacie jakąś firmę w lublinie , erni18 wejdź na wątek "Lublin spoty" - dowiesz się więcej; warto! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel_20vt Opublikowano 10 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2012 gaz w podloge Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sławek1 Opublikowano 10 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2012 stary silnik nie lubi gazu turbo nie lubi gazu subaru nie lubi gazu Są oczywiście wyjątki od powyższej reguły. Jeżeli je znajdziesz to zapytaj ile przejechali na gazie. Jeżeli masz nadzieję , że jesteś wyjątkiem to gazuj i za 2-3 lata (o ile do tego czasu będziesz jeszcze miał ten samochód) to daj znać jak Ci idzie. Nie jestem przeciwnikiem gazu bo miałem zagazowanego Escorta 1,6 , Vectrę 1,8 i nawet malutkie Tico ale Subaru Forek Turbo (mam go teraz) to nigdyyyyyyy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
erni18 Opublikowano 10 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2012 Dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MMJP Opublikowano 15 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2012 Czy pisał tu ktoś o Imprezie 1.5 z LPG? PS Wybaczcie, ale nie wiem jak przeszukać tylko ten dział w wyszukiwarce, poza tym jak wpisuję imreza 1.5 to i tak 1.5 jest ignorowane i wyskakuje stek bzdur z działu "tutaj się witamy", a ponad 80 stron, które tu są to bym kilka miesięcy przeglądał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aga Opublikowano 19 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2012 Jestem po pierwszym przeglądzie, wszystko cacy 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
evi Opublikowano 19 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2012 Jestem świeżo po montażu. Dziś było pierwsze tankowanie do pełna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mormegil Opublikowano 21 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2012 Hey, może ktoś polecić dobry salon LPG we wrocławiu? Wiem, że Jako rulz :> ale jednak do Warszawy kawałek jest więc może coś konkretnego we wrocku się znajdzie? dzięki, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luksp Opublikowano 21 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2012 Jestem po pierwszym przeglądzie, wszystko cacy 8) ile zrobilas na tym 53 litrach "niebieskiego plynu"? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luksp Opublikowano 21 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2012 Jestem po pierwszym przeglądzie, wszystko cacy 8) ile zrobilas na tym 53 litrach "niebieskiego plynu"? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suberet Opublikowano 22 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2012 Jestem po pierwszym przeglądzie, wszystko cacy 8) ile zrobilas na tym 53 litrach "niebieskiego plynu"? Dlaczego "niebieskiego"? On jest przezroczysty. :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aga Opublikowano 22 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2012 ile zrobilas na tym 53 litrach "niebieskiego plynu"? W cyklu mieszanym 400km... w mieście mój rekord z pierwszego zbiornika (390km) raczej zostanie niepobity :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luksp Opublikowano 23 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2012 niebieski bo najczesciej w tym kolorze widnieje napis LPG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ravo Opublikowano 24 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2012 polecałem go już tutaj - opcja szukaj Konrad - Sparko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się