Skocz do zawartości

LPG w Subaru


Azrael

Rekomendowane odpowiedzi

Nie regulowałem żadnych zaworów. Mam lubryfikację założoną.

 

To akurat ma nie wiele wspolnego ..niestety. Predzej czy pozniej trzeba bedzie sie do nich dobrac .. :| .

Szkoda, ze na razie nikt sie nie ujawnil kto przejechal H6 (ta od My04) z LPG min 100kkm.

 

-- 2 lip 2012, o 20:40 --

 

Co to za szał na punkcie tej regulacji zaworów?

kupiłem auto z założoną dwuletnią instalacją brc na której zrobiono około 30kkm, w papierach z aso nie ma wzmianki o robieniu tej regulacji, u mnie w domu auto pokonało z 10 tyś i przy okazji zmiany uszczelek bo się sączyły była robiona regulacja a raczej jej spr bo luzy były perfect książkowe...a naczytałem się tu cudów niewidów...

 

Mozesz podobnie napisac o cisnieniu wymiany rozrzadu w silnikach kolizyjnych, ale nikt nie zmusza.

Odnosnie regulacji w H6 skoro naczelny gazownik sie tego nie podejmuje (chyba ze na odp uzytkownika) + znane mi serwisy Subaru stanowczo odradzaja m.in z racji regulacji zaw. to chyba cos musi byc na rzeczy.

Ja w swoim reguluje wg potrzeby/zalecen podczas przegladow, na razie podczas 90kkm jazdy na LPG mialem dwie regulacje, w tym jedna w miare "pilna". Nie jest to tez przypadlosc Subaru, w kazdym aucie z mech regulacja zaworow podczas jazdy n aLPG nalezy na to zwracac uwage i czesciej regulowac, podobnie zreszta jak z ukl zaplonowym.

 

-- 2 lip 2012, o 20:42 --

 

teraz mnie się przypomniało. Z regulacją jest jak z ciśnieniem w oponie. Jeśli jest ok to się nic nie robi. Jak jest mało to się pompuje. Reguluje się jak dzwoni coś ;)

 

Zgoda, tylko pytanie jak dlugo jest ok :wink: a to "nie ok" w H6 moze duzo kosztowac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To akurat ma nie wiele wspolnego ..niestety. Predzej czy pozniej trzeba bedzie sie do nich dobrac .. :| .

Mam wrazenie, że coś tam ma. Ale fakt, że kiedyś będzie trzeba. Czy LPG czy nie i tak trzeba. Też jestem świadomy, iż LPG może tą potrzebe przyspieszyć.

 

 

Odnosnie regulacji w H6 skoro naczelny gazownik sie tego nie podejmuje (chyba ze na odp uzytkownika) + znane mi serwisy Subaru stanowczo odradzaja m.in z racji regulacji zaw. to chyba cos musi byc na rzeczy.

Ja w swoim reguluje wg potrzeby/zalecen podczas przegladow, na razie podczas 90kkm jazdy na LPG mialem dwie regulacje, w tym jedna w miare "pilna". Nie jest to tez przypadlosc Subaru, w kazdym aucie z mech regulacja zaworow podczas jazdy n aLPG nalezy na to zwracac uwage i czesciej regulowac, podobnie zreszta jak z ukl zaplonowym.

Podejmuje z tego co pisał, ale na życzenie. Co do serwisów.... nie chciałbym nikogo obrazić, bo na pewno te o których mowisz są fachowe i na pewno więszkość taka jest, ale ja mam bardzo przykre doświadczenia i delikatnie to ujmując takie zdanie nie jest dla mnie wyrocznią. Regulacje mialeś w kosztach czy za nią płaciłeś? Jeśli tak to możesz zdradzić ile?

 

Zgoda, tylko pytanie jak dlugo jest ok :wink: a to "nie ok" w H6 moze duzo kosztowac.

Pisząc jak dzwoni źle się wyraziłem. Trzeba na pewno je sprawdzić przyżądem. Nie ok na pewno moze sporo kosztomwac :( ale to nie tak, że sprawdzasz jest dobrze i przejedzieszpotem 1000 kilometrów i masz do wymiany wszystkie szklanki. Myślę, że ta inspekcja co 50 tyś jest ok (i oczywiście regulacja jeśli trzeba)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj byłem na przeglądzie LPG po 15000km. Mapa wymagała korekty o 1%, a oba filtry wyglądały tak, że spokojnie bym przejechał drugie tyle, aż szkoda wymieniać. U Was też tak jest, czy tylko mój gaz taki czysty?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sherif, ty regulowałeś 2 razy na 90tkm w 2,5?

To w H6 wnioskuję że będzie jeszcze częściej?

 

Tak, ale ten pierwszy raz to bylo ok 15kkm po kupnie i ok 10kkm po instalacji gazu, wiec powiedzmy ze 1,5 raza. U mnie (2,5) to nie problem bo place AFAIR 450zl.

