Jump to content

Piaskos

Użytkownik
  • Content Count

    835
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Piaskos last won the day on June 17 2013

Piaskos had the most liked content!

Community Reputation

4 Neutralny

About Piaskos

  • Rank
    ..:: Profi ::..
  • Birthday 06/28/1986

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Kalisz/Warszawa
  • Auto
    Żaba :) a na ciepłe dni fortepian FZ6 :)

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Witajcie po bardzo długiej przerwie
  2. O matko jak mnie dawno nie było na forumie. Jakies 200 stron przegapiłem jak juro spot to pewnie w końcu się zbiorę
  3. Odpozdrawiam ) nie dojrzałem Cię nigdzie Odpozdrawiam. Fajne spojrzenia ludzi na prawie dwa identyczne subaraki
  4. Jest meeega, tylko za droga. Szukałem jej dla siebie.
  5. A tego to już Ci nie powiem bo z Lanosem nie miałem do czynienia. Może być kwestia odblokowania opcji w ECU a może zupełnie inny komputer.
  6. Masz impreze >2008 a to zmienia postać rzeczy. Wtedy już montowali na EU tempomaty. Nie chodzi o pomiar rezystancji przycisków bo to komplikuje. Układ podaje napięcie i bada jego spadek na poszczególnych rezystancjach. Ja mam stację multimedialną która się uczy (sterowanie analogowe) więc nie potrzebowałem żadnych dodatkowych układów. Dla stacji ze sterowaniem cyfrowym są na alledrogo układy (ok 200zł) które sie podpina. Przetwarzają sygnał analogowy na cyfrowy i są programowalne dla różnych producentów (Alpine, Pionieer itd) CO do taśmy w kierownicy... Albo kombi
  7. W dużym skrócie. Czaso, praco i pieniądzo chłonne O ile z radiem temat dość prosty tak z tempomatem większa zabawa. W autach z DBW tempomat ukryty jest w komputerze silnika. Jako, że na europe nie wychodziły imprezy z tempomatem pozostaje ECU z USA. Dochodzi dopasowanie instalacji w aucie, programowanie kompa, licznika, immo i nie pamiętam co jeszcze Temat nie jest niemożliwy tylko czy jest to warte pieniędzy które trzeba wydać?
  8. Tak, czasem różnią się kątem wieloklinu czyli po założeniu innej kierownicy trzeba jechac na geometrie bo jest krzywo (ja tak miałem) Zależy która poducha do jakiej kierownicy. i czy EU czy US Tu czasem wychodzi mały fuckup ze zwijką, wtyczką, przewodami.
  9. Tempomat był tylko na rynek Amerykański. Może jeszcze jakaś Australia czy coś. Na Europę i Anglię nie było. Przepustnica w moim WRXie i amerykańskim jest taka sama. W wolnym ssaku też jest chyba elektroniczna. To kiera z Legaca Spec B z poduchą od hawka STi. Tak, 2012. I tak i nie.
  10. Tak wyglada zestaw u mnie: Zapiete jest to do stacji multimedialnej nieSubarowej. Co do tempomatu to dluższa historia w Hawku. Zapraszam na PW.
  11. Był Tez był , prawda Piaskos Owszem [emoji16]
  12. Może i ja się w końcu pojawię Dawno mnie nie było
×
×
  • Create New...