Wielki Szu Opublikowano 22 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2013 Dla odmiany jaka instalacja do Volvo V70 2.5 (170KM)? Dla odmiany jaka instalacja do Volvo V70 2.5 (170KM)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomy145 Opublikowano 22 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2013 Moj forek jest zatruty LPG i z tego co juz sie zorientowałem po wymianie reduktora czeka mnie tez wymiana wtryskiwaczy gazowych może jakieś sugestie co polecacie i co się dobrze sprawuje ?? Instalacja Zavoli reduktor Zavoli ZETA S ( był ZETA N) wtryskiwacze Zavoli PAN Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubabb Opublikowano 22 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2013 Reduktor np gutner czarny + wtryski Hana i komp Stag 300 poszperaj po forum bo szkoda powielac tematu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lordqik Opublikowano 22 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2013 Sterownik STAG 4 Plus lub Premium, Wtryskiwacze indywidualne Hana, Reduktor ACR01. Koszt takiej instalacji, w zależności od warsztatu, od 2500 zł w górę. Moje zdanie jest takie, z całego procesu adaptacji silnika samochodu do zasilania paliwem gazowym najmniej ważna jest instalacja. Najważniejszy jest montażysta. Szukaj dobrego, zaufanego warsztatu, w którym pracujący ludzie wiedzą co i jak się montuje. Dzięki za podpowiedź, kontaktowałem się z Jako, polecali mi Czakram... Jeszcze się zastanawiam... z racji odległości i, jak mi powiedziano, możliwego serwisu w Krakowie skłaniam się w kierunku: Czakram- Tarnów. Chociaż Jako i jego strasznie wysoka ocena wśród forumowiczów sugerowała by wycieczkę do stolicy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wąż Opublikowano 22 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2013 Keihin, Matrix, Bigas - nie wiem tylko jak to współpracuje z Zavoli ale chyba nie powinno być problemów żeby coś dobrać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomy145 Opublikowano 22 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2013 ok dzieki przymierzam sie do Hana niebieskich ktoś mozę takie używa ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OWOC Opublikowano 22 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2013 @@OWOC tu masz coś o tych instalacjach http://www.zavoli.pl/ofirmie.php Trochę już działają w Polsce. Ehh no właśnie... trochę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yaro Opublikowano 25 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2013 mam hany 2000 niebieskie i w ciagu 2 lat dwie padly ( wymieniono na gwarancji ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seb_ek Opublikowano 27 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2013 Mi też po niecałych dwóch latach padł jeden wtrysk Hana niebieski, filtry pilnowane.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 27 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2013 czym się objawia padnięcie wtrysku? mam 4 hany 2000 i ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol76 Opublikowano 27 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2013 czym się objawia padnięcie wtrysku? mam 4 hany 2000 i ... U mnie pojawiał się kilka razy misfire na tym cylindrze pod dużym obciążeniem i nierówno pracował na wolnych (lekko trzęsło silnikiem i budą), generalnie objawy podobne do luzów zaworowych. Jako posprawdzał, pobadał, wymienił wtrysk i problem zniknął. Dla pewności sprawdziłem luzy zaworowe i wszystko po ok. 30 tkm na lpg (wg. Zbyszka) było w normie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seb_ek Opublikowano 28 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2013 czym się objawia padnięcie wtrysku? mam 4 hany 2000 i ... dokładnie jak napisał karol76, trzęsienie na wolych, w czasie jazdy szarpanie i brak mocy. Do tego po otwarciu maski padnięty wtrysk mocno stukał co było dobrze słychać i czuć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kris8127 Opublikowano 30 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2013 Witam wszystkich i proszę o wyrozumiałość gdyż jest to mój pierwszy post na tym forum. Z instalacjami gazowymi jestem trochę obeznany gdyż na gazie w Oplu zrobiłem 170 tys. km (dokładnie na instalacji Landi Renzo system Omegas) ale chciałbym kupić teraz Forestera z 2007 roku wolnossącego 158 KM. I tu pojawia się zagwostka gdyż serwis Subaru zdecydowanie odradza instalację gazową tłumacząc tym iż regulacja luzu na zaworach jest możliwa po wyjęciu silnika i że koszty są ogromne i często będą występowały. Gazownik przedstawił mi 3 instalacje gazowe do wyboru: Stag 300-4 ISA2, Landi Renzo system Omegas, Vialle system LPfi. Gazownik kazał dowiedzieć się czy do tego samochodu mogę zainstalować gaz w ASO, a tu mi odradzają. Moje pytanie jest następujące: jak zachowuje się instalacja gazowa w Foresterze z silnikiem 158 KM i czy na pewno nie opłaca się zakładać gazu z uwagi na silnik, nie ukrywan iż najbardziej podoba mi się instalacja V generacji tylko nie wiem jak z trwałością i awaryjnością tej instalacji, z Landi nie było większych problemów w Oplu. Dziękuję z góry za odpowiedzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 30 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2013 Ani się nie przywitałeś,ani nie chce się poczytać tego wątku. Wiele osób jeździ z instalacją gazową w wolnych ssakach i sobie chwali,mimo że ASO nie zaleca.Fakt,zawory trzeba kontrolować częściej i regulować,jeśli tego wymagają,nie trzeba koniecznie wyciągać silnika.W ASO mają takie procedury i cennik,ale są warsztaty co ogarniają takie rzeczy taniej i bez wyjmowania motoru. Dobrze zamontowana i dobrana instalacja LPG,nie sprawia kłopotów,jeśli tylko użytkownik świadomy wszystkich efektów i skutków. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kris8127 Opublikowano 31 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2013 Przeczytałem większość tego postu, jak również czytałem na innym forum dotyczącym Subaru i jak zwykle zdania są podzielone. Najlepiej by było gdyby napisał Użytkownik egzemplarza wolnossącego o mocy 158KM jak często dokonuje regulacji zaworów, ile kosztuje taka operacja w nieautoryzowanym serwisie najlepiej w okolicach Łodzi. Przed podjęciem decyzji o zakupie wolę zapytać się mądrzejszych i bardziej doświadczonych użytkowników, niż kupić i później żałować. W przypadku Opla nie żałuję gazu, gdyż nic mi się nie dzieje z samochodem i jeździ jak należy i tak samo chciałbym z Subaru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sherif Opublikowano 31 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2013 Przeczytałem większość tego postu, jak również czytałem na innym forum dotyczącym Subaru i jak zwykle zdania są podzielone. Najlepiej by było gdyby napisał Użytkownik egzemplarza wolnossącego o mocy 158KM jak często dokonuje regulacji zaworów, ile kosztuje taka operacja w nieautoryzowanym serwisie najlepiej w okolicach Łodzi. Przed podjęciem decyzji o zakupie wolę zapytać się mądrzejszych i bardziej doświadczonych użytkowników, niż kupić i później żałować. W przypadku Opla nie żałuję gazu, gdyż nic mi się nie dzieje z samochodem i jeździ jak należy i tak samo chciałbym z Subaru. IMO zmień gazownika, tzn podjedź do takiego co gazował dziesiątki suabru i będzie wiedział co i jak oraz jaką dobrac instalacje. Ta ostatnia jest mniej istotna niż montaż, który w przypadku boxera jest trochę inny a co do instalek to ludzie na różnych jeżdzą, ja juz mam w drugim Subaru KME, pojawiają się posty o STAGu, Bigas, BRc, itd. Odnośnie regulacji, jak mam H6 i też mnie straszono kosztami, ale jednak wstawiłem gaz , wszytsko to kwestia estymacji i kalkulacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomy145 Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Witajcie, Dzisiaj mój wujek odebrał swój nowy nabytek o nazwie Legacy Spec.B MY08. Samochód przejechał dziś w nocy z ziemi włoskiej do Polski z zerwanym łańcuszkiem rozrządu o czym było wiadomo przy kupnie ale.... Ku naszemu zaskoczeniu po pierwszym otwarciu pokrywy okazał się że auto posiada sekwencyjną instalacje LPG zamontowaną w grudniu 2012 Instalacja jest firmy zavoli alisei. Czy miał ktoś z Was do czynienia z tą firmą i jej instalacjami??? Przyznam szczerze że pierwszy raz słyszę o tej firmie i nie wiem co sądzić. Na dniach będziemy rozbierać silnik i po złożeniu zapewne będziemy musieli podjąć decyzję czy damy szanse LPG i tej instalacji czy "Specymir" będzie jeździł tylko na Pb Kusi redukcja kosztów przejazdu każdych 100km o te 40% ale z drugiej strony odstrasza fakt że ta instalacja morze narobić więcej kłopotów z czasem niż oszczędności mam taka instalacje i z tego co sie dowiadywałem to jest to dosc dobra instalacja i niestety nie tania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Foryś Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Podjedź sobie na ulicę Szczecińska do chłopaków z K-Dev, znają się trochę na tych silnikach bo mają kilka subarynek pod stałą opieką. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OWOC Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Witajcie, Dzisiaj mój wujek odebrał swój nowy nabytek o nazwie Legacy Spec.B MY08. Samochód przejechał dziś w nocy z ziemi włoskiej do Polski z zerwanym łańcuszkiem rozrządu o czym było wiadomo przy kupnie ale.... Ku naszemu zaskoczeniu po pierwszym otwarciu pokrywy okazał się że auto posiada sekwencyjną instalacje LPG zamontowaną w grudniu 2012 Instalacja jest firmy zavoli alisei. Czy miał ktoś z Was do czynienia z tą firmą i jej instalacjami??? Przyznam szczerze że pierwszy raz słyszę o tej firmie i nie wiem co sądzić. Na dniach będziemy rozbierać silnik i po złożeniu zapewne będziemy musieli podjąć decyzję czy damy szanse LPG i tej instalacji czy "Specymir" będzie jeździł tylko na Pb Kusi redukcja kosztów przejazdu każdych 100km o te 40% ale z drugiej strony odstrasza fakt że ta instalacja morze narobić więcej kłopotów z czasem niż oszczędności mam taka instalacje i z tego co sie dowiadywałem to jest to dosc dobra instalacja i niestety nie tania A czy jesteś zadowolony z tej instalacji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arq Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Sterownik STAG 4 Plus lub Premium, Wtryskiwacze indywidualne Hana, Reduktor ACR01. Koszt takiej instalacji, w zależności od warsztatu, od 2500 zł w górę. Moje zdanie jest takie, z całego procesu adaptacji silnika samochodu do zasilania paliwem gazowym najmniej ważna jest instalacja. Najważniejszy jest montażysta. Szukaj dobrego, zaufanego warsztatu, w którym pracujący ludzie wiedzą co i jak się montuje. Dzięki za podpowiedź, kontaktowałem się z Jako, polecali mi Czakram... Jeszcze się zastanawiam... z racji odległości i, jak mi powiedziano, możliwego serwisu w Krakowie skłaniam się w kierunku: Czakram- Tarnów. Chociaż Jako i jego strasznie wysoka ocena wśród forumowiczów sugerowała by wycieczkę do stolicy. Możesz spróbować w Krakowie w autoryzowanym zakładzie przez Czakram, co prawda nie zakładałem u niego w Subaru ale serwisuję od 3 lat Forka. Zakładałem z Lancerze i jest ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OWOC Opublikowano 10 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2013 Sterownik STAG 4 Plus lub Premium, Wtryskiwacze indywidualne Hana, Reduktor ACR01. Koszt takiej instalacji, w zależności od warsztatu, od 2500 zł w górę. Moje zdanie jest takie, z całego procesu adaptacji silnika samochodu do zasilania paliwem gazowym najmniej ważna jest instalacja. Najważniejszy jest montażysta. Szukaj dobrego, zaufanego warsztatu, w którym pracujący ludzie wiedzą co i jak się montuje. Dzięki za podpowiedź, kontaktowałem się z Jako, polecali mi Czakram... Jeszcze się zastanawiam... z racji odległości i, jak mi powiedziano, możliwego serwisu w Krakowie skłaniam się w kierunku: Czakram- Tarnów. Chociaż Jako i jego strasznie wysoka ocena wśród forumowiczów sugerowała by wycieczkę do stolicy. Możesz spróbować w Krakowie w autoryzowanym zakładzie przez Czakram, co prawda nie zakładałem u niego w Subaru ale serwisuję od 3 lat Forka. Zakładałem z Lancerze i jest ok. Polecam zamontować w Tarnowie a ew serwisować w Krakowie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zvart Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2013 (edytowane) Panowie co w Krakowie oprócz Czakramu jeszcze byście polecili? Edytowane 11 Sierpnia 2013 przez zvart Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hemi112 Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Kurka wodna ,coś mje świniacz szwankuje ,tzn chodzi dobrze ,ale jakoś tak wychodzi pod 16-17l/100km ,troszkęza duzo jak na 2.0 116 KM Jazda po mieście ,dośc dynamiczna,ale bez latania po czerwonym ,ogólnie 3-3,5 tys obr przy zmianach ,jak sie czasem chce szybciej byćw domku. Dlaczego może tyle żreć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oti Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Panowie co w Krakowie oprócz Czakramu jeszcze byście polecili? LPG House np. U mnie zrobili z kalibracją kawał dobrej roboty. Ponoć jeszcze Fugazi i Mgas daje radę, ale tych nie znam z doświadczenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ayu Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2013 @sherif - ile kosztuje instalacja do H6? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się