Skocz do zawartości

Stalot

Nowy
  • Postów

    52
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Bruksela
  • Auto
    Subaru Levorg

Ostatnie wizyty

1216 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Stalot

..:: Swojak ::..

..:: Swojak ::.. (2/13)

6

Reputacja

  1. Stalot

    Felgi do Levorga - 18''

    A czy ktoś kto ma 17ki może potwierdzić/zaprzeczyć że dużo lepiej tłumi nierówności? Bo jak dla mnie na 18-kach jest zdecydowanie za twardo? (I jeszcze jedno - czy nie macie wrażenia że za bardzo buja tylna oś tka w ogóle???)
  2. Panowie, Dostałem kamykiem na autostradzie, udałem się na naprawę odprysku do ''fachowej'' firmy, ale... efekt zero. Oni twierdzą że bardziej sie nie da, ale według mnie powinna być znaczna poprawa, a jest praktycznie widoczne tak jak było. W zwiazku z tym mam pytanie, czy można jeszcze raz to ruszać? Waham sie czy oby nie spróbować samodzielnie tego zrobić zestawem naprawczym, ale boj ę sie że może coś pęknąć. Bo rozumiem, żę najpierw trzeba wydrapać jakoś od nowa tę ich żywicę bo widocznie nie wypełnili nia wszystkich szczelin? Za małe ciśnienie było przy wtłaczaniu??? Dzięki za wszelkie rady!
  3. Stalot

    Woda w kabinie Levo

    BTW: jeśli nic nie będzie ciekło, to ma ktoś może pomysł jak posklejać dywaniki które pociąłem???:-(
  4. Stalot

    Woda w kabinie Levo

    Raczej po wygłuszeniu, bo je robilem półtora roku temu, myslę że max. mógł być zalany pół roku. Przez 1,5 roku to by już chyba zgnił, a smród mógłby być nie do wytrzymania (tak mi się wydaje). Po wysyszeniu wygląda na dole spoko, ale...czy wie ktoś ile otworów odprowadzających powinno być w drzwiach przednich i tylnych? Są jeszcze jakieś w budzie? Ja na razie zidentyfikowałem po 2 w drzwiach i ''przeczyściłem'' odkurzaczem, ale głupio by było teraz znowu zakrywać jeśli okaże się że to gdzieś cieknie z jeszcze innego otworu...
  5. Stalot

