Skocz do zawartości

kris8127

Nowy
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    nie powiem :-P

Osiągnięcia kris8127

0

Reputacja

  1. kris8127

    LPG w Subaru

    Przeczytałem większość tego postu, jak również czytałem na innym forum dotyczącym Subaru i jak zwykle zdania są podzielone. Najlepiej by było gdyby napisał Użytkownik egzemplarza wolnossącego o mocy 158KM jak często dokonuje regulacji zaworów, ile kosztuje taka operacja w nieautoryzowanym serwisie najlepiej w okolicach Łodzi. Przed podjęciem decyzji o zakupie wolę zapytać się mądrzejszych i bardziej doświadczonych użytkowników, niż kupić i później żałować. W przypadku Opla nie żałuję gazu, gdyż nic mi się nie dzieje z samochodem i jeździ jak należy i tak samo chciałbym z Subaru.
  2. kris8127

    LPG w Subaru

    Witam wszystkich i proszę o wyrozumiałość gdyż jest to mój pierwszy post na tym forum. Z instalacjami gazowymi jestem trochę obeznany gdyż na gazie w Oplu zrobiłem 170 tys. km (dokładnie na instalacji Landi Renzo system Omegas) ale chciałbym kupić teraz Forestera z 2007 roku wolnossącego 158 KM. I tu pojawia się zagwostka gdyż serwis Subaru zdecydowanie odradza instalację gazową tłumacząc tym iż regulacja luzu na zaworach jest możliwa po wyjęciu silnika i że koszty są ogromne i często będą występowały. Gazownik przedstawił mi 3 instalacje gazowe do wyboru: Stag 300-4 ISA2, Landi Renzo system Omegas, Vialle system LPfi. Gazownik kazał dowiedzieć się czy do tego samochodu mogę zainstalować gaz w ASO, a tu mi odradzają. Moje pytanie jest następujące: jak zachowuje się instalacja gazowa w Foresterze z silnikiem 158 KM i czy na pewno nie opłaca się zakładać gazu z uwagi na silnik, nie ukrywan iż najbardziej podoba mi się instalacja V generacji tylko nie wiem jak z trwałością i awaryjnością tej instalacji, z Landi nie było większych problemów w Oplu. Dziękuję z góry za odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...