crimson111 Opublikowano 20 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2017 U mnie nie stuka - przebieg 17 tys. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pitru Opublikowano 20 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2017 Galaxy A5 Ja też podpinam Galaxy A5 i działa...chociaż używanie słowa działa to lekkie nadużycie bo za każdym razem stosuję inną procedurę podpięcia i trochę to trwa.Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stalot Opublikowano 20 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2017 Panowie, Ja sie noszę z zamiarem zmiany stacji, bo to naprawdę porażka (jakieś 10 lat do tyłu do niemieckiej konkurencji. Znalazłem coś takiego, ale dedykowane do WRX-a i Forestera: http://allegro.pl/radio-nawigacja-gps-subaru-forester-impreza-wrx-fv-i6859118418.html?utm_source=criteo&utm_medium=cpc&utm_campaign=lowerfunnel&utm_term= Teoretycznie w Levo też powinno ruszyć, ale czy mogą być jakieś przeciwskazania? Ma ktoś Levo na 17kach? Jakie wrażenia? Na 18kach według mnie jest za twardo na dziurach, ale zastanwiam się czy warto robić wymianę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IgorK Opublikowano 20 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2017 U mnie po 25k nie słyszę stukania. Sent from my iPhone using Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damen Opublikowano 20 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2017 3 godziny temu, Stalot napisał: Panowie, Ja sie noszę z zamiarem zmiany stacji, bo to naprawdę porażka (jakieś 10 lat do tyłu do niemieckiej konkurencji. Znalazłem coś takiego, ale dedykowane do WRX-a i Forestera: http://allegro.pl/radio-nawigacja-gps-subaru-forester-impreza-wrx-fv-i6859118418.html?utm_source=criteo&utm_medium=cpc&utm_campaign=lowerfunnel&utm_term= Teoretycznie w Levo też powinno ruszyć, ale czy mogą być jakieś przeciwskazania? Ma ktoś Levo na 17kach? Jakie wrażenia? Na 18kach według mnie jest za twardo na dziurach, ale zastanwiam się czy warto robić wymianę? Fajna alternatywa tylko właśnie problem czy Subaru nie będzie robiło scen w związku z gwarancją? no i czy na pewno pasuje. 1 godzinę temu, IgorK napisał: U mnie po 25k nie słyszę stukania. Sent from my iPhone using Tapatalk no to chyba pojadę do nich... a może jest tu ktoś z okolic Wrocławia żebym podjechał i porównał? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 20 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2017 Przecież to nie prom kosmiczny. Najlepiej zapytać w ASO czy (i za ile) mogą to zamontować, żeby było lege artis. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 20 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2017 Już nie przesadzajcie tak z tym ASO bo jeszcze trochę i koła pompować będziecie jeździć bo gwarancja. Co do kół to nawet na naklejce w Levorgu są podane dwie wersje 17 zamiast 18. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anakinsky Opublikowano 20 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2017 5 godzin temu, Stalot napisał: Znalazłem coś takiego, ale dedykowane do WRX-a i Forestera Do Forestera podpasuje. Do wszystkich pozostałych, które mają przycisk "Enter" w konsoli - już nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stalot Opublikowano 20 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2017 A w czym ''Enter'' przeszkadza? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rokiki Opublikowano 20 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2017 10 godzin temu, TomCh napisał: Galaxy A5 U mnie Iphone7 nie działa na mirrorlinku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TP_S Opublikowano 20 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2017 11 godzin temu, damen napisał: Tak, przesiadłem się z SBD. Czego mi brakuje... najbardziej chyba prześwitu... bo czasami się przydaje. Poza tym Levorg wywołuje tylko banana na twarzy W Polszy drogi coraz lepsze, ja głównie po autostradach. Dlatego rozważam płaskie auto. Wiem, że z OBK lepiej się wysiada, mam porównanie z Mustangiem i pewnie głową mogę walić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damen Opublikowano 20 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2017 Wrażenia z jazdy, trzymanie drogi są jak dla mnie są super. Zresztą widać to było na szkoleniu w Katowicach. Outbacki już wylatywały z testu "łosia" a Levorg wciąż jechał. Oczywiście silnik 1,6 i CVT to kwestia przyzwyczajenia. Jak zaczynam trochę szaleć to się śmieję, że włączam tryb szlifierki. Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomCh Opublikowano 21 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2017 18 godzin temu, damen napisał: Fajna alternatywa tylko właśnie problem czy Subaru nie będzie robiło scen w związku z gwarancją? no i czy na pewno pasuje. no to chyba pojadę do nich... a może jest tu ktoś z okolic Wrocławia żebym podjechał i porównał? Wracam w niedzielę, jakbyś miał ochotę to możemy porównać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 21 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2017 Dnia 19.07.2017 o 14:40, polak900 napisał: jak czytam te spalania Levorga to mi się trochę żal robi , jak można katować taki fajny samochód , ten silnik musi oddychać anie być niszczony przez ecodriving Dnia 19.07.2017 o 14:40, polak900 napisał: mam prośbę nie katujcie zacnego auta jakim jest Levorg Kolego, nie dramatyzuj - ze skrzynią CVT nie da się uprawiać klasycznego eco drivingu niszczącego silnik, bo skrzynia po prostu na to nie pozwala. Wystarczy delikatne dotknięcie gazu i natychmiast zmienia się przełożenie na takie przy którym obroty są optymalne do przyspieszania. Nie ma opcji jak w manualu, albo DSG, że silnik ciągnie z 1200 obr/min bez zmiany przełożenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Christoph Opublikowano 21 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2017 Dnia 20.7.2017 o 08:40, damen napisał: Ponowię moje pytanie co do stukania jak się kręci kierownicą na postoju. Zaobserwował ktoś? Tak, zauważyłem, zgłaszałem serwisowi i po przeglądnięciu wszystkiego nie ma żadnych usterek, ale stukanie pojawia się - przy ciasnym manewrowaniu i kręceniu kierownicą. To jest usterka typu - pojawia się tylko u mnie, po dojeździe do serwisu znika jak ból zęba przed drzwiami dentysty. Dlatego ciężko mi to nawet zlokalizować: albo w układzie kierowniczym, albo w przegubach, albo przy zaciskach, ale przynajmniej wiem, że wyraźnie z przodu i pojawiają się maksymalnie dwa stuknięcia i tyle. Poza tym auto jeździ i mam za każdym razem frajdę, jak do niego wsiadam. Co do realnego spalania, to ja mam po ponad 20.000km średnią 9,3 z tankowania. Wskazanie komputera dałem już dwa razy skorygować - podnieść o 6%, ponieważ auto paliło mi też 5,5 przy emeryckiej jeździe, ale komputer zaniżał o 0,6/0,8. Teraz jest dokładny do +/- 0,2 l/100km. Mam nową metodę na niższe spalanie: przestałem jeździć samochodem na krótkich trasach a przesiadłem się na skuter Wtedy na dłuższych odcinkach spalanie wynosi 8,5-9,0 i to bez ekojazdy. Krótkie kilkumetrowe odcinki + klima, to komputer przez dłuższy czas nie schodził poniżej 13-14. PS: Poza wyciszeniem w firmie ciche-auto.pl dałem sobie jeszcze zabezpieczyć podwozie w ASO. Teraz dopiero to jest fajnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TP_S Opublikowano 21 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2017 W dniu 17.07.2017 o 10:45, Stalot napisał: ... 2) moc - wyraźnie przy pełnym obciążeniu na autostradzie pod górkę brakuje przy CVT tych 30 km. Robil któs chiptuning? Na ... ktoś wspominał że jeździ służbowym podkręconym do 230 km... Myślę, że spalanie będzie bez większej rożnicy Pzdr! Oferta jest, na 200 i 220 kucy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarne_Koronkowe Opublikowano 22 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2017 W dniu 22.07.2017 o 01:41, TP_S napisał: Oferta jest, na 200 i 220 kucy. Przejrzałem z ciekawości ofertę dla FXT. Podają ze seryjnie ma niecałe 300 Nm. Dziwne.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamW202 Opublikowano 22 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2017 (edytowane) Dnia 7/21/2017 o 22:10, Christoph napisał: Tak, zauważyłem, zgłaszałem serwisowi i po przeglądnięciu wszystkiego nie ma żadnych usterek, ale stukanie pojawia się - przy ciasnym manewrowaniu i kręceniu kierownicą. To jest usterka typu - pojawia się tylko u mnie, po dojeździe do serwisu znika jak ból zęba przed drzwiami dentysty. Dlatego ciężko mi to nawet zlokalizować: albo w układzie kierowniczym, albo w przegubach, albo przy zaciskach, ale przynajmniej wiem, że wyraźnie z przodu i pojawiają się maksymalnie dwa stuknięcia i tyle. Poza tym auto jeździ i mam za każdym razem frajdę, jak do niego wsiadam. Takie stuknięcie gdy kierownicą z impetem przekręcę do końca podczas manewrowania słyszalne jest tez w moim XV od samego początku użytkowania i nawet nikomu nie skarżyłem się na to bo moim zdaniem ten typ tak ma może to ta sama przypadłość. Edytowane 22 Lipca 2017 przez adamW202 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tsunetomo Opublikowano 23 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2017 Czy ktoś ma Levorga my17? Podobno jest lepiej wyciszony niż rocznik wcześniejszy? No i podbije pytanie czy jeździł ktoś mapowanym na te 220KM Levorgiem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FOR CVT Opublikowano 23 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2017 38 minut temu, Tsunetomo napisał: czy jeździł ktoś mapowanym na te 220KM Levorgiem? 220 to nie ale prawie 200 tak tapatalked Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 23 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2017 Czuć różnicę ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FOR CVT Opublikowano 23 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2017 ladnie idzie i czuc roznice, siostra zadowolona, na poczatku byl projekt na max ale ze wzgledu na skrzynie zostalo 195/300 dosc istotna uwaga, strojenie bylo pod niemieckie paliwo superplus tapatalked 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tsunetomo Opublikowano 23 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2017 Po takim zabiegu jak oceniasz wyprzedzanie w przedziale 80-120km/h? Czuć znacząca poprawę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FOR CVT Opublikowano 23 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2017 wydaje mi sie ze glownie jest poprawa z dolu, ze swiatel ciagnie jak moj diesel niestety za malo jezdzilem levkiem po zmianach zeby cos wiecej napisac bede w tygodniu u siostry wiec karne sie na szybkich drogach to cos wiecej dodam tapatalked Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tsunetomo Opublikowano 23 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2017 Daj znać proszę. Trochę mocy w nim więcej by się przydało, bo to fajne autko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się