Jump to content

Czerniel

Użytkownik
  • Content Count

    30
  • Joined

  • Last visited

About Czerniel

  • Rank
    ..:: Świeżynka ::..

Profile Information

  • Gender
    nie powiem :-P
  • Skąd
  • Auto
    Był Subaru forester , OBK US teraz Tribeca 3,6 US

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Czyli jednak nie wierzyć instrukcji
  2. Aby nie być gołosłownym
  3. Chodzi mi o tribece rocznik 08 wersja US Patrząc na tabele przeglądów i niezbędnych czynności serwisowych okazuje się ze producent nie przewiduje wymiany oleju w skrzyni... Jak to interpretować ? Z tego co pamietam w swoim OBK olej wymieniałem co 60k Zatem o co chodzi ? Darek
  4. Słyszałem o warsztacie na Obywatelskiej
  5. Witam szczęśliwych użytkowników tribec, Od dłuższego czasu użytkuje subaru na początku był forester aktualnie OBK US. Auto jest super dla 2 osób ale kiedy pojawiły się bliźniaki strasznie się skurczył, przy dłuższych wyjazdach trumna na dachu niewiele pomaga. Od miesiąca zastanawiam się nad zmianą auta i zależy mi na większym bagażniku oraz sporej przestrzeni w kabinie czego niestety nie ma w outbacku. Oglądałem już 2 ładne egzemplaże na razie wersje 5 osobowe bagażnik jest spory bo 525l. Chciałbym zapytać czy to co podają katalogi wersji 7 osobowej czyli przy złożonych fotelach bagażnik ma zaledwie 450 litrów? Różnica jest znaczna czy rzeczywiście bagażnik jest taki mały ? Za wszelkie informacje będę wdzięczny
  6. Witam wszystkich Zastanawiam sie nad zakupem forka us wersja po roku 2008 i bedę wdzięczny za wszelkie informacje od uzytkowników oczywiscie może byc także na priv Chodzi mi między innymi o to jakie jest zawieszenie czy tez jest awaryjne jak wersja europejska 2005-2008 Co ile sie wymienia rozrząd? bo słyszałem juz dwie opinie 105tys mill czy 105 tys km servisant w Gdańskim ASO mówił że mile trzeba przeliczyc na km i kazdy forek ma wymiane co 105 tys km jaka prawda nie wiem..... Jaka jest zywotnośc silnika ? czy podobna do wersji 2.0? czytałem tylko że przy ewentualnym zainstalowaniu LPG jest tańsza i prostsza regulacja zaworów Miałem w PL forka 2.0 byłem bardzo z niego zadowolony ale z powodu wyjazdu musiałem go sprzedać Bedę wdzięczny za wszelkie istotne informacje Pozdrawiam D.
  7. Korzystając z okazji pozwole sobie wtrącić Przymiarzam sie do zakupu letnich kapci czy ktoś może mi powiedzieć cokolwiek na temet tych?? Uniroyal Rallye 4x4 Street 215/65R16 98 H Cena dobra, niewiem jak z firma, aktualnie mam Yokohamy ale sami wiecie jakie one są..... Jeżdze raczej szosa tak 90%-10% teren wyjazdy wędkarskie Wim najlepsze by były Nokian V ale cena jest niestety narazie nie dla mnie.... pomożecie Towarzysze??
  8. Oczywiście najwygodniej jest wyjąć motor w DOHC zwłaszcza jeżeli masz sprzęgło do wymiany i wtedy możesz upiec 2 pieczenie na 1 ogniu ale sa warsztaty gdzie robia regulację bez wyjmowania silnika oczywiście jest to pracochłonne i trwa dłużej
  9. Ja bym wymienił sam rozrząd resztę po 105.. Jak chcesz powiem Ci gdzie
  10. Czerniel

    zapas przy LPG

    ...tylko po zastosowaniu takiego zestawu warsztaty oponiarskie nie chcą współpracować bardzo trudno ten szwaks zmyć z opony... mnie także zaczyna denerwować duże koło w bagażniku, myślałem o dojazdówce tej mniejszej 15 cali tylko teraz jak to się ma do mechanizmu wiskozy??? np. łapiesz gumę z przodu(zazwyczaj to się dzieje w niedziele o 22) z racji tego że na dojazdówce nie mozna zakładać na przód zamieniasz koło z tyłu i dojazdówkę na tył... i co teraz sie dzieje z wiskozą??? wytrzyma czy nie ..z tego co piszą różnica 1,5mm w bieżniku na osi potrafi ja zniszczyć czy ktoś wie jak to jest...
  11. Ja polecam 4T i dziekuję Niedźwiedziowi, potwierdzam trakcja znacznie lepsza
  12. http://www.rozrzad.pl/pl/p/Rozrzad-pomp ... 17007/3075 Czy ktoś z was wymieniał rozrząd na tym komplecie?? Rolki są takie jak w oryginale tylko pasek się różni zawsze mozna kupic oryginalny Subaru.... Ceny oryginałów lekko drgneły do góry teraz zestaw kosztu zaledwie 2190zł Pozdro
×
×
  • Create New...