 

Dzis przy okazji wizyty w serwisie popytalem czy mieli H6 z gazem i mieli i z regulacja bywa roznie, maja jeden "okaz" :mrgreen: co przez 80kkm nie wymagal regulacji, ale mieli takie ze juz nie raz to bylo robione. Podobno najwieksza padaka jest w Tribece, bo trzeba pol samochodu rozebrac aby wyjac silnik - sam widzialem dzisiaj taka rozdziewiczona :shock:. Same czesci do regulacji zaworow w H6 potrafia przekroczyc 2kzl :cry:

 

-- 3 lip 2012, o 21:18 --

 

Podejmuje z tego co pisał, ale na życzenie. Co do serwisów.... nie chciałbym nikogo obrazić, bo na pewno te o których mowisz są fachowe i na pewno więszkość taka jest, ale ja mam bardzo przykre doświadczenia i delikatnie to ujmując takie zdanie nie jest dla mnie wyrocznią. Regulacje mialeś w kosztach czy za nią płaciłeś? Jeśli tak to możesz zdradzić ile?

 

Ja tez za pierwszym razem trafilem na, ze tak powiem lagodnie nie najlepszy serwis, ale od 5 lat serwisuje w jednym miejscu, ktore zreszta jest dosc znane forumowiczom :wink: a do LPG sam namowil mnie jego wlasciciel (podobnie jak w H6 odradzal).

Nie rozumiem za bardzo pytania o koszty, bo zazwyczaj jak jada na przeglad to co place to dla mnie koszt :mrgreen:. Ja placilem AFAIR 450zl za regulacje.

 

Pisząc jak dzwoni źle się wyraziłem. Trzeba na pewno je sprawdzić przyżądem. Nie ok na pewno moze sporo kosztomwac :( ale to nie tak, że sprawdzasz jest dobrze i przejedzieszpotem 1000 kilometrów i masz do wymiany wszystkie szklanki. Myślę, że ta inspekcja co 50 tyś jest ok (i oczywiście regulacja jeśli trzeba)

 

Dokladnie tak jest, ja mam sprawdzane co przeglad i decyzja czy przejedzie kolejne 15kkm czy nie. W H6 jest tak samo, tyle, ze roznica lezy w kosztach bo w obu przypadkach predzej (raczej bardziej prawdopodobne przy LPG :roll: ) czy pozniej zawory beda wymagaly regulacji i gdzie w H4 jest dosc prosta czynnosc, typu zdejmujemy dekle i regulujemy. W H6 trzeba wyjac silnik a koszty czesci (w tym szklanek) sa znaaacznie wieksze. Odnosnie czestotliwosci regulacji to rozmawialem dzis nt w serwisie i nie jest tak ze w H6 jest czesciej niz w H4 czy na odwrot, duzo zalezy od silnika jak i stylu jazdy a takze samej instalki. Mowil mi o przypadku regulacji (H6) po kiludziesieciu tys km jak i przeszlo 90kkm.

 

-- 3 lip 2012, o 21:21 --

 

Wczoraj byłem na przeglądzie LPG po 15000km. Mapa wymagała korekty o 1%, a oba filtry wyglądały tak, że spokojnie bym przejechał drugie tyle, aż szkoda wymieniać. U Was też tak jest, czy tylko mój gaz taki czysty?

 

Tj jak pisza koledzy pojedzij troche to zobacyzsz jak filtry potrafia wygladac. U mnie nie bylo jeszcze, zeby bylo idealnie czysto na ogol pierwszy jest caly w syfie drugi delikatnie, ale bywalo, ze w drugim bylo sporo syfu. Przeglady robie co 15kkm.

Za to mapy praktycznie nie ruszane (sam reguluje)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam jaki polecacie gaz do subaru forester z 2001 roku automat turbo benzyna . i czy wogole warto proszę o odpowiedz !!!!!

 

witamy...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

...się serdecznie tu:

 

a potem zapraszamy tu: viewtopic.php?f=1&t=101962

 

viewtopic.php?f=26&t=102284&start=0&hilit=lpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam czy ktoś może doradzic jakiś gaz do subaru forester z 2001 roku automat turbo benzyna . i czy wogole warto proszę o odpowiedz !!!!! i konkretne nazwy firm i może znacie jakąś firmę w lublinie ,

 

 

 

erni18

wejdź na wątek "Lublin spoty" - dowiesz się więcej; warto!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

stary silnik nie lubi gazu

turbo nie lubi gazu

subaru nie lubi gazu

Są oczywiście wyjątki od powyższej reguły. Jeżeli je znajdziesz to zapytaj ile przejechali na gazie.

Jeżeli masz nadzieję , że jesteś wyjątkiem to gazuj i za 2-3 lata (o ile do tego czasu będziesz jeszcze miał ten samochód) to daj znać jak Ci idzie.

Nie jestem przeciwnikiem gazu bo miałem zagazowanego Escorta 1,6 , Vectrę 1,8 i nawet malutkie Tico ale Subaru Forek Turbo (mam go teraz) to nigdyyyyyyy. :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy pisał tu ktoś o Imprezie 1.5 z LPG?

 

PS Wybaczcie, ale nie wiem jak przeszukać tylko ten dział w wyszukiwarce, poza tym jak wpisuję imreza 1.5 to i tak 1.5 jest ignorowane i wyskakuje stek bzdur z działu "tutaj się witamy", a ponad 80 stron, które tu są to bym kilka miesięcy przeglądał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ile zrobilas na tym 53 litrach "niebieskiego plynu"?

 

W cyklu mieszanym 400km... w mieście mój rekord z pierwszego zbiornika (390km) raczej zostanie niepobity :roll: :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...