    Woda w kabinie Levo

    Witam, Właśnie wczoraj odkryłem wodę, i to bardzo sporo, pod dywanikami od strony pasażera z przodu i z tylu po prawej stronie. Szczerze mówiąc wręcz jezioro! Sądząc po lekkim smrodzie, woda musiała się tam zbierać sporo czasu:-( Do tego samochód był profesjonalnie wygłuszany półtora roku temu, więc przesiąknął nie tylko ''oryginalny'' dywanik, ale i 3 dodatkowe warstwy różnej gąbki+maty. Wszystko zerwałem i się suszy. Miałem nadzieję że to może dziecko wylało więcej wody latem niż przypuszczałem (bo tak faktycznie się stało), no ale niestety po podróży do pracy w deszczowy dzień widzę.... że woda znowu się zbiera. W związku z tym co teraz? Czy ma ktoś pojęcie o wszystkich dostępnych miejscach odpływowych w Levorgu, żeby spróbować to przepchać??? A może cos spaprali przy wygłuszaniu??? Z drugiej strony chyba mało prawdopodobne bo lewa strona auta jest sucha... Dzięki za wszelkie wskazowki!
  6. Panowie, To chyba zamyka temat: '' Ja po 2 latach chtniej wsiadam do Levorga niz sluzbowego nowega passata w tdiku'' :-) Jako ten co profesjonalnie wyciszał potwierdzam że z poziomu nieakceptowalnego (jak dla mnie) zszedłem do akceptowalnego (jakieś 2dB, czyli 2X ciszej), ale poziomu premium to nigdy nie będzie ze względu chociażby na brak podwójnie klejonych szyb.Szkoda...
  7. A w czym ''Enter'' przeszkadza?
  8. Panowie, Ja sie noszę z zamiarem zmiany stacji, bo to naprawdę porażka (jakieś 10 lat do tyłu do niemieckiej konkurencji. Znalazłem coś takiego, ale dedykowane do WRX-a i Forestera: http://allegro.pl/radio-nawigacja-gps-subaru-forester-impreza-wrx-fv-i6859118418.html?utm_source=criteo&utm_medium=cpc&utm_campaign=lowerfunnel&utm_term= Teoretycznie w Levo też powinno ruszyć, ale czy mogą być jakieś przeciwskazania? Ma ktoś Levo na 17kach? Jakie wrażenia? Na 18kach według mnie jest za twardo na dziurach, ale zastanwiam się czy warto robić wymianę?
  9. Auto jest już profesjonalnie wygłuszone w www.ciche-auto.pl (zbite 2,5 dB). Sebastian, a gdzie montowałeś w Krakowie?
  10. Dzięki. LEDy właśnie sobie zamówiłem. Co do audio to mam fabrycznego starlinka, ale to czego mi brakuje to przede wszystkim obrazu telefonu na wyświetlaczu z łatwym i szybkim dostępem do aplikacji (bo głównie słucham radia internetowego) + porząnych map 3D. (MirrorLink nie działa, poza tym to już chyba historia motoryzacji...). Znalazłem wczoraj coś takiego, co się łączy za pomocy jakiejś aplikacji SmartLink z Goofgle Play z telefonem :http://www.gms.pl/pl/_sp/186/ Próbował ktoś???
  11. Panowie, Po 1,5 roku użytkowania czas na chłodne podsumowanie: 1) zawieszenie - auto na 18-kach jest to prostu za twarde na większości dróg, w związku z tym pytam się, czy w 17kach jest dużo lepiej??? Jeśli tak, to z chęcią wymienię się z kimś na 17ki z alusami (do tego mam zimowki)/albo sprzedam... 2) moc - wyraźnie przy pełnym obciążeniu na autostradzie pod górkę brakuje przy CVT tych 30 km. Robil któs chiptuning? Na autocentrum.pl ktoś wspominał że jeździ służbowym podkręconym do 230 km... Myślę, że spalanie będzie bez większej rożnicy 3) wyciszenie - zrobiłem klompleksowo we Wrocławiu, ale chyba najbardziej to mu potrzeba wyciszyć podwozie. W związku z tym polecacie jakieś preparaty szczególnie na bazie kauczuku? Warte polecenia warsztaty na południu Polski??? 4) audio - to jest jednak masakra w porównaniu do tego co oferuje współczesna kokurencja. Wkładał ktoś jakiegoś kombajna, a la coś takiego? http://allegro.pl/gms-adayo-ce4kk2-subaru-forester-mapa-europa-i6868242862.html?reco_id=fa1254e2-6acb-11e7-9542-ecf4bbd61b40&ars_rule_id=201 5) światła do jazdy dziennej - ktoś oferował za 1000ka wymianę na led-y. Oferta jeszcze aktualna??? Pzdr!
  12. Stalot

    hałas w levorgu

    Jeźdiłem na jazdach próbnych: 3ką BMW 2.0 benzyną, 2.0 dieslem, Lexusem IS F Sport, Paskiem ze zwyłymi szybami i wyciszonymi, oprócz oczywiście Subiego. BMW w dieslu to dramat, Pasek z podwójnymi szybami według mnie bije spokojnie BMW benzynę i Lexusa. Passata ani BMW nie wziąłem bo nie chciałem mieć takiego samochodu jak większość sąsiadów (mieszkam w BE). Postanowiłem spróbować Subaru i pobawić się przez najbliższe 4 lata w wyciszanie z nim, najwyżej następny zmienię niestety na coś made in Germany, chyba że Lexus zacznie robić kombi w końcu, np. następny IS i poprawi CVT żeby pracowała jak w Subim:-) Niestety, kombi ze względów rodzinnych is a must. Więc drążę dalej kwestię wyciszania i będę wdzięczny za rozwijanie kwestii wyciszania szyb, uszczelek i podwozia jak w temacie:-)
  13. Stalot

