Jump to content
GeFo555

Awaryjność Boxer Diesel

Recommended Posts

Obecnie drugi.

Benola no i czar prysnął.... Czym tu sie chwalic?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Właśnie po 338kkm.Cały czas serwisowany w ASO Nowy Sącz,a później u Carfita podobno.Cały czas jeden właściciel.Kupiłem z już uszkodzonym.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Castrol 5W-30.

Patrząc po fakturach z okresu gwarancyjnego,to cały czas był taki sam używany.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aha u mnie Aso odrazu zaleciło Motula i taki tez leją na każdym przeglądzie

Share this post


Link to post
Share on other sites

taka historia, znam gościa który kupił outbacka sbd, chyba 2013. Jakiś rok-półtora temu przyjachał w jakiejś sprawie, zażartowałem widząc auto czy jeszcze mu ten diesel żyje, to się obruszył. Ostatnio znowu jakieś sprawy biznesowe, przyjechał, pytam jak tam diesel, otóż poniżej 200k wymieniony, padł, ale ponieważ serwisował tylko w subaru, dealer/importer staneli na wysokości zadania i dostał nowy słupek. Ale...

wczoraj stoję na światłąch, z naprzeciwka coś rusza dynamicznie i dymi jak trabant na siwo. Oto i ten sam znajomy, na nowym silniku. Czy to normalne, dociera się? Chyba że to turbo pada?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wyciął DPF? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak na siwo to nie DPF. Bez DPF'u jest na czarno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam. Sorry, że tak bezpośrednio, ale nie mam czasu na przekopanie forum. Mam okazję kupić super utrzymanego Subaru Outback 2,0 D z 2011 roku, serwisowany w ASO. Przebieg 100000. Brać, nie brać? Jak to z tymi silnikami?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Witam. Sorry, że tak bezpośrednio, ale nie mam czasu na przekopanie forum. Mam okazję kupić super utrzymanego Subaru Outback 2,0 D z 2011 roku, serwisowany w ASO. Przebieg 100000. Brać, nie brać? Jak to z tymi silnikami?
Jak ma wszystkie przeglądy, to brać

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minuty temu, maric1 napisał:

Jak ma wszystkie przeglądy, to brać

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
 

W razie awarii diesla i wszystkich przeglądów jaki jest koszt naprawy?

Share this post


Link to post
Share on other sites
W razie awarii diesla i wszystkich przeglądów jaki jest koszt naprawy?
To zależy. Pisz PW.

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Żyje się raz, ja jestem zadowolonym posiadaczem, obecnie 143 tys. Na zegarze kręci się dalej i jutro Barbórka :-D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeżeli startujesz to życzę powodzenia. A w poniedziałek m. in. moja Barbórka. Pozdrawiam z zagłębia miedziowego.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, themoon napisał:

Witam. Sorry, że tak bezpośrednio, ale nie mam czasu na przekopanie forum. Mam okazję kupić super utrzymanego Subaru Outback 2,0 D z 2011 roku, serwisowany w ASO. Przebieg 100000. Brać, nie brać? Jak to z tymi silnikami?

Ja takim zrobiłem 177 tkm. Raz go "skrzywdziłem", po 145 tkm wymieniłem komplet sprzęgłowy. Teraz syn "dokręcił" prawie do 220 tkm i wszystko super. Ciąga przyczepę i jacht, dojedzie tam gdzie traktor, spalanie 5,6/6,8. Nie miałem tańszego w eksploatacji i tak uniwersalnego auta. Ja bym brał (-:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, arkadias napisał:

Ja takim zrobiłem 177 tkm. Raz go "skrzywdziłem", po 145 tkm wymieniłem komplet sprzęgłowy. Teraz syn "dokręcił" prawie do 220 tkm i wszystko super. Ciąga przyczepę i jacht, dojedzie tam gdzie traktor, spalanie 5,6/6,8. Nie miałem tańszego w eksploatacji i tak uniwersalnego auta. Ja bym brał (-:

Ten rocznik czy nowszy?

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, arkadias napisał:

Ja takim zrobiłem 177 tkm. Raz go "skrzywdziłem", po 145 tkm wymieniłem komplet sprzęgłowy. Teraz syn "dokręcił" prawie do 220 tkm i wszystko super. Ciąga przyczepę i jacht, dojedzie tam gdzie traktor, spalanie 5,6/6,8. Nie miałem tańszego w eksploatacji i tak uniwersalnego auta. Ja bym brał (-:

 

 

6 to chyba jak stoi na swiatlach?

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 godzin temu, BartD napisał:

 

 

6 to chyba jak stoi na swiatlach?

Jak stoi na światłach to nie zmienia położenia, zatem pali... chyba litry / godzinę?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, Tsunetomo napisał:

Jak stoi na światłach to nie zmienia położenia, zatem pali... chyba litry / godzinę?

 

 

Chodzi mi ze taka wartosc jest malo realna

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja z ostatnich ok.5 tys. km mam średnia 6,8 l/100 km. Cały czas jazda mieszana ,autostrada sporadycznie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...