Hej! U mnie jest ten sam short blok i taki sam samochód. Przejechałem już na nim ok. 96 tys. km. i jest bardzo dobrze - buda ma już ponad 303 tys. km. Uważam, że najważniejsze jest, aby sprzęgło z kołem dwumasowym było także wymienione, oraz dbanie o to, aby były czyste wtryski i dobre paliwo. Ponad to olej z filtrem wymieniam średnio co około 10 tys. km. Filtr paliwa co 30 tys. km. Fajnie się jeździ tym autem, tylko trzeba pamiętać, że lubi obroty powyżej 2 tys. Bardzo źle znosi tłamszenie na niskich obrotach, co daje się odczuć, dlatego po rozgrzaniu silnika zazwyczaj zmieniam biegi w przedziale 2,5-3 tys. obr. Generalnie samochód jest nie sprzedawalny w dobrych pieniądzach, dlatego ma u mnie dożywocie [emoji6] Ponieważ dbam o niego, to póki co jazda nim, to duża frajda - jest dynamiczny, oszczędny i fajnie brzmi silnik (po rozgrzaniu [emoji6]). Moim zdaniem, jeżeli jest po wymianie short block i jest zadbany, to wszystko zależy od ceny, którą kolega chce uzyskać. Trzeba się też nastawić, że nie sprzedasz auta zbyt łatwo w przyszłości - ewentualnie za grosze... Samochód jest naprawdę fajny do jazdy i ładny, jak na Subaru [emoji6] a ryzyko awarii jak z każdym autem w dieslu - im wyższy przebieg, tym bardziej. Wysłane z mojego SM-N960F przy użyciu Tapatalka