Skocz do zawartości

Subaru forester 2015 USA wyłącza się


Td601

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich mam problem z moim forkiem zmieniłem akumulator a teraz  podczas wysprzeglenia obrotu spadają i auto się wyłącza świeca się ESP, ABS, itp. Co może być przyczyną dodam iż wymieniłem górny czujnik poziom owania sprzęgła. Czy komuś coś takiego się działo. Trochę się martwię bo nie mam pojęcia czym to może być spowodowane Jeśli temat był to przepraszam pozdrawiam wszystkich i dziękuję za odpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, Karenz napisał:

obroty falują ?

No właśnie nie faluja zauważyłem wcześniej że falowaly ale po nabiciu klimy już nie. To wyłączanie nie zawsze następuje dziś np już trzy razy się wyłączył podczas wysprzeglenia obroty lecą szybko w dół i poprostu samochód gaśnie. Błędy żadne nie są wyświetlana więc nic do głowy mi nie przychodzi. Dodam jeszcze że jestem laikiem w tym. 

Edytowane przez Td601
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak mam lpg ale na benzynie dokładnie tak samo się robi. Poprostu w czasie zwalniania i wciśnięciu sprzęgła  gwałtownie spadają obroty i samochód jest wylaczony muszę znowu przekręcić stacyjke aby go włączyć. Kurde magia czy co 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

34 minuty temu, ewemarkam napisał:

Poklepaj na postoju po przekaźnikach w komorze silnika. Może któryś spowoduje w/w sytuację tzn samochód Ci zgaśnie, albo chociaż obroty zafaluja.

OK tak zrobię i dam znać co i jak dziękuję za każdy pomysł. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, ironmzes napisał:

Luz zaworów kiedy sprawdzałeś? 

Hej w sumie nie sprawdzałem gdyż mechanik stwierdził iż są tu hydrauliczne i same się regulują. Ja na tym się nie znam więc mu uwierzylem 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach