Jump to content

grs

Użytkownik
  • Content Count

    65
  • Joined

  • Last visited

About grs

  • Rank
    ..:: Swojak ::..
  • Birthday 02/27/1988

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Białystok
  • Auto
    Forester '97 2.0 N/A

Recent Profile Visitors

197 profile views
  1. grs

    FORESTER 1997-2000"

    No i apropo plastikowych kolektorów to nie mam problemów z instalacją. przejechane około 40 tys
  2. grs

    FORESTER 1997-2000"

    plastikowy, ja mam tez sie zdziwiłem jak wierciliśmy
  3. grs

    FORESTER 1997-2000"

    Gazowałeś samochód w Białym, czy też kupiłeś z instalką? gazowałem w białym i nie mam zaztrzezeń, instalacja brc
  4. grs

    FORESTER 1997-2000"

    pytaj o regulacje zaworów, sprawdzaj stan karoserii dokładnie, zwłaszcza z tyłu błotnika w okolicy mocowania amortyzatora od wewnatrz, tego nie widac a z tamtad zaczyna sie problem z rdza na karoserii. w swoim robiłem tego remont w tamtym miesiacu. ogolnie wolnossacy forester to niepsujne auto wiec nie przejmował bym sie kosztami eksploatacji, nie sa wygórowane, wazne aby miał dobra instalacje gazowa, moj na 40l gazu robi jakies 350 - 380 km przy normalnej nie zamulonej jezdzie.
  5. Panowie, jaki czujnik predkosci pasuje do mojego forestera?? 3 pinowy? takie maja z rozbiórki na allegro i cenia sobie po 200 zl za szt. raz już kupiłem nie taki jak potrzeba..i zgupialem. 97r 2.0 122km ej20 proszę o pomoc
  6. a gdzie ten czujnik sie znajduje mniej wiecej?? i czy pasuje ze skrzyni od subaru z napedem na 2 koła?? bo takową ma znajomy akurat...
  7. a może ktoś zna jakiś wadliwy punkt tego obwodu?
  8. Witam forumowicze, w moim foresterze zapalił się check enine, nie działa licznik kilometrów i prędkościomierz, no i chłodnice tak jakby cały czas chodziły. Połączyłem odpowiednie kostki i wymigały błąd 33 Czujnik prędkości pojazdu (VSS) lub obwód, gdzie szukać i co naprawiać? pozdrawiam wszystkich!
  9. Właśnie zmierzyłem w swoim, u mnie jest przód 72,5- 73 cm a tył 71 -71,5, felgi oryginalne i opony Nexen WINGUARD SUV 205/70 R15 96 T, pb i lpg(40l) zatankowane pod kor. również przymierzam sie do modyfikacji zawieszenia bo wizualnie tyłem siedzi i z pomiarów wynika to samo. Nie widze u Ciebie czy jest hak wiec to plus jesli chodzi o ciezar z tyłu auta jesli go faktycznie nie ma, u mnie jest hak do którego belki zamontowana jest wyciagarka co daje kilkadziesiat kg wiecej, zastanawiam sie nad spręzynami iron man(2" na plus) i dodatkowe podkładki w na kolumne z przodu 3 cm i z tyłu jakies 4-5... w efekcie powinna być spora różnica, ale to pewnie dopiero w przyszłe wakacje.
  10. i ja jakos w to do końca nie uwierzyłem i nic nie kupowałem jak narazie nie było kłopotów a w dalsza trase i tak zapas musi byc
  11. Na zdjęciach wygląda to na wiecej niż 3,5 cm
  12. Spotkałem sie kiedyś z oponą nalewana od ktorej częściowo odkleił się bieżnik i właśnie podczas jazdy tylko było to słychać tak jakby był flak, jak samochód stał nic nie było widać dopuki sie nie zdjeło koła i obejżało opony dokładnie.
  13. Dobra, z tego co wiem to tam trzeba sie umowic na konkretna godzinę, pojadę tam już na zimowkach, zobaczę czy to samo bedzie na drugich kołach. dzięki
  14. byłem tam, dowiedziałem się tyle że jeśli to wał to oni go wyjma i wioza do innej firmy na wyważenie i to sie robią okropne koszty wtedy a probuje tego uniknąć
  15. Sprawdzalem na podnośniku, drży bardziej jak jest podniesiony i nie da się zdefiniować co konkretnie. drzy zawsze, nie ma tak że przestaje. tylko odczuwalne to jest tak najmocniej powyzej setki. no i z 1 biegu jak sie dodaje gazu i zwroci na to uwagę. Prawdopodobnie przy najbliższej wizycie w warsztacie wymienie ten krzyżak i podporę i zobaczymy czy to coś da.
×
×
  • Create New...