Skocz do zawartości

ironmzes

Użytkownik
  • Zawartość

    665
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O ironmzes

  • Tytuł
    ..:: Profi ::..

Profile Information

  • Płeć
    nie powiem :-P
  • Skąd
    Słupsk
  • Auto
    Forek MY04 AT US spec
    Forek 2,5 XT my04 - szatan

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. ironmzes

    żarówki LED H4

    Miałem Osramy - te jasne. U mnie wytrzymały mniej więcej rok. Pewnie zależy jeszcze kto ile jeździ.
  2. ironmzes

    żarówki LED H4

    Kolega wrzucił ledy do meganki. Tylko że nie h4, a h2 i bardzo ładnie świecą.
  3. ironmzes

    Spięty napęd forester AT my04

    Jeszcze słyszałem, że mogą to być wyrobione płytki w sprzęgle. Pewnie jak nie rozbierzesz to się nie dowiesz. Ile masz nakręcone km tym forkiem?
  4. ironmzes

    Spięty napęd forester AT my04

    właśnie wertuję katalogi i wychodzi mi, że poszukiwany zawór to : 31942AA103 Jeszcze sprawdzę jak sprawa będzie wyglądać z bezpiecznikiem od FWD. Tylko skoro zawór jest zablokowany to wsadzenie bezpiecznika nic nie pomoże - napęd powinien być dalej spięty. teoretycznie to będzie to: http://opposedforces.com/parts/forester/us_s11/type_2/automatic_transmission/at_transfer_and_extension/illustration_2/
  5. ironmzes

    Torque bind w automacie (4eat)

    Temat został jakoś rozwiązany?
  6. ironmzes

    Spięty napęd forester AT my04

    Dzięki za podpowiedź. Na jednym z filmików na YT była mowa o zaworze selonoid. Podobno to on może powodować jakie zjawisko.
  7. Mam mały problem w forku 2,5 AT N/A my04 Mianowicie automat zachowuje się tak jak by miał zepsutą wiskozę, chociaż w automacie siedzi sprzęgło wielopłytkowe. Czy ktoś się spotkał z takim tematem , aby w automacie spięło napęd? Może znacie koszty naprawy ?
  8. ironmzes

    Wartość MAF

    Dzisiaj oglądałem i wydaje się trochę brudne. Wyczyszczę i jak to się mówi- jeździć i obserwować.
  9. ironmzes

    Wartość MAF

    Witam. Jaka powinna być wartość MAF na biegu jałowym dla FXT 2,5 my04 Ja mam u siebie 3,38 g/s przy 705 rpm Zainteresowałem się tym ponieważ wywalił mi błąd p0102 i p0113 Ewentualne czyszczenie przepływki pomoże? Pozdrawiam. Iron.
  10. ironmzes

    Wydech do Forestera

    H br do yftfff Wysłane z mojego D5503 przy użyciu Tapatalka
  11. ironmzes

    żeby Forek zaczął hamować....

    I właśnie tarcza mnie przekonała . Jednak większa tarcza to większa pojemność cieplna. Generalnie jestem zadowolony i polecam. Jeden zacisk przód mi jeszcze nawet został, więc jak by ktoś był zainteresowany..... Mam do sprzedania jeszcze komplet zacisków z xt my04 - zaciski po regeneracji.
  12. ironmzes

    żeby Forek zaczął hamować....

    Upgrade zakończony. Przód zaciski od legacy gt i tarcze zimmermany nawiercane (zobaczymy kiedy popękają ) 318 mm. Tył zacisk legacy gt oraz tarcza 290 mm z ręcznym 170. Do tego przewody w oplocie i płyn ate Racing. Docieram i zobaczy się jaki będzie efekt.
  13. ironmzes

    żeby Forek zaczął hamować....

    Dba cena trochę kosmos. Jeszcze na przód ok ale na tył.... Nie znacie może jakiegoś innego producenta co robi duże tarcze z 170 ręcznym.
  14. ironmzes

    żeby Forek zaczął hamować....

    Małe odgrzanie tematu. Istnieje możliwość montażu tylnych zacisków i tarcz w fxt 04 od legacy gt? . Wiem.ze zacisk pasuje ale tarcza chyba już niekoniecznie - tam jest ręczny na 190 a w forku na 170. Ktoś w tym temacie coś wspominał o grubszych okladzinach do ręcznego. Chyba ze można odpowiednią tarczę dostać.
  15. ironmzes

    Zaparowany reflektor Forester SG

    Sam posklejaj. Generalnie filozofii z tym nie ma. Używany to koszt około 800
×