Skocz do zawartości

MARIN

Użytkownik
  • Postów

    117
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    nie powiem :-P
  • Skąd
    Rzeszów
  • Auto
    Forester 2.2 XT 2002

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia MARIN

..:: Bywalec :..

..:: Bywalec :.. (3/13)

4

Reputacja

  1. Dzięki zakumałem. Okazało się że pompka sprzęgła nie była do końca sprawna i nie wysprzęglała do końca. Przy próbie odpowietrzenia,przyznała sie że nie działa jak należy.
  2. Koło było 5 tyś temu w równane i odchudzane, nie było żadnych wcześniej problemów z działaniem całości, Co masz na myśli wyregulować ?
  3. Olej taki jak ma być eneos 75w90 GL5, Skład wiem że nie jest istotny, ale nie wiem co z tą grubością, ale chyba są jakieś standardy ? Poz tym okładziny "kevlarowe" w tym przypadku firmy LUK to okładziny stosowane do diesli, mogą być grubsze ?
  4. Witam Padła mi skrzynia biegów, kupiłem inną (nowszą) różniły się mocowaniem wysprzęglika. Środek z nowej powędrował do starej obudowy, wszystko przypasowało. Jak już darłem skrzynie postanowiłem nabić tarczę sprzęgła okładziną z domieszką kevlaru. Ponadto zostały założone płytki usztywniające (wzmacniające) skrzynie biegów. W efekcie wrzucenie biegu (każdego) to jakaś masakra. Pdo podczas jazdy jest trochę lepiej, ale i tak nie przyjęcia. Sprzęgło zaczyna brać zaraz po odpuszczeniu minimalnie od podłogi, a wbijając bieg na postoju np 1 lub 2 czuć jak auto delikatnie drgnie do przodu. Tacza za gruba ? może ktoś coś podpowie gdzie szukać przyczyny ?
  5. Witam Czy są jakieś różnice w wytrzymałości skrzyń 5-cio. biegowych? Czy są jakieś mocniejsze ? jakie mają oznaczenia ? Moja obecna ma oznaczenia ty755vn3aa
  6. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  7. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  8. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  9. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  10. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  11. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  12. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  13. MARIN

    Usztywnianie forestera ?

    w moim mniemaniu ma nie nurkować podczas hamowania i nie zadzierać nosa przy startowaniu. Generalnie wniosek chyba taki żeby zmienić stabilizatory i sprężyny
  14. MARIN

    Usztywnianie forestera ?

    Dzięki za podpowiedzi, a stabilizator z sti wchodzi 1:1 czy coś jeszcze będę musiał zmienić ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...