Jump to content

MARIN

Użytkownik
  • Content Count

    117
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

4 Neutralny

About MARIN

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Gender
    nie powiem :-P
  • Skąd
    Rzeszów
  • Auto
    Forester 2.2 XT 2002

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Dzięki zakumałem. Okazało się że pompka sprzęgła nie była do końca sprawna i nie wysprzęglała do końca. Przy próbie odpowietrzenia,przyznała sie że nie działa jak należy.
  2. Koło było 5 tyś temu w równane i odchudzane, nie było żadnych wcześniej problemów z działaniem całości, Co masz na myśli wyregulować ?
  3. Olej taki jak ma być eneos 75w90 GL5, Skład wiem że nie jest istotny, ale nie wiem co z tą grubością, ale chyba są jakieś standardy ? Poz tym okładziny "kevlarowe" w tym przypadku firmy LUK to okładziny stosowane do diesli, mogą być grubsze ?
  4. Witam Padła mi skrzynia biegów, kupiłem inną (nowszą) różniły się mocowaniem wysprzęglika. Środek z nowej powędrował do starej obudowy, wszystko przypasowało. Jak już darłem skrzynie postanowiłem nabić tarczę sprzęgła okładziną z domieszką kevlaru. Ponadto zostały założone płytki usztywniające (wzmacniające) skrzynie biegów. W efekcie wrzucenie biegu (każdego) to jakaś masakra. Pdo podczas jazdy jest trochę lepiej, ale i tak nie przyjęcia. Sprzęgło zaczyna brać zaraz po odpuszczeniu minimalnie od podłogi, a wbijając bieg na postoju np 1 lub 2 czuć jak auto delikatnie drgnie do przodu. Tacza za gruba ? może ktoś coś podpowie gdzie szukać przyczyny ?
  5. Witam Czy są jakieś różnice w wytrzymałości skrzyń 5-cio. biegowych? Czy są jakieś mocniejsze ? jakie mają oznaczenia ? Moja obecna ma oznaczenia ty755vn3aa
  6. w moim mniemaniu ma nie nurkować podczas hamowania i nie zadzierać nosa przy startowaniu. Generalnie wniosek chyba taki żeby zmienić stabilizatory i sprężyny
  7. Dzięki za podpowiedzi, a stabilizator z sti wchodzi 1:1 czy coś jeszcze będę musiał zmienić ?
  8. Witam Ma ktoś jakieś doświadczenia w temacie usztywnienia forka? Nie chciał bym go podnosić ani obniżać, chciałbym żeby było sztywniej nawet kosztem komfortu.
  9. MARIN

    20XT - WRX

    A nie możesz wsadzić innej turbiny i wtrysków wystroić i będzie podobnie co na kompie w wrx ?
  10. Podepnę się pod temat, U mnie grzeje fotel na pozycji słabszego grzania a na mocniejszym nie działa co może być przyczyną ?
  11. Dzięki za info, w takim razie pewnie zdecyduje się na oem. Jeździłem dzisiaj sti na exedy stage 1 i poza tym że trochę ciężko chodzi to rusza płynniej niż mój nadpalony oem
  12. Lista modyfikacji jest długa ale turbo to td05-16g dmucha 1,3 bara. Porównanie z serią hmmm... to w zasadzie niema co porównywać zupełnie inne odczucia z jazdy. Samochód zdecydowanie żywszy, turbina jak wstaje to czuć, że się dzieje.
  13. Witam Czeka mnie wymiana sprzęgła w moim forku, i mam duży dylemat czy oem czy stage 1 ?. Samochód ma 380Nm seryjne sprzęgło nawet sobie z tym radziło przez jakiś czas. Czytałem że stage 1 lubi "dziwnie" działać. Może ktoś jeździ w forku i podpowie jakie wrażenia. I jak z trwałością takiego sprzęgła ?
  14. Witam Pomału zbliża się u mnie wymiana sprzęgła i już sam nie wiem oco w tym wszystkim chodzi. 3 lata temu wymieniałem sprzęgło. brałem wtedy z 4t exedy o numerze FJK2022. (GT/WRX tak mam na fv) Teraz jak sprawdzam jakie sprzęgło to wyskakuje FJK2047-2969. jakie sprzęgło w końcu będzie pasować, czy może pasować będzie każde z nich a może jeszcze jakieś sprzęgła o innych numerach też podejdą. Zależy mi o możliwie najmocniejszym seryjnym sprzęgle.
×
×
  • Create New...