Skocz do zawartości

Piaskos

Użytkownik
  • Postów

    836
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana Piaskos w dniu 17 Czerwca 2013

Użytkownicy przyznają Piaskos punkty reputacji!

O Piaskos

  • Urodziny 28.06.1986

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa
  • Auto
    Lex + MT09SP

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Piaskos

..:: Profi ::..

..:: Profi ::.. (4/13)

4

Reputacja

  1. Pytanie z innej beczki a zarazem powiązane. Czy wrzucał ktoś europejskie mapy do auta z radiem z USA? Aktualnie Kenwood FXDB10KF2 Forester 2011. Po użyciu DVD A MMM2 z Volvo 2017 i restarcie zasilania system się ładuję, soft pokazuje 5700 i wszystko działa. Ku zaskoczeniu są nawet europejskie jednostki na Info jak km, litry do pierwszego wyłączenia zapłonu... Po tym wracają mile i galony. Ma ktoś pomysł jak to zastosować "na stałe" ? @BazaN? Bo widziałem, że też coś kombinowałeś
  2. Witajcie po bardzo długiej przerwie
  3. O matko jak mnie dawno nie było na forumie. Jakies 200 stron przegapiłem jak juro spot to pewnie w końcu się zbiorę
  4. Piaskos

    Pozdrawiamy sie :)

    Odpozdrawiam ) nie dojrzałem Cię nigdzie Odpozdrawiam. Fajne spojrzenia ludzi na prawie dwa identyczne subaraki
  5. Jest meeega, tylko za droga. Szukałem jej dla siebie.
  6. A tego to już Ci nie powiem bo z Lanosem nie miałem do czynienia. Może być kwestia odblokowania opcji w ECU a może zupełnie inny komputer.
  7. Masz impreze >2008 a to zmienia postać rzeczy. Wtedy już montowali na EU tempomaty. Nie chodzi o pomiar rezystancji przycisków bo to komplikuje. Układ podaje napięcie i bada jego spadek na poszczególnych rezystancjach. Ja mam stację multimedialną która się uczy (sterowanie analogowe) więc nie potrzebowałem żadnych dodatkowych układów. Dla stacji ze sterowaniem cyfrowym są na alledrogo układy (ok 200zł) które sie podpina. Przetwarzają sygnał analogowy na cyfrowy i są programowalne dla różnych producentów (Alpine, Pionieer itd) CO do taśmy w kierownicy... Albo kombinacja z taśmą z innego modelu i później cyrki z wtyczkami poduszek i kij wie co jeszcze, albo dołożenie przewodów.
  8. W dużym skrócie. Czaso, praco i pieniądzo chłonne O ile z radiem temat dość prosty tak z tempomatem większa zabawa. W autach z DBW tempomat ukryty jest w komputerze silnika. Jako, że na europe nie wychodziły imprezy z tempomatem pozostaje ECU z USA. Dochodzi dopasowanie instalacji w aucie, programowanie kompa, licznika, immo i nie pamiętam co jeszcze Temat nie jest niemożliwy tylko czy jest to warte pieniędzy które trzeba wydać?
  9. Tak, czasem różnią się kątem wieloklinu czyli po założeniu innej kierownicy trzeba jechac na geometrie bo jest krzywo (ja tak miałem) Zależy która poducha do jakiej kierownicy. i czy EU czy US Tu czasem wychodzi mały fuckup ze zwijką, wtyczką, przewodami.
  10. Nie bardzo rozumiem w czym problem?
  11. Tempomat był tylko na rynek Amerykański. Może jeszcze jakaś Australia czy coś. Na Europę i Anglię nie było. Przepustnica w moim WRXie i amerykańskim jest taka sama. W wolnym ssaku też jest chyba elektroniczna. To kiera z Legaca Spec B z poduchą od hawka STi. Tak, 2012. I tak i nie.
  12. Tak wyglada zestaw u mnie: Zapiete jest to do stacji multimedialnej nieSubarowej. Co do tempomatu to dluższa historia w Hawku. Zapraszam na PW.
  13. Był Tez był , prawda Piaskos Owszem [emoji16]
×
×
  • Dodaj nową pozycję...