Jump to content
GeFo555

Awaryjność Boxer Diesel

Recommended Posts

Ja mam z komputera 5.8-6l

Najwiecej zrobiłem 1300 km na baku

Share this post


Link to post
Share on other sites
 

 

6 to chyba jak stoi na swiatlach?

Mój rekord to 5,9 na dystansie ok 350 km. W większości jazda między 90 a 110 km/h.

 

W mieście zwylke ok 7,6.

 

Autostrady przepisowo ok 7,2 do 7,5.

 

Ja mam starszy model z 5MT.

 

Liczone z dystrybutora, bo komputer zwykle mi zaniża ok 0,5l.

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 1.12.2017 o 23:21, themoon napisał:

Ten rocznik czy nowszy?

Ten sam, 2011

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam, czy brać się diesla 170tys km? 

Tym auta 2011  a jak, że subaru na szczęście jest mniej widoczną marką, to nigdy mało o niej wiem. 

I tak dużo negatywów na temat traktora znalazlem. 

Czy problem tyczy się 2010r +? 

Pozdrawiam 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niestety w 2011 problem możesz jeszcze wystąpić.

 

Jeśli auto nie miało jeszcze remontu silnika poszukałbym takiego już po takim zabiegu:)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, ajax napisał:

Niestety w 2011 problem możesz jeszcze wystąpić.

 

A na podstawie czego tak sadzisz?

Share this post


Link to post
Share on other sites

No właśnie narzekań na temat diesla czytałem dość sporo. 

To właśnie one mnie zaniepokoily. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
27 minut temu, harnax napisał:

No właśnie narzekań na temat diesla czytałem dość sporo. 

To właśnie one mnie zaniepokoily. 

 

 

 

Jak kupowałem swój to sprawdzałem np.: na mobile.de i motor szade były do [nie pamiętam teraz dokładnie] jesieni 2010.

Potem juz nie.

 

wiec ja bym nie demonizował.

Serwis subaru w Gdańsku twierdzi, ze były sukcesywnie poprawiane.

 

Na mobilede sa 2 szt [słownie dwie sztuki] 2011-2012  tylko uszkodzone - usczelka i cos z kompresja.

 

a jak rozszerzysz do 2010 to juz 19 sztuk

Edited by BartD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Coś ten przebieg podejrzany.:(

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 minut temu, benola napisał:

Coś ten przebieg podejrzany

155 500 - komuś się jedno zero nie wpisało.

 

3 godziny temu, harnax napisał:

Dokładnie ten model mnie interesuje

Wg mnie ładna sztuka. Sprawdź czy wszystkie przeglądy w ASO. Jeśli tak, to przyzwoita cena.

Oczywiście przegląd przed zakupem też trzeba zrobić....

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moim zdanie ryzykowny wybór. Ja bym szukał padniętego i robił... No chyba, że z tych 35k zszedłby do 27-28.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak wszystkie przeglądy w ASO to można zaryzykować.

Albo można jak ja zrobiłem: kupić padniętego i nowy silnik.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z samochodami nie lubię ryzykować. 

Skoro problem tego rocznika również się tyczy to później nie chce mi się szukać mechanika i zostawiać auto na kilka dni 

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 godzin temu, BartD napisał:

 

A na podstawie czego tak sadzisz?


Nie wiem, może 7 lat pracy w salonie Subaru? :D

 

 

1 godzinę temu, harnax napisał:

Z samochodami nie lubię ryzykować. 

Skoro problem tego rocznika również się tyczy to później nie chce mi się szukać mechanika i zostawiać auto na kilka dni 


Skoro nie lubisz ryzykować szukaj Diesla po naprawie w ASO. Poza wałem który lubi chodzić na spacery to faje samochody.

Mój ex diesel ma się dobrze. Gdybym szukał takiego znowu bym postawił na klekota po remoncie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Benzyny w turbo też padają, więc ryzyko jest mało mniejsze ;-) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 godzin temu, ajax napisał:


Nie wiem, może 7 lat pracy w salonie Subaru? :D

 

I ile było tych aut i co się z nimi działo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mam model z 2009-2010 i już na klacie 120000 i wszystkie wrażliwe podzespoły działają jak trzeba

Miałem wcześniej samochody benzynowe , głównie wolne ssaki i nawyki jazdy mi pozostały , ten dieselek u mnie nie ma lekko często wskazówka ładuje do 4 k bo lubię tak jeździć

Spalanie obecnie 5,4 l prędkości jakie pozwalają warunki, czuli rzadko powyżej 140km/h

Od momentu użytkowania a jestem drugim właścicielem nic nie wymieniałem jeszcze

 

 Wiem jednojajowe padnie i nie będzie gestu handlowego to kupuje kolejne subaru

Dlatego ze pare razy uratował mi d..... ten samochód. Głównie napęd

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma ktoś namiary albo znajomości by sprawdzić ten samochód? 

Może znacie jakiegoś maniaka subaru z okolic Kielc? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mój przejechał 160 tys i bylo wszystko git, silnik chodził miękko i w miarę cicho, poważnych awarii zero:) ale odkąd przesiadlem sie na benzynę, mimo gorszej dynamiki,jest duzo większy komfort psychiczny i zero myślenia, kiedy coś klęknie...:D 

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 godzin temu, BartD napisał:

 

I ile było tych aut i co się z nimi działo?

 

Im młodsze tym mniej z tego co pamiętam MY12 już raczej nie chorował.

 

Wybacz mój skryba był na urlopie i nie mam dokładnych liczb.

 

Wał przeprowadzał klasyczną schizmę ;)

Rozumiem, że masz 2011? Jak polift to raczej śpij spokojnie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...