    hałas w levorgu

    Panowie, Wyciszałem moje Levo w tej firmie we Wrocławiu i zbiłem średnio wynik o 1,9 dB. Wyciszenie jest dla mnie baaaaaaardzo ważne bo robię długie odcinki po całej Europie i kilka-kilkanaście godzin w aucie to co innego niż podróż raz do roku z Wawy do Krakowa:-) Czy jest lepiej? Oczywiście tak. (Wszystko opisałem na forum w czerwcu). Czy jest premium? Oczywiście nie. Co teoretycznie trzeba zrobić jeszcze żeby było premium? Otóż zostaje:1) podwozie od zewnątrz, 2) szyby, 3) uszczelki. Co do 1 to konserwacja podwozia na bazie jakiegoś dobrego środka kauczukowego. (Poleca może ktoś jakiś warsztat na południu Polski???). Co do 2 sprawa bardziej skomplikowana: auta premium mają wyciszane szyby, a więc podwójnie klejone z folią PVB w środku. Niestety, folia PVB w czystej postaci jest niedostępna bo grafitowa i wyłącznie w procesie produkcji staje się bezbarwna, więc tego się nie przeskoczy. Alternatywne rozwiązanie to ponoć naklejenie folii antywłamaniowej grubej(a więc o odpowiedniej wielkości mikronów) od wewnątrz: skutkiem ubocznym montażu tej folii jest redukcja hałasu:-) Poszukuję szczegółowych danych jak to wygląda w praktyce, ale nie dotarłem jeszcze do tego. (A propo passata: duże rozbieżności z wrażeń akustycznych w nim to przede wszystkim kwestia tego, czy się jechało opcją ze zwykłymi szybami z tymi akustycznymi. Nie oszukujmy się, ten z szybami akustycznymi to pod względem wyciszenia praktycnie poziom Audi dużo lepiej niż BMW). Co do 3 to sam się zastanawiam bo słyszałem żę niektórzy wypełniają czymś uszelki (no właśnie, czym???) lub wszycy polecają tę firmę z W-wy (sztuka wyciszania) że niby coś robią z uszczelkami i jest dużo lepiej. No właśnie, ale co??? Bo jeśli smarują spreyem to za 350PLN od sztuki to mogę sobie samemu posmarować, a uszczelek raczej nie wymieniają... Może doklejają dodatkowe??? Ma ktoś jakiś know-how w tym temacie???
  14. Witam, Tak, to ja wyciszałem Levo w czerwcu profesjonalnie - wszystko opisałem na tym forum, trzeba poszukać tego posta. Efekt jest, zbiłem hałas średnio o 2dB, teraz chcę się zabrać o izolację podwozia na bazie kauczuku. Może ktoś polecić jakiś produkt??? Z innej jeszcze beczki: kupiłem najcichsze ponoć na rynku zimówki: NOKIANY, co niby mają 69dB, ale jak dla mnie są głośniejsze od letnich Dunlopów co były w standardzie, a mają ponoć 71dB. I tu pojawił się problem: nie kupiłem felg, więc zostały zamonotwane na orygnialne alusy. I... TPMC wyskoczyło, więc pojechałem do serwisu zresetować tyle że... zakończyło się wymianą 1go czujnika, bo przy wymianie został uszkodzony. I tu pytanie: czy uważacie że to był żadki przypadek i raczej się ju to nie powtórzy czy teź będzie się to powtarzać za każdym razem i nie obejdzie się bez drogiej inwestycji w 2gi komplet alusów + 4 orygnalne czujniki???( Bo z teog co rozumiem to tez muszą być zamontowane na 2gim komplecie...) A nie ma jakichś zamienników? A może nie montować i da się jakoś wyłączyć TPMS???
  15. A może być XL (wzmacniana) czy nie może być na tę felgę?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...