Skocz do zawartości

arkadias

Użytkownik
  • Postów

    290
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O arkadias

  • Urodziny 30.09.1958

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Sopot /Sømna
  • Auto
    OBK D MY15 ES
    OBK D MY11

Ostatnie wizyty

1255 wyświetleń profilu

Osiągnięcia arkadias

..:: Bywalec :..

..:: Bywalec :.. (3/13)

9

Reputacja

  1. 280.000 km da się przejechać na pewno, sprawdzone
  2. arkadias

    Subaru Ascent SUV

    Pewnie tak, zabieg okoliczności. Jednak jak powiedział mój znajomy dealer samochodów, nigdy nie należy kupować prototypu. A swoją drogą, czy ktoś już się przymierzał do importu indywidualnego? Może ktoś z Norwegii?
  3. arkadias

    Subaru Ascent SUV

    Trzeba poczekać z zamawianiem, niech przejdzie wszystkie choroby wieku dziecięcego ☺️
  4. Nic takiego nie zauważyłem, może trafił Ci się trefny egzemplarz? Wprawdzie też nigdy nie przeglądałem tak uważnie nagrań z tylnej kamerki. Filmy z przedniej odtwarzane na ekranie 52" są dobrej jakości.
  5. Ja zainstalowałem ten rejestrator: https://www.mio.com/pl_pl/mivue-698-dual nagrywa z przodu i z tyłu. Kable ukryte w podsufitce, nic nie wisi, ES działa bez problemów i uratował mnie 2 razy od kłopotów
  6. 1. MY09; 175kkm; padł 2. MY09 154 tyś. żyje 3. MY 08 196kkm; nie padł 4. OBK MY09 - silnik padł przy 187k 5. OBK2008 MY przy 167tys padł silnik. 6. OBK MY14 Manual, padło sprzęgło przy przebiegu około 47 k km, silnik żyje. 7. OBK MY08 255kkm, padł 8. OBK MY08, padł przy 40 tys., wymiana na gwarancji, potem bezproblemowa jazda i sprzedaż przy 135 tys. 9 Forek MY 12, 125 tys. i śmiga aż miło 10. Forek MY 11 - 100k silnik ŻYJE 11. Forek MY09 120 tys. - (nie padł, ale po stukach i diagnozie serwisu wymieniony w ramach dobrej woli SIP), jeździ dalej już ponad 200 tys 12. OBK MY08 padł przy 145000, po naprawie jeździ teraz około 280.000 13. OBK MY 14 CVT 150.000 jeżdzi 14. MY10, 192 tys. km, jeździ 15. MY08 - mój diesel H6 kombi - kupiłem padnięty z przebiegiem ok 200500km. 16. MY08 - mój ex - Forek SBD sprzedany koledze z pracy, 167 kkm, oryginalny silnik, sprzęgło, koło dwumasowe. Żyje i ma się dobrze 17. MY10 - Forek 125 kkm, oryginalny silnik, sprzęgło, koło dwumasowe. Był na Plejadach i pojedzie na jeszcze jedne 18. MY11- Legacy 282 tyś. km wymienione tylko wtryski na gwarancji, reszta bez zmian ciągle jeszcze oryginalan 19. MY13 - OBK CVT 335 tys km. wymienione wtryski po 200 tys przebiegu, poza tym oryginal, auto dalej jezdzi u 1 wlasciciela (wklejam na prosbe Jarka Wasia vel Czujnika z kreski) 20. MY14 - OBK CVT 39 tys przebiegu czyli moj 21. Forester MY2011 - 126 tys jeździ 22. MY08 - tylko 140k, jeździ bez zarzutu na oryginalnym silniku, sprzęgle i dwumasie. 23. OBK MY10 - 125 tys. km j.w. 24. OBK MY10 padł przy 150.000, po naprawie jeździ , teraz 235.000 25. OBK MY08 padł przy 192 kkm, po naprawie jeździ i dzisiaj ma ok. 251 kkm. 26. FSBD MY 08 wymiana/gest przy 106 tys. Aczkolwiek symptomy zauważalne sporo wcześniej. 27 Forester MY10 kupiony z padniętym przy 335kkm, nowy silnik ma już 20 kkm 28 Legacy MY09 padł przy 168kkm, na nowym 125kkm 29. Forester 2.0D 2011/2012 - przy 105 tyś km zmieniłem kompletne sprzęgło na nowe, śmiga jak ta lala, pełen serwis ASO, wymiana oleju co 7 tyś km. 30. Forester MY09 jeszcze jeździ na pierwszym silniku przebieg coś koło 140kkm dokładnie napiszę jak tylko go odzyskam natomiast padło już tyle rzeczy że chyba nawet kaboom silnika mnie nie przerazi 31. Forester MY09 padł przy 105tkm, wymiana 32. OBK MY08 wymiana przy 270tkm, chyba powinien być na zielono przy takim nalocie:-) 33. MY08 - 81 000 km - zawiózł mnie w tym roku na narty i z powrotem. Żadnych awarii, oryginalne sprzęgło, dwumasa etc. 34. OBK MY11- 246 tkm, po 145 tyś km zmieniłem kompletne sprzęgło, regularny serwis ASO
  7. arkadias

    Subaru Ascent SUV

    Nie obrzydzisz mi, ja cierpliwie czekam (-:
  8. U mnie podobnie przez ponad 7 lat. Po 145 tk wymienione kompletne sprzęgło i tylko regularne przeglądy w ASO. Średnie spalanie 6,8 (50/50)
  9. arkadias

    Subaru Ascent

    Dla mnie wystarczy, czekam (-:
  10. Ja takim zrobiłem 177 tkm. Raz go "skrzywdziłem", po 145 tkm wymieniłem komplet sprzęgłowy. Teraz syn "dokręcił" prawie do 220 tkm i wszystko super. Ciąga przyczepę i jacht, dojedzie tam gdzie traktor, spalanie 5,6/6,8. Nie miałem tańszego w eksploatacji i tak uniwersalnego auta. Ja bym brał (-:
  11. Podpinam się do pytania. Jakie aplikacje można używać w tym urządzeniu?
  12. Żeby dowiedzieć się jak smakuje zupa szczawiowa z jajkiem najlepiej jej spróbować. Godzinna jazda próbna nie daje przeglądu całkowitego. Warto czasami zastanowić się dlaczego klient planujący zakup auta za 180 tys. wybiera właśnie subaru i to po raz kolejny. Przecież po przejechaniu pierwszym ok.180 tys. km przez 4 lata (mój przypadek) powinien coś wiedzieć o aucie, mieć porównanie z poprzednimi i przy kolejnym szukać lepszej alternatywy. Dlaczego więc podejmuje decyzję o ponownym zakupie tej samej marki mimo wielu jazd próbnych innymi? Poniżej kilka badań "niezależnej i obiektywnej", (niemieckiej !!!) prasy motoryzacyjnej na temat satysfakcji właścicieli aut. http://moto.pl/MotoPL/1,90109,10594827,Ranking_zadowolenia_z_marek___ADAC.html http://www.wyborkierowcow.pl/wk-2016/ranking-marek/ https://motoday.pl/2017/01/05/tych-marek-samochodow-klienci-sa-najbardziej-zadowoleni/
  13. Chyba największa różnica to EyeSight jeśli chodzi o użytkowanie, chyba że teraz jest w tej wersji
  14. To może ten właściciel serwisu webasto pomógłby mi rozwiązać problem z ogrzewaniem foteli. Podobno ingerencja webasto w sterowniki ogrzewania foteli jest przyczyną problemu z którym ASO nie może sobie poradzić. Przy skórze i obecnie panujących temperaturach jest to duży kłopot. Dasz namiary na ten warsztat w Poznaniu?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...