kamilos1919 Opublikowano 4 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2013 jaki setup LPG polececie do WRX my03 250hp ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 4 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2013 reduktor bigas doblo R21, ale wtryski to nie wiem, u mnie niebieskie hana2000 ledwo zipią. (mam na myśli "przy upalaniu" tzn na wysokich obrotach, dużym obciążeniu itd... "na codzień" jest ok ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilos1919 Opublikowano 4 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2013 a co powiesz o hana 2100 ? a elektryka ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wolnemiasto Opublikowano 4 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2013 Nie, to nie jest normalne. Często się zdarza, ale normalne nie jest. no toś pomógł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 4 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2013 odpowiedziałem na Twoje pytanie, jakie pytanie, taka odpowiedź kamilos1919, hana2100 ma chyba Siekla, i z tego co wiem to sobie chwali, chociaż na wolnych obrotach trochę ciężko wyregulować. aha jeśli chodzi o komputer, to mam bigas. czyli reduktor + komp bigas, wtryski hana, moc ok. 250, moment ok. 350. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilos1919 Opublikowano 5 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2013 kamilos1919, hana2100 ma chyba Siekla, i z tego co wiem to sobie chwali, chociaż na wolnych obrotach trochę ciężko wyregulować. aha jeśli chodzi o komputer, to mam bigas. czyli reduktor + komp bigas, wtryski hana, moc ok. 250, moment ok. 350. no to tak jak u mnie : ) zapytam sie Siekli jak mu to chodzi : ) aa na jakim poziomie masz AFR i EGT ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 5 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2013 zależy od obciążenia musiałbym zajrzeć w logi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bright Opublikowano 7 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2013 Z chęcia przyjmę pw z namiarami na jako, bo ostatnio coś tu nie zaglada, a zagazowałbym swojego forka . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz Magdziarz Opublikowano 7 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2013 a zagazowałbym swojego forka Faszysta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bright Opublikowano 7 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2013 (edytowane) a zagazowałbym swojego forka Faszysta Gdyby mniej palił to i ja byłbym łaskawszy . Edytowane 7 Lutego 2013 przez Bright Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwy_001 Opublikowano 7 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2013 Z gazem zawsze było tak że ci co mają polecają a ci co nie odradzają , marka nie ma tu dużego znaczenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wolnemiasto Opublikowano 7 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2013 hej Mam legacy 2006 2.0 165 km. Czy to normalne aby przy dojazdach np do skrzyżowań (czyli w celu zatrzymania pojazdu) obroty silnika spadały prawie do zera (jadąc na gazie), a następnie podnosiły się do normalnego poziomu? Instalacja Czekram BRC 24 coś tam coś tam. Silnik nie gasnie ale podczas manewrów trochę upierdliwe.... no forumowicze ktoś podpowie, tak abym zrozumiał? mam regulować, naprawiać, remontować czy co? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz Magdziarz Opublikowano 7 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2013 tak że ci co mają polecają a ci co nie odradzają Nieprawda, pracowałem kilka lat w firmie montującej gaz, jeżdziłem też samochodem z lpg, a nie polecam? Zależy do jakiego samochodu i po co. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajax Opublikowano 7 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2013 To normalne że do całkowicie pustej butli 54 litry wchodzi 36 litrów LPG? Podobno pojemność jest zawsze mniejsza ale to chyba przesada Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olej Opublikowano 7 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2013 to normalne, choć trochę mało. zależy od pływaka. Pływak ma taki dynks co nie pozwala zatankować do pełna, to jakieś tam względy bezpieczeństwa. Do mojej 61 litra wchodziło 40, po wywaleniu dynksa wchodzi 57 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paulus Opublikowano 7 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2013 To normalne że do całkowicie pustej butli 54 litry wchodzi 36 litrów LPG? Podobno pojemność jest zawsze mniejsza ale to chyba przesada Pojemność zbiornika jest podana jako pojemność wodna. Ilość gazu mieszczącego się w takim zbiorniku jest mniejsza o 20%. W Twoim przypadku powinno się mieścić ok. 42 - 44 litrów LPG. Wyjeździj gaz do końca i jedź podregulować pływak do gazownika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
remoo Opublikowano 8 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2013 To normalne że do całkowicie pustej butli 54 litry wchodzi 36 litrów LPG? Podobno pojemność jest zawsze mniejsza ale to chyba przesada Pojemność zbiornika jest podana jako pojemność wodna. Ilość gazu mieszczącego się w takim zbiorniku jest mniejsza o 20%. W Twoim przypadku powinno się mieścić ok. 42 - 44 litrów LPG. Wyjeździj gaz do końca i jedź podregulować pływak do gazownika. U mnie do zbiornika 55l wchodzi maksymalnie około 43l LPG - sprawdzone wielokrotnie na rożnych stacjach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bright Opublikowano 8 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2013 Z tego, co kiedyś słyszałem zazwyczaj ten zawór jest ustawiony na 80%, więc to by się zgadzało, ale jakiś magik od gazu też mi wspominał, że można zrobić tak, żeby wchodziło praktycznie do pełna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
house_1 Opublikowano 9 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2013 Niestety tankowanie gazu "do pełna" czyli niemal do jego faktycznej pojemności nie jest w pełni bezpieczne. Otóż gaz musi mieć miejsce na zwiększenie swej objętości pod wpływem temperatury. Po to jest te 20% marginesu. W skrajnie niekorzystnej sytuacji (tankowanie rano i postawienie auta w upale na słońcu) nadmiar gazu po rozgrzaniu zostanie wywalony na zewnątrz przez zawór bezpieczeństwa, czyli bezpośrednio pod auto. I wtedy dobrze żeby jeszcze jakiś wiaterek to rozgonił po świecie... . Poza tym walory zapachowe są takie sobie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suberet Opublikowano 9 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2013 Do mojego 56L weszło raz 55L. I wcale się tym nie przejmuję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dodo Opublikowano 10 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2013 Ja mam kolejny problem, bo ostatnio przy odpalaniu na zimnym jak się lekko zagrzeje i przerzuca na LPG to widać że nie równo pracuje. Przy ruszaniu poszarpuje i śmierdzi gazem. Zrobiłem test i następnym razem jak zauważyłem że nierówno zaczyna pracować zmieniłem na benzynę i poczekałem aż się trochę bardziej rozgrzeje i dopiero na LPG. Po takim manewrze jest ok. Jak trochę pojeżdżę i jest ciepły problem nie występuje. Tylko na zimno ale tez nie zawsze. Problem rozwiązany jak na razie. Dodatkowo oprócz tego co się działo za jakiś czas pojawił się zapach gazu przy postoju na wolnych. W czasie jazdy nie było czuć ale jak się zatrzymałem na światłach to dawało gazem aż niemiło. Po wizycie u gazownika okazało się że była nieszczelność opaski przy mapsensorze. Po mocniejszym ściśnięciu jest ok. Zapachu nie ma i z tego co zauważyłem nie ma już problemu z porannym przerzucaniem na gaz. Jeszcze będę testował ale wstępnie mogę powiedzieć że problemy zniknęły. Tak czy inaczej szykuję się na wymianę wtrysków na jakieś hanki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilos1919 Opublikowano 10 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2013 Do mojego 56L weszło raz 55L. I wcale się tym nie przejmuję. 0 haha to fajna stacja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olej Opublikowano 14 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2013 no nie mogę dojść do ładu z instalacją... ciągle mi pali za dużo i jedzie za słabo, zwłaszcza w dolnej połowie obrotów :/ do setki na benzynie 9 sekund, na gazie 11. Z drugiego biegu (automat mam) różnica jeszcze większa 11 i odpowiednio 13,7. Wtryski mam hana niebieskie, reduktor AC R01 250 KM, komputer KING ODB, ciśnienie robocze 1.4 BARa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luksp Opublikowano 14 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2013 po przejsciu na gaz po 2 sek wraca na benzyne- co obstawiacie- membrana w parowniku? ma juz 50kkm, na benzynie bez problemow, ze spalaniem gazu nie bylo problemu ostatnio Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sherif Opublikowano 14 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2013 po przejsciu na gaz po 2 sek wraca na benzyne- co obstawiacie- membrana w parowniku? ma juz 50kkm, na benzynie bez problemow, ze spalaniem gazu nie bylo problemu ostatnio U mnie przy takich objawach padl mapsensor. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się