Jump to content

gekoway

Użytkownik
  • Content Count

    28
  • Joined

  • Last visited

About gekoway

  • Rank
    ..:: Świeżynka ::..

Profile Information

  • Auto
    Forester MY06 MT N/A

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Jeżeli chcecie mieć porządnie zrobione to polecam poszukać blacharza, który zna i stosuje technikę cynowania. Jest to technika stosowana przy renowacji samochodów zabytkowych. Wszystkie nowe spawy oraz miejsca wrażliwe pokrywane są cyną przez to korozja nie ma prawa wrócić. Pod Warszawą jest taki zakład, jak coś to mogę dać namiar. Kiedyś za jedno tylne nadkole w SG z malowaniem zapłaciłem ok 1200.
  2. tylko dlaczego brak pytań otwartych? z chęcią bym opisał kilka swoich przypadków, nie zawsze pozytywnych dla ASO
  3. Miałem ten sam problem, rozwiązaniem na dłuższy czas jest cynowanie nadkola. Technologia znana i stara, wykorzystywana do renowacji zabytkowych samochodów. Niestety mało kto się tym zajmuje, ale znam jeden warsztat pod Warszawą. Jak coś to na PW.
  4. gekoway

    Lotka

    Trzeba będzie sobie sprawić taką lotkę, tylko chyba dam robotę (malowanie + montaż) lakiernikowi. Gdzie w Warszawie jest lakiernik, który już to robił i było ok? Namiary mogą być na pw. Z góry dzięki.
  5. gekoway

    Audio w subaru

    podpisuje się pod tym obiema rękami. Pan Krzysio zna się na robocie, nie olewa klientów i jest b. rzetelny. Zresztą p.Krzysia mnie tez polecono z "The Forum" i nie żałuję Pozdro i powodzenia Krzysia również polecam, sporo subaraków robił, w tym mojego, wie co będzie najlepsze.
  6. Czasami też tak mam, ale to raczej kwestia ubrania (szczególnie sportowe) które się elektryzuje jak siedzi się na fotelu. Wychodzisz i jakieś tam ładunki przeskakują.
  7. też to przerabiałem w forku, w moim przypadku pomógł taki smar do linek rowerowych - nasