szczur75 Opublikowano 26 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 @@subarka665, temat o LPG już jest http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/55232-lpg-w-subaru/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 26 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 poruszałam kabelkami od LPG, Zielona odpaliła jak nigdy nic i ...a) jak można ten problem wyeliminować ? Przeczyścić konektorki, bo może zaśniedziały ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 26 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 @@leon, w jej legacu to chyba jeszcze hydraulika jest, dobrze mówię? EDIT: przenoszę do tematu o LPG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 26 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 jak można ten problem wyeliminować ? Zacznij od uruchamiania auta na benzynie i przełączania na LPG po rozgrzaniu. Sprawdź czy wtedy problem występuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 26 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 @@pablonas, jak najbardziej hydro. i ztcw dobre oleum. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subarka665 Opublikowano 26 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 (edytowane) A odpalasz na benzynce czy od razu gaz? jak gaz i na mrozie to pewnie ci parownik zamarza To jest tak, jak go odpalam, to mruga (czerwony i zielony) - znak dla mnie, że jest na benzynie, a jak zapali się na zielono, to już wiem, że jest na gazie - sam się przełącza, ale zastanawiam się czy to przypadkiem nie jest od rozprężacza, bo był uwalony chyba od gazoliny Ale to tylko moje podejrzenia. @szczur75, przepraszam, musiało gdzieś umknąć mojej uwadze @leon, ?? PS. Dziękuję za przeniesienie tematu Edytowane 26 Marca 2013 przez subarka665 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 26 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 @leon, ?? konektorki to takie metalowe coś na końcu kabelków. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subarka665 Opublikowano 26 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 @leon, ?? konektorki to takie metalowe coś na końcu kabelków. Okay, sprawdzę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subarka665 Opublikowano 29 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2013 (edytowane) Dziś dokładniej przyjrzałam się sprawie i to jest tak, gdy Subarak jest na wyższych obrotach i wciskam sprzęgło wtedy się dławi i zdycha, a jeżeli jest na wolnych obrotach i wcisnę sprzęgło i będę hamować, to wtedy chodzi i jak dla mnie są to trzy opcje albo kabelki od gazu, albo filtr LPG, albo rozprężacz - przyglądając się jest zabrudzony pewnie od gazoliny i może to też ma na to wszystko wpływ :huh: Jak będzie ciepło, będzie trzeba to wszystko sprawdzić. Edytowane 29 Marca 2013 przez subarka665 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olej Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Czy jest jakaś zależność pomiędzy ciśnieniem podawanym przez reduktor, a ciśnieniem w kolektorze ssącym? Np. na pełnym bucie mam 1 bar po stronie reduktora, a w kolektorze 1.5. Pytam z ciekawości Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwy_001 Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Szkoda że temat lpg na forum został wrzucony do jednego wątku. Przez to pisze tu kilka tych samych osób na zmianę bo ktoś nowy nie przebrnie przez cały temat, 190 stron . 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qba25 Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Szkoda że temat lpg na forum został wrzucony do jednego wątku. Przez to pisze tu kilka tych samych osób na zmianę bo ktoś nowy nie przebrnie przez cały temat, 190 stron Po pierwsze primo: uwierz mi, jak zależy na informacjach to i przebrnie; Po drugie primo : pewne rzeczy się zmieniają, dlatego jest sens zapytań choćby o komponenty do montażu; Po trzecie primo : to nie jest forum o LPG, tylko o subaru. Informacje tu zawarte mają być uzupełnieniem wiedzy i wymianą doświadczeń, a łatwiej to robić w jednym wątku, niż szukać po wielu rozrzuconych na forum; I wreszcie po ostatnie primo : mamy na forum sprawnie działającą szukajkę z możliwością wyboru przeszukiwanych tematów. Potem moderatorzy muszą zbierać wszystko do kupy, bo wielu nowym użytkownikom prościej jest założyć nowy wątek, niż poszukać w istniejących. I tak powstaje wielowątkowy, za to o małej ilości odpowiedzi śmietnik, który muszą sprzątać modzi. Szanujmy się nawzajem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
surich Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Witam mam kilka pytań co do wyboru instalacji gazowej. Posiadam forka 2.0 xt gazownik zaproponowal mi montaz prinsa vsi II dwa reduktoru sharka 1500 i wtryski keihina. Czy to sie wszystko trzyma kupy ? Czy jest sens wyboru nowszego sterownika prinsa ? Dziekuje za pomoc Dostalem tez propozycje zalozenia pronisa vsi I, dwoch reduktorow sharka 1500 i wtryski barracuda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suberet Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 (edytowane) Czy jest możliwe podbieranie PB podczas jazdy na LPG w taki sposób, że po podpięciu do kompa tego się nie da stwierdzić? Zrobiłem ostatnio trasę 450 km, głównie po autostradzie (130-140km/h) i ze wskaźnika zeszło mi dwie kreski PB. STAG + Hana. Edytowane 7 Kwietnia 2013 przez suberet Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Suberet, jest to możliwe, u mnie jako skonfigurowal to tak, ze pod dużym obciążeniem na wysokich obrotach jest dotrysk benzyny. Nie wiem jednak, czy Stag na coś takiego pozwala i jak to jest u Ciebie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suberet Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 (edytowane) Suberet, jest to możliwe, u mnie jako skonfigurowal to tak, ze pod dużym obciążeniem na wysokich obrotach jest dotrysk benzyny. Nie wiem jednak, czy Stag na coś takiego pozwala i jak to jest u Ciebie. Tak, wiem, ale mój gazownik twierdzi, że nic takiego nie ustawiał, a jak już to na pewno nie przy 3800rpm, bo mniej więcej tyle jest przy 130km/h. Niech se tam dotrysk będzie, ale nie w okolicy 4000rpm bo to chyba bez sensu. Edytowane 7 Kwietnia 2013 przez suberet Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qba25 Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Suberet, jest to możliwe, u mnie jako skonfigurowal to tak, ze pod dużym obciążeniem na wysokich obrotach jest dotrysk benzyny. Nie wiem jednak, czy Stag na coś takiego pozwala i jak to jest u Ciebie. Stag pozwala na to jak najbardziej... ale raczej około 6000 się to ustawia ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paulus Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Suberet, jest to możliwe, u mnie jako skonfigurowal to tak, ze pod dużym obciążeniem na wysokich obrotach jest dotrysk benzyny. Nie wiem jednak, czy Stag na coś takiego pozwala i jak to jest u Ciebie. Tak, wiem, ale mój gazownik twierdzi, że nic takiego nie ustawiał, a jak już to na pewno nie przy 3800rpm, bo mniej więcej tyle jest przy 130km/h. Niech se tam dotrysk będzie, ale nie w okolicy 4000rpm bo to chyba bez sensu. Jeżeli temperatura gazu lub reduktora spadnie poniżej zadeklarowanej w programie wartości to nastąpi przełączenie na benzynę. Przy jeździe autostradowej jest to możliwe (choć mało prawdopodobne w Subaru). W STAGu są dwie możliwości albo poprzez zadeklarowanie wartości RPM albo obciążenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mako69 Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Zależy jaka masz konfiguracje(reduktor), w Stagu masz opcję "wyłącz przy pierwszym" powoduje ona przelączenie na benzyne w momencie kiedy ciśnienie gazu spada poniżej minimalnego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olej Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Można mieć te dotryski nawet przy 4k rpm, ja tak mam ale w moim sterowniku jest jeszcze drugi parametr - czas wtrysku benzyny. I tu mam ustawione chyba 14 ms, więc noPB zaczyna dolewać jak te dwa parametry są spełnione. Nie wiem jak w STAG;u ale u mnie robiłem eksperymenty i ustawiłem ten drugi parametr na 2 ms, komp od razu sygnalizował że dodaje noPB. Może też masz taki rodzaj konfiguracji i drugi parametr miałeś za nisko? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mako69 Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 W Stagu można prawie wszytsko ustawić wieć jeśli tylko chcesz to nie mam mowy aby autko brało cokolwiek PB niezależnie od obrotów... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tummi Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 suberet, mam podobnie, ale wlasnie tylko przy jezdzie autostradowej. Stag niby ustawiony tak, zeby nie podawal benzyny, ale musze to sprawdzic jadac na prawym, bo jazda z lapkiem na siedzeniu obok jest srednio bezpieczna :/ T. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
surich Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 hmmm.. a mi nikt nie jest w stanie podpowiedziec cholera chyba wybralem zła instalacje ... ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mako69 Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 surich zakladaj staga na ac i hanach-zapomnisz ze masz gaz;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
remoo Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Dalej walcząc ze zbyt dużym spalaniem LPG (zwłaszcza w cyklu miejskim) padła koncepcja zmiany reduktora KME Silver na coś lepszego (AC R01??). Czy ma to sens? Czy KME Silver daje radę w 2.5 N/A AT? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się