Jump to content

remoo

Użytkownik
  • Content Count

    293
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

28 Dobry

About remoo

  • Rank
    ..:: Bywalec :..
  • Birthday 10/27/1976

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Kraków
  • Auto
    Forester XT '16

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Miałem SG 2,5 A/T, teraz mam SJ XT .... wolnyssak "ssie" SG nie jedzie, tam skrzynia zabija całą dynamikę Już chyba lepiej 2,0 N/A. Tak czy siak tylko turbo
  2. Pozdrawiam "Kierowniczkę" białego Forestera z różowymi świnkami na lusterkach, która jechała za mną dzisiaj między 14-15 na ulicy Łokietka w Krakowie.
  3. Dzięki za podpowiedź. Chyba rzeczywiście nie warto
  4. Niestety mój forester nie ma wielu gadżetów - takich jak między innymi asystent zmiany pasa ruchu (zwany też monitorem/czujnikiem martwego pola). Właśnie znalazłem na popularnym portalu aukcyjnym ofertę (poważanej formy Valeo) zestawu do montażu takiego asystenta. Czy ktoś się z tym spotkał? Montował? Jakie wrażenia i czy warto? Koszt to około 700pln plus montaż więc nie chciałbym tego testować na własnej skórze Może ktoś zna podobny zestaw innego producenta a warty polecania?
  5. Pozdrawiam właściciela starszego brata Forestera, który dzisiaj zapewne spływał kajakiem Piaśnicą w rejonie jeziora Żarnowieckiego.
  6. Pozdrawiam Panią w bliźniaczym niebieskim Foresterze ze świnką na lusterku, z którą mijałem w poniedziałek rano na drodze DK28 Zator-Wadowice.
  7. Czy w Foresterze XT z 2016 rzeczywiście nie ma nic, co by zasłaniało te wszystkie elementy pod kierownicą?? Wygląda to co najmniej dziwnie ale czy każdy tak ma?
  8. Forester z 2014 r. : z przebiegiem 100 tys. km za 70 tys. pln czy z przebiegiem 170 tys. za 60 tys. pln? Czy warto dołożyć te 10 tys. (oba auta serwisowane u dilera). Proszę o zdroworozsądkowe opinie Muszę na gwałt kupić "nowe" auto i nie chcę podjąc decyzji zbyt pochopnie.
  9. A bać się w tym silniku przebiegu >200 tys.? Mechanik zdecydowanie odradza niezależnie od ceny - z naciskiem na zdecydowanie. Ma ktoś na forum Forestera z takim przebiegiem w 2,0 XT?
  10. Rzeczywiście po wyciągnięciu z pudełka wycieraczek jest tak jak napisał mirmur (czyli źle ). Trzeba po prostu (co wymaga trochę siły) odczepić plastikowy adaptor do którego montuję się ramię wycieraczki i odwrotnie zamontować. Ciekawe dlaczego tak od razu nie zrobią
  11. Tylna wycieraczka to raczej nie zwykła "350" (WUH350) a raczej WR620350; pasażera rzeczywiście "500" (WU500 albo WUH500). A kierowcy to "650" ale z szerszym mocowaniem 12mm stąd WU12650 (sprawdź czy WUH650 ma takie mocowanie na 12mm).
  12. Z budżetowych są jeszcze OXIMO WU12650 (płaskie). Chodzą po około 25pln i warte tej ceny, biorąc pod uwagę że wymieniam na wiosnę i na jesień.
  13. Z tego co się dowiadywałem to elektrycznie nie większego problemu i każdy elektryk ogarnie. Największym wyzwaniem jest dorwać poliftowe lampy w rozsądnej cenie. Ceny na alledrogo zabijają
  14. Jak na mój gust mieliby rację Dojazd do "parkingu" nie może odbywać się chodnikiem - taki parking nie powinien funkcjonować. Co innego przekraczać chodnikiem wjeżdżając w bramę a co innego jechać centralnie po chodniku (nie mówiąc o tym że chodnik nie jest dostosowany do ruchu pojazdów i ulega w takim przypadku szybszej degradacji).
  15. Spróbowałem zmierzyć tak jak doradził lutek34 i po paru-parunastu minutach było 0,07-0,09. Więcej niż norma przewiduje ale chyba nie ma tragedii. A z tym sposobem użytkowania coś jest na rzeczy. Ostatnie użytkowanie przez 2 tyg. to generalnie codziennie na dłuższych trasach (w sumie ponad 2600km) zakończone jednym przejazdem około 800km. Po tej wycieczce auto zostawione na tydzień odpaliło bez problemu.
×
×
  • Create New...