Skocz do zawartości

zapas przy LPG


gekoway

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 50
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Moje plany idą w innym kierunku. Nie mam jeszcze zamontowanego haka. Po jego instalacji chcę przekonstruować bagażnik rowerowy na hak, aby przykręcać do niego koło zapasowe. Co o tym sądzicie?

Dojazdówka? A co na to wiskoza?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje plany idą w innym kierunku. Nie mam jeszcze zamontowanego haka. Po jego instalacji chcę przekonstruować bagażnik rowerowy na hak, aby przykręcać do niego koło zapasowe. Co o tym sądzicie?

Dojazdówka? A co na to wiskoza?

 

Qba25 napisał kilka postów wyżej: Na tyle dobry, że fabryka nie boi się proponować dojazdówek dla aut na gwarancji (oczywiście przy trzymaniu się ograniczeń dla nich przewidzianych)...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiem tak - najszybciej , najtaniej i najbezpieczniej (w sensie niekombinowania z mocowaniami)jest zakupienie zapasu w spreju tzn. nie powietrze tylko pianka uszczelniająca przebicie . przez kilka lat tj. od 95-96 złapałem dwa kapcie z czego jeden to pęknięcie felgi które zostało uszczelnione w/w spreyem . nie wiem dlaczego , ale ta metoda jest nielubiana przez wulkanizatorów . sposób pokazany przez zento jest jak najbardziej ok . warunek zrobić to ładnie i jeszcze zatosować jakiś jednolity pokrowiec .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Swego czasu w komisie w wieliczce stał forek 2.0 MY00, dlatego nie wiem jak to bedzie w MY07. Miał fabrycznie instalowany gaz oraz dojazdówkę w koszu pod podłogą. Nie wiem czy to nie zmniejsza jakoś prześwitu, ale dojazdówka jest wąska i służy na dojazd do sensownej wulkanizacji (czyli taki darmowy assistance).

 

Pytanie czy assistance nie wystarczy i czy dojazdówka wystarczy?

 

Tak czy tak czekam na rozwinięcie tematu bo to mnie też czeka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

paweusz, u mnie najbardziej wlasnie na wnece kola zapasowego widac "kontakty" podwozia z ziemia :mrgreen: wiec srednio widze sens obnizania wartosci kata zejscia jak juz ktos pisal. Tam nie ma za bardzo miejsca, no chyba ze ktos nie przewiduje zjezdzania z asfaltu, ale po co w takim razie forester.

 

http://www.flickr.com/photos/55891808@N ... /lightbox/

 

Na zdjeciu powyzej widac jak to wyglada, u mnie przewody gazowe wychodzace z butli sa dodatkowo obudowane i to juz czesto zawadza.

 

Luigi, mialem butle pod samochodem w clio, fajnie to rdzewialo ;)

 

zento, tutaj cennik takich rozwiazan http://www.subaxtreme.com.au/ (dolar australijski troche tanszy od us) kolo mocowane jest do metalowego zderzaka, calkiem fajne rozwiazanie, mysle ze transport z australli tez daloby sie ogarnac (np przez czlowieka od ironmanow)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dojazdówka, czy zapas pod spodem, to też czasem dramat. Miał ktoś okazję wyciągać takie uwalane koło? We francuzach taka latami nie ruszana zapasówka czasem nie da się odkręcić.

To już wolał bym umieścić tam zbiornik LPG. Można go zabezpieczyć przed korozją dodatkowo, albo osłonić grubszą blachą. Tyle, że to jest rzeźba dla zawziętych.

 

Ten Australijski zapas jakoś strasznie dużo odstaje od auta. Nie za ładnie to wygląda. :|

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...
  • 4 tygodnie później...
Przymierzam się do zakupu forka 2.0 (szukam rocznika 2007), raczej założę LPG, ale co z kołem zapasowym? Ja niestety mam szczęście do częstego używania zapasu (kilka razy do roku, różne samochody, różne sytuacje, tak już mam) Wożenie w bagażniku to trochę szkoda miejsca, czy można jakoś podpiąć pod bagażnik, na dole z tyłu, na zewnątrz? Kiedyś tak miałem w citroenie AX. Są jakieś patenty sprawdzone?

 

 

Po kilku tysiącach forkiem mogę już odpowiedzieć sam sobie :-) Przy codziennej jeździe po mieście koło w bagażniku nie przeszkadza, przy dłuższych trasach krajowych koło zostaje w garażu (biorę mini kompresor + slim + dobre ubezpieczenie), przy zimowym wyjeździe na Słowację, koło na tylnym siedzeniu, bagaże w bagażniku oraz na tylnych siedzeniach (jechały 2 osoby). Zaczynam myśleć o boksie na dach :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 4 tygodnie później...

...tylko po zastosowaniu takiego zestawu warsztaty oponiarskie nie chcą współpracować bardzo trudno ten szwaks zmyć z opony...

mnie także zaczyna denerwować duże koło w bagażniku, myślałem o dojazdówce tej mniejszej 15 cali tylko teraz jak to się ma do mechanizmu wiskozy???

np. łapiesz gumę z przodu(zazwyczaj to się dzieje w niedziele o 22) z racji tego że na dojazdówce nie mozna zakładać na przód zamieniasz koło z tyłu i dojazdówkę na tył... i co teraz sie dzieje z wiskozą???

wytrzyma czy nie ..z tego co piszą różnica 1,5mm w bieżniku na osi potrafi ja zniszczyć

czy ktoś wie jak to jest...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ten zestaw naprawczy ze slimem i nabojami jest ciekawy,

 

Kompresor w zestawach ze slimem jest strasznie tandetny, a kosztuje chore pieniądze. Jest malutki i całkowicie plastikowy, prawie nic nie waży. W podobnej cenie można kupić sensowny kompresor 4x4, trochę większy ale masywny i trwały.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...