Jump to content

Trojan86

Nowy
  • Content Count

    46
  • Joined

  • Last visited

About Trojan86

  • Rank
    ..:: Świeżynka ::..

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Biletów nie ma wiec jak ktos chce i ma z kim to moze stac do rana
  2. Trojan86

    Kubica w F1

    Prawda niestety taka ze Will ma spore problemy co widać nawet po wypowiedziach Robsona. Z drugiej strony pierwszy wyscig dla nich to bedzie w sumie dzień testwy. Jak dojedzie bedzie spoko tyle ze Robson o nie jest kierowca ktory tylko dojezdza do mety. Ja mysle ze on w głowie ma pierwszą 15 a może nawet 12. Swoją drogą . Wiecie gdzie mozna bedzie obejrzeć wyscig w Warszawie o tej 7 rano :)? Chetnie bym podjechał gdzies do kawiarenki. Taki minispot poranny na rozpoczęcie GP
  3. Na te chwile wiem ze sa spoty w Galerii Mokotów. Pozniej beda na narodowym . Oktan a szukałem Cie na facebooku ostatnio bo mamy wspólnego znajomego z którym gadąłeś o tym Kombi turbodziadku ostatnio
  4. Spoko Dzieki Tam dospawanie kawałka rury czy przespawanie uchwytów to żadna robota
  5. Siemka. Podobno wydech dedykowany do imprezy WRX GD pasuje do forka 2.5 xt SG ? Ktos ma na ten temat info ?
  6. Panowie odkopuje. Regulator w Legasiu Rs jest w alternatorze ?
  7. Czesc. Chcialby wymienić przewody od chłodnicy na silikony. Samochod bedzie raaaaczej dobrze grzany Macie jakies propozycje. Widze sporo w internecie np Samco , Turboworks natomiast nic z podpisem ze do legasia.
  8. Tą co sprzedawał Marcin. Chyba z 50 osób sobie ostrzyło bo cena jak za mleko No ale że wczesniej już kupowałem od Marcina i sie znamy to kto pierwszy ten lepszy
  9. Troche sie pomieszały tematy bo kolega zaczał pisać nie w tmat ale spoko. Ogólnie troche ja nakreciłem. Nie chce takiej typowej rajdówki. To ma byc drugi samochód na tor ale wątpie zebym tym gdzies kiedykjolwiek wystartował( w sensie ulicznie na zawodach) Po prostu mam hawka w wagonie 2.0r i pojechałem kilka razy na tor na szkolenie i o dziwo daje rade Kumpel ma legacy 1 z mocą 260 KM i poprzerabianym na tor a dodatkowo juz sporo jezdzi i mowi ze Hawk na prawde fajnie jezdzi jak na te moc. Po prostu fajnie sie trzyma. Druga najwazniejsza sprawa to ze kupilem Hawka Sedana w takiej cenie że jak go wyszykuje to powinno sie to zamknąć w 15 tysiacach spokojnie. To ma byc po prostu samochod na tor ale nie rajdówka rodem z WRC JEdnym Słowem , poliuretany , jakis zawias odpowiedni , wszystko ze srodka wywalone , kubły na miejscu i rozpórki itd.. CHodzilo o to ze skoro mam silnik do wywalenie to mozna cos inneg wsadzić. Myslalem albo nad tym samym 2.5 SOHC bo w sumie te ponad 170 kunie podobno juz smigają albo coś delikatnie mocniejszym co jednak wytrzyma. Ciekawy bylem czy konstrukcyjnie Hawke 2.5 jest taki sam jak 2.0r czy jednak ma coś tam wzmacniane.
  10. No dobra a wymiana 2.5 na 2.0 od forka S-turbo ma sens?
  11. 2.0r też Wiem bo mam. Wiesz co z tego co wiem 2.5 lubi sie z UPG a fura ma być na tor także bedzie pałowana.
  12. Czyli jedyne logiczne rozwiazanie to albo pelny przeszczep wszystkiego z rozbitego wrx albo wsadzenie N/A. Ejj a tak z ciekawosci jak wychodzi opcja wsadzenia 2.0r do tego zamiast 2.5
  13. Tak z ciekawości. Znajomy sprzedaje 2.5 RS Hawkeye po panewce takze silnik do kosza. Mam zamiar zrobic z tego samochód na tor. Robił ktoś swap na jakiś inny silnik w tym modelu? Czy to w ogole ma sens. W sensie myslalem nad wsadzeniem 2.0 turbo od forka s-turbo tylko czy to w ogole bedzie jakaś różnica sensowna. Moc podobna. Czy cokolwiek w tym samochodzie wytrzyma 2.0T z WRX czy jednak to juz do wymiany wszystko , włacznie z zawieszeniem ? Lepiej walnąć 2.5 NA i sie nie bawić w głupie zabawy ? No a moze jest jakis inny fajny silniczek który daje rade a nie bedzie trzeba wymieniac pół samochodu.
  14. Ale jest jedna zaleta tego wyglądu w środku. Praktycznie minimalne przyjmowanie brudu. Do mnie jak wsiadają to jest zawsze " kuuurde jak tu czysto" Zresztą mi sie podoba środek Hawkeye. Jest ascetycznie ale ze smakiem. Ma to swój klimat.
×
×
  • Create New...