Jump to content

lordqik

Użytkownik
  • Content Count

    39
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralny

About lordqik

  • Rank
    ..:: Świeżynka ::..
  • Birthday 03/02/1990

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Łącko/Kraków
  • Auto
    Subaru Impreza 2.0 GD NA

Recent Profile Visitors

181 profile views
  1. Hej, Czy ktoś montował jakieś uniwersalne nadkola na tył imprezy GD sedan? Bo z tego co udało mi się znaleźć w necie to z fabryki nie ma tam nadkoli tylko jest ta nieszczęsna guma. Da się coś odpasować? Ktoś ma już jakieś doświadczenie w tej kwestii? A może jakiś inny patent? Ostatnio zrobiłem porządek z rdzą i chciałbym to jakoś zabezpieczyć.
  2. Poleci ktoś kogoś kto ustawi zbieżność w hawku NA ? Ostatnio po ustawieniu mam lekko przestawiona kierownicę więc coś poszło nie tak. Dzieki za pomoc
  3. Jeśli za tydzień znów jeździcie to postaram się tym razem zjawić Pytanie z innej beczki: Jakiś czas temu dostałem strzała w zderzak (wszystko załatwione z ubezpieczenia bez problemu) ale wypada go w końcu pomalować. Dodatkowo pojawiła się rdza na nadkolu którą chcę wyeliminować przy okazji roboty ze zderzakiem. I tu prośba do Was o polecenie kogoś dobrego blacharza/lakiernika magika. Dobrze jakby nie był strasznie drogi ale głownie chodzi mi o kogoś kto pozbędzie się rdzy i zrobi to dobrze więc cena schodzi na dalszy plan O info proszę na priv. Najlepiej z kontaktem żebym się mógł umówić na poważniejsze oględziny i wycenę. Z góry dzięki wielkie za pomoc.
  4. Niestety, nie dam rady. Jakby ktoś w czwartek to jestem chętny :-)
  5. Nie wiem czy zdążę, ale postaram się przyjechać. Rozumiem że http://www.gokarting.com.pl/ ?
  6. O której godzinie te gokarty? Mógłbym się pojawić, ale będę dość późno dostępny.
  7. @PiotrKRA również dzięki i do zobaczenia następnym razem. Pozdrawiam.
  8. Ktoś się wybiera? Bo na chwilę obecną frekwencja słaba :-P
  9. Bakum najlepszego Ja też mogę się zjawić
  10. A więc problemów z ekologią ciąg dalszy. Pompa po wyczyszczeniu jak i usunięciu stopionego tworzywa działa. Okazało się że przekaźnik jest do wymiany, bo jakiś czas jeździłem na pożyczonym i pompa uruchamiała się tak jak powinna i co ważne również kończyła pracę wtedy kiedy trzeba. Uradowany zamówiłem nowy przekaźnik. Ale dziś jakże się ucieszyłem na widok check engine - P2440 - Secondary Injection System Switching Valve Stuck Open bank1. Orientuje się ktoś czy czyszczenie zaworów coś da (na dłuższą metę)? ew. jaki koszt takiej usługi? Update: mechanik mówił że z powodzeniem montowali używane, więc wnioskuję że ktoś to regeneruje. Czy ktoś miał doświadczenia z zamontowanym używanym/regenerowanym/czyszczonym zaworem? Oraz ile - o zgrozo - kosztuje taki zawór? Update: już się mniej więcej zorientowałem jakie są ceny. Z góry dzięki za pomoc.
  11. Błędy które były zaraz po wystąpieniu problemu z nie wyłączającą się pompą: http://1drv.ms/1txosnp Później jak testowałem pompę wyskakiwało tylko P0410. Po rozebraniu pompy wygląda na to że będzie działać. Problem pozostaje tylko czemu podane jest do niej napięcie przez cały czas (nawet po wyłączeniu silnika) ? Jak ktoś wie kto by mógł mi to zdiagnozować to proszę o info na priv. @Sebasti - masz jakiegoś elektryka-magika w Krakowie ? Ew. pojadę z tym do ASO, ale najpierw muszę pompę poskładać.
  12. Dziś trochę rozgrzebałem sprawę pompy i wygląda na to że faktycznie moja jest nie do uratowania. Widać przez to że pracowała przez dłuższy czas niż powinna i zaczęła się sama zjadać - co widać na zdjęciach. https://dl.dropboxusercontent.com/u/17974831/DSC_0346.png https://dl.dropboxusercontent.com/u/17974831/DSC_0348.png Małe drobinki plastiku widziałem w pierwszym wężu od pompy, dalej (w kolejnym wężu-kanale tym co rozdziela to powietrze na obie strony już nic niepokojącego nie było). przy zaworach nie widać żadnego syfu więc chyba się dobrze domykają. Moje pytanie brzmi dlaczego ta pompa pracowała bez przerwy? Co mogło być tego przyczyną? Wiem, diagnozowanie z opisu i zdjęć to czaromagia, ale chętnie jakichś pomysłów wysłucham, bo jeśli wymienię pompę a ona kiedyś znów włączy się na dłużej niż powinna to znów będzie zapach palonego plastiku @Carfit - rozumiem że nie da się ze względu na "ECU Hitachi" tak ? Więc albo naprawiam układ, albo muszę nauczyć się żyć z wywalanymi błędami?
  13. Nie da sie w Twoim modelu tego zrobić No to szkoda. Ktoś podejmie się regeneracji czegoś takiego czy mam szukać innej?
  14. Dziś rano chwilę po odpaleniu silnika i przejechaniu ok 2km zapalił się check engine. Po zatrzymaniu się słychać było dziwne buczenie po stronie kierowcy w komorze silnika, które nie ustawało nawet po wyłączeniu silnika. Pierwsze podejrzenie padło na pompę powietrza wtórnego, i do tej pory to się potwierdza. Po odłączeniu akumulatora wyłączyłem wtyczkę z pompy bo już zaczynało z niej śmierdzieć jakby się tam coś w środku przypalało. Moje pytania to tych co się znają lub to przerabiali, lub ogólnie chcą zabrać głos : - wiem że można się pozbyć tego Eko urządzenia i podobno trzeba programowo to jeszcze wyłączyć - jaki jest koszt takiej operacji? - ewentualna regeneracja tej pompy, czy opłacalna, jakie koszty? Z góry dzięki za pomoc. Pozdrawiam
  15. Jak zdążę to mogę też się zjawić.
×
×
  • Create New...