Skocz do zawartości

paweusz

Użytkownik
  • Postów

    32
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Skąd
    Kraków
  • Auto
    Peugeot 405 1.6, Forester 2.0 S-Turbo

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia paweusz

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Tylko ja nie mam dostępu do bezwzględnego ciśnienia tylko względnego. To co zwraca OBD II. Wydaje mi się że to jest ciśnienie względne w kolektorze dolotowym (tak jak miałem w s-turbo po podpięciu zewnętrznego zegara do kolektora rurką) - tylko tam to schodziło po odpaleniu silnika - na wolnych obrotach bodajże do -0.6 bara poniżej atmosferycznego a na hamowaniu silnikiem schodziło do -0.8 bara. Czy diesel się czymś różni w tym temacie?
  2. Jakie powinny być wartości podciśnienia podczas wolnych obrotów oraz hamowania silnikiem? Używam OBD + torque pro i zauważyłem że na początku boost pokazuje podciśnienie a po jakimś czasie jazdy mam wartości zawsze dodanie - nawet podczas hamowania silnikiem i na postoju (0.15 bara np) Wydaje mi się to nieprawidłowe ale
  3. paweusz

    Dziura w logach ECU

    Witam, Forek MY99 mi poszarpuje podczas przyspieszania. Zrobiłem sobie logi ECU i okazuje się, że podczas szarpania dostaję w logach dziurę, tzn. zakładając że dane są przesyłane co 200ms, dostaję dziurę np. na 3800ms, a potem 10 razy te same wartości (z ostatniego pomiaru, czyli po przyspieszeniu). Czy ktoś ma jakiś pomysł? Używam kabla VAG KKL + ecuexplorer. Logi są tu: http://83.142.191.26/p/ecuExplorer-forester.csv
  4. Hej, poszukuję człowieka życzliwego, z Krakowa, który posiada dodatkowo zegar Auto Gauge pokazujący turbodoładowanie. Plan jest taki że przyjdę/przyjadę do niego z moim zegarem i podepniemy, aby zobaczyć, czy to, że mój nie działa, to wina zegara, czy czujnika...
  5. paweusz

    żaróweczki

    Zaraz zaraz. To są gumki, a nie farba? U mnie te "gumki" przypominają farbę, i tak schodzą (twarde jak skała). W końcu to rocznik 99.
  6. paweusz

    żaróweczki

    Powiem szczerze, że pytałem w motoryzacyjnych to oczy szeroko otwierali. A dodatkowo problem w tym, że wszyscy mają ale albo czerwone albo białe. Szczególnie w1,2w - bo te mieli - nie ma zielonych. A gdzie w KRK proponujecie popytać?
  7. paweusz

    żaróweczki

    Powiedzcie mi ludzie, powiedzcie wszyscy! Co to są za żaróweczki i gdzie je kupić (w kolorze zielonym oczywiście). Pochodzą z mojego szeroko pojętego kokpitu. "A" - mniej więcej wiem (to są żaróweczki W1,2W albo WileśtamwięcejW), ale nie wiem gdzie kupić "B" i "C" - nie wiem nawet gdzie zacząć pytać. Dodatkowo pytanie brzmi, czy macie jakiś patent na wyjmowanie żaróweczek typu "B"? Są one zazwyczaj schowane w "tulejkach" z których ciężko je wyjąć.
  8. Czy istniało coś takiego? Peżot 405 w 95 roku miał wersje z podgrzewanymi lusterkami. Jak wpisuje w allegro, to nie dostaję nic do forka - oznacza to że albo wszystkie są podgrzewane - albo nigdy takowych nie było. To jak było?
  9. A wykrywa ci w ogóle kabel w systemie? Kabel po podpięciu do kompa zgłasza się jako kolejny COM. Musisz sprawdzić co się dzieje w Windows (bo korzystasz z Windows? czy Linux?) Generalnie kiedy podpinasz kabel usb do kompa (bez względu na to czy podpięty do samochodu czy nie) dostajesz dźwięk "plum" i w menedżerze urządzeń ((mój)komputer, prawy przycisk myszy -> zarządzaj) pokazuje ci się nowe urządzenie (to chyba zależy od wersji, u mnie w win7 są "Porty (COM i LPT)"). i tam po podłączeniu usb (i "plum") zobaczysz więcej portów niż było przed podłączeniem. Jeśli tam ci się nie pokazuje port, to albo masz problem z kablem albo z portem USB, albo niezainstalowane sterowniki (mój windows ściągał stery z netu sam, więc musiałem mieć połączenie internetowe aktywne). Jeśli się natomiast pokazuje to wtedy wiesz jaki to jest port (czy COM1, COM2, COM3 - na 99% będziesz miał COM3, bo ja w lapku nie mam comów a i tak podpiął mi się jako 3-ci), więc upewnij się że ten port masz skonfigurowany, że masz dociśnięty kabel (masz lampkę na kablu? świeci się?) i że przekręciłeś stacyjkę . Jeśli nadal nie działa, to już chyba tylko elektryk.
  10. Dzięki wielkie za pomoc. Oczywiście potwierdzam, pierwszy lepszy kabelek VAG KKL (taki kupiłem, bo ktoś z imprezą mówił że mu zadziałał). Mam u siebie OBD I chyba (bo pisze że nie ma OBD II) i mogę się dowiedzieć wielu niezrozumiałych rzeczy o moim silniku. No i jedną zrozumiałą, że nie mam żadnych błędów
  11. Mam problem: chcę sprawdzić wszystkie błędy i informacje o moim silniku. Subaru 2.0 S-Turbo MY99. Moje gniazdo wygląda tak: Co muszę kupić żeby: a) podłączyć go pod laptopa podłączyć go przez Bluetooth do androida (jeśli jest w ogóle taka możliwość, bo w standardowych OBD ponoć jest) Nadmienię że o opcji się chwalił jakiś koleś na youtube, np. tu http://www.youtube.com/watch?v=MNjMDh95yiA ale nie był zbyt rozmówny (że niby sam se napisał) --- Także pewnie tzd z forum się tym chwalił
  12. paweusz

    zapas przy LPG

    wolałbym wieść pod pojazdem dojazdówkę niż zbiornik
  13. paweusz

    zapas przy LPG

    Swego czasu w komisie w wieliczce stał forek 2.0 MY00, dlatego nie wiem jak to bedzie w MY07. Miał fabrycznie instalowany gaz oraz dojazdówkę w koszu pod podłogą. Nie wiem czy to nie zmniejsza jakoś prześwitu, ale dojazdówka jest wąska i służy na dojazd do sensownej wulkanizacji (czyli taki darmowy assistance). Pytanie czy assistance nie wystarczy i czy dojazdówka wystarczy? Tak czy tak czekam na rozwinięcie tematu bo to mnie też czeka.
  14. ja też się przyłączam: Forester 2.0T '99.
  15. dobra. paweusz pisze tak, bo tak przeczytał w schemacie. Oczywiście w moim forku jest ona za turbiną w wydechu. Tyle że ten wydech jest niestandardowy (BartZ - umiesz powiedzieć coś o wydechu?) Może problem z sondą wynika z tego, że jest w złym miejscu zamontowana? ---- p.s. owszem nie umiem czytać tych schematów - tam nie pisało co to jest ten klocek bez labelki.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...