Skocz do zawartości

Perun

Nowy
  • Postów

    94
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa
  • Auto
    SBD OBK MY'08

Ostatnie wizyty

717 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Perun

..:: Swojak ::..

..:: Swojak ::.. (2/13)

16

Reputacja

  1. Najlepiej od wprowadzenia skrzyni CVT, ale to już 2014 rok i wyżej. Pozdrawiam serdecznie PP
  2. Poszło na PW. Pozdrawiam serdecznie PP
  3. Ja mam diesel 2008 i regenerowałem. Po tym zabiegu wal wyglądał jak nowy (został też pomalowany) po dwóch latach wszystko działa elegancko. Robiony w nie ASO tylko w warsztacie, który się w tym specjalizuje - robią w mercach, bmw itp. Subaru też wiele ogarnęli. Pozdrawiam serdecznie PP
  4. To nic strasznego. Proces jest normalny, zaprogramowany fabrycznie, a odstępy zależne od stylu i okoliczności jazdy - można się przyzwyczaić. Najlepiej gdy mu na to pozwolić, jeśli okoliczności są dogodne. Pozdrawiam serdecznie PP
  5. Wtryski, kalibrują się na 99%. Przeczekaj aż skończą - około 1 minuta. Pozdrawiam serdecznie PP
  6. W moim przypadku dwa koty świetnie się dobrały, więc to był bardzo dobry pomysł [emoji106][emoji2] Pozdrawiam serdecznie PP
  7. Z tym ocieraniem to jakoś tak... nie fajnie. Ja niczego takiego nie kojarzę po wymianie. Zgłosiłbym! Pozdrawiam serdecznie PP
  8. No niestety, to jest nie fajna sytuacja. Sam byłem w identycznej, gdyż kiedyś stanąłem przed podobną decyzją. Dzisiaj, na drugim short block'u mam zrobione około 100kkm i 4 lata licznych podróży. Mój OBK ma teraz 307kkm i w naszej rodzinie raczej dożywocie, ale na bieżąco robione wszelkie naprawy - z regeneracją wału napędowego, reflektorów, czy wiskozy włącznie. Na szczęście bardzo lubimy to auto, bo fajnie wygląda i świetnie jeździ[emoji846] Pozdrawiam serdecznie PP
  9. Też obstawiam łożysko. Pozdrawiam serdecznie PP
  10. "W bardzo wielu ogłoszeniach widziałem taką informację o tej kalibracji." Kalibracja to normalny proces, u mnie odbywa co kilkaset kilometrów - czasami rzadziej. Wysłane z mojego SM-N960F przy użyciu Tapatalka
  11. Ja w swoim Subaru diesel wymieniam co 10-12 tys. km. Wysłane z mojego SM-N960F przy użyciu Tapatalka
  12. Zgadza się, dlatego ja po uruchomieniu silnika odczekuję przepisową minutę, później obroty maks 2500 do rozgrzania silnika i dopiero ogień. Turbinę mam nadal fabryczną. Silnik bierze mi zwykle około 500 ml. oleju przez te moje 10 tys. km. do kolejnej wymiany oleju. Wysłane z mojego SM-N960F przy użyciu Tapatalka
  13. Hej! U mnie jest ten sam short blok i taki sam samochód. Przejechałem już na nim ok. 96 tys. km. i jest bardzo dobrze - buda ma już ponad 303 tys. km. Uważam, że najważniejsze jest, aby sprzęgło z kołem dwumasowym było także wymienione, oraz dbanie o to, aby były czyste wtryski i dobre paliwo. Ponad to olej z filtrem wymieniam średnio co około 10 tys. km. Filtr paliwa co 30 tys. km. Fajnie się jeździ tym autem, tylko trzeba pamiętać, że lubi obroty powyżej 2 tys. Bardzo źle znosi tłamszenie na niskich obrotach, co daje się odczuć, dlatego po rozgrzaniu silnika zazwyczaj zmieniam biegi w przedziale 2,5-3 tys. obr. Generalnie samochód jest nie sprzedawalny w dobrych pieniądzach, dlatego ma u mnie dożywocie [emoji6] Ponieważ dbam o niego, to póki co jazda nim, to duża frajda - jest dynamiczny, oszczędny i fajnie brzmi silnik (po rozgrzaniu [emoji6]). Moim zdaniem, jeżeli jest po wymianie short block i jest zadbany, to wszystko zależy od ceny, którą kolega chce uzyskać. Trzeba się też nastawić, że nie sprzedasz auta zbyt łatwo w przyszłości - ewentualnie za grosze... Samochód jest naprawdę fajny do jazdy i ładny, jak na Subaru [emoji6] a ryzyko awarii jak z każdym autem w dieslu - im wyższy przebieg, tym bardziej. Wysłane z mojego SM-N960F przy użyciu Tapatalka
  14. Perun

    E-Boxer

    Nie chodzi o to, czy te montowane na isofix są bezpieczniejsze, bo są, tylko o tę przestrzeń. Dzięki za fotki [emoji106] Wysłane z mojego SM-N960F przy użyciu Tapatalka
  15. Perun

    E-Boxer

    Pytanie czy chodzi o mocowania pod isofix czy po prostu o to by było wystarczająco dużo przestrzeni na zmieszczenia trzeciego fotelika - zwłaszcza na szerokość. Foteliki mocowane na pasy bezpieczeństwa, zwłaszcza te montowane tyłem, także są bardzo bezpieczne. Wysłane z mojego SM-N960F przy użyciu Tapatalka
×
×
  • Dodaj nową pozycję...