Skocz do zawartości

karol76

Użytkownik
  • Zawartość

    352
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O karol76

  • Tytuł
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Łomża
  • Auto
    Forester 2.5XT 09 US

Ostatnie wizyty

173 wyświetleń profilu
  1. Hamulce - klocki, tarcze itp.

    Ja w swoim forku mam na przodzie tarcze Howk+klocki HPS a na tyle DBA s4000 T3+klocki HPS. Jak dla mnie super. Zestaw hamuje bardzo dobrze, jest cicho (nic nie piszczy) i nie ma nadmiernego zużycia tarcz. Do cywilnej, codziennej jazdy jak dla mnie jest bardzo ok. Trudno obecny zestaw nawet porównać z tym co mali Japończycy założyli w fabryce - hamulce były po prostu kiepskie.
  2. Hamulce - klocki, tarcze itp.

    Carfit napisał, że nie ma klocków Hawk HP, tylko są Hawk HPS i zapewne o takie klocki do codziennej jazdy Ci chodzi. Ja takie HPS-y od kilku lat używam i jestem bardzo zadowolony, no ale ja nie mam STI.
  3. Zasilanie rejestratora w F MY18

    Ja też mam tak zasilanie pociągnięte. Wg mnie to optymalne rozwiązanie, ale ja nie musiałem się martwić utratą gwarancji.
  4. LPG w Subaru

    Ja po takim przebiegu byłem już po regeneracji reduktora - kompletnie zaklejony, "zalakowany" i wymianie kilku wtrysków lpg. Missfire u mnie oznaczał niedomaganie konkretnego wtrysku lpg. Natomiast kiedy przy pełnym "butowaniu" przełącza na benzynę, zaczyna wcześniej poszarpywać, to zwróć uwagę, czy nie masz mało lpg w butli oraz jaka jest temperatura na zewnętrzna. U mnie takie przypadki zdarzały się jak było mało gazu w butli i przy gwałtowny wciśnięciu gazu było za małe ciśnienie. Dostałem taką radę od mojego gazownika - "do normalnego przemieszczania się używaj lpg, jednak do "ostrej zabawy" lepiej/bezpieczniej używać benzyny".
  5. Hamulce - klocki, tarcze itp.

    Już kilka ładnych lat używam na przodzie zestawu tarcza HP i klocek HPS. W porównaniu do zestawu OEM, który miałem na samochodzie, to wg mnie jest ogromna różnica na plus. Żadnego problemu/dramatu na zimno nie ma, ja jeżdżę na ogół bardzo płynnie, ale również kilka razy hamowałem awaryjnie (uniknięcie kolizji) i klocki spełniły swoje zadanie (na OEM nie miałbym szans). Ale ja może nie jestem obiektywny, bo mam wersję US i tam klocki podobno słabsze na pierwszy montaż zakładają. Pylenie wg mnie na zwykłym poziomie, ciche nigdy mi nie zapiszczały, co dla mnie jest bardzo ważne - jestem wyczulony na odgłosy wydobywające się z mojego wozidełka. Od pół roku na tyle mam zestaw tarcza DBA+klocek HPS i też to dobrze pracuje. Przy moim stylu jazdy chyba już do emerytury mojego FXT nie zmienię "hamulunku" z tyłu.
  6. Cena Ubezpiecznenia OC Forester SG

    Mój FXT 09 PZU pakiet OC+AC ze wszystkimi przygwizdami 2970 zł (w tym OC 625zł). Mam wszystkie możliwe zniżki.
  7. LPG w Subaru

    Tak gazuje. Kontakt masz podany w opisie użytkownika jako: 692 325 541
  8. KENWOOD FXDD07EF2 dyskusja OEM Navi

    Ja też mam wersję 1 2014 r. Czy jest coś nowszego do naszych urządzeń? Chętnie bym zakupił.
  9. JAK żyć, gdy spać nie mogę...?

    Warto sprawdzić ciśnienie oleju i ewentualnie pompę oleju, czy wszystko z nią dobrze. Ja niestety miałem ogromny/kosztowny problem przez poluzowane, częściowo odkręcone 2 śrubki w wewnętrznym korpusie pompy oleju. Tego nie widać, bo ta strona przylega do bloku silnika. Przebieg ok. 95 tyś. km gdy nastąpiła awaria silnika - obróciło panewkę w korbowodzie.
  10. Drgania przy hamowaniu

    Nie jest tak źle z tymi warsztatami i mechanikami. Mój mechanik po założeniu nowych tarcz używał takiego przyrządu, aby sprawdzić bicie tarczy.
  11. KENWOOD FXDD07EF2 dyskusja OEM Navi

    Czy ktoś miał problem z Bluetooth w tym urządzeniu? Kilka tygodni temu straciłem połączenie z telefonem. Wcześniej nie miałem problemów. Myślałem, że może to awaria teletefonu, ale niestety nie, inne telefony także nie wykrywają "Handsfree" w samochodzie. Przyzwyczaiłem się do korzystania z tego urzadzenia, a teraz ... Macie namiary na firmę, kogoś sprawdzonego, kto to ogarnie? Można to naprawić za sesnowne pieniądzę?
  12. Koszty wymiany uszczelki pod głowicą

    Mechanik zwykle za kasę pracuję. Uważam,że nie można mówić o kosztach remontu nie wspominając, że się samemu go robiło. Większość rozsądnych ludzi bez doświadczenia i warsztatu jednak sama się na takie poważne roboty nie zdecyduje. Ja widziałem jaka to praca i uważam, że należy się godna zapłata. Przy remoncie silnika czasami trzeba jeszcze kilka kosztownych rzeczy wymienić i wtedy bardzo łatwo przekraczamy 10 tyś zł. Wszystko zależy jaki remont np. po awarii czy "tylko" rewizja silnika.
  13. MY2013, 59kkm, diesel, pad silnika

    Z tego co wiem, to jak obrócą się panewki główne, to blok do wymiany. Jak obrócą się panewki korbowodowe, to blok zostaje ten sam - tak przynajmniej było w moim przypadku. Wtedy koszty remontu "trochę" niższe.
  14. Koszty wymiany uszczelki pod głowicą

    To albo była "wielka promocja" w warsztacie, albo mały remoncik silnika. Co było wymieniane podczas tego remontu, bo ja ostatnio (kwietniu) również "przeszedłem" remont silnika (Wawa) i "trochę" więcej mnie to kosztowało. Jeszcze docieram serducho
  15. Koszty wymiany uszczelki pod głowicą

    Ja nie, ale kolega wyżej je wskazał na liście do wydatków. Z doświadczenia wiem, że w Wawie 3tys. za UPG to dobra/rosądna cena. Za 1,4 tyś.to raczej u Pana Mietka w garage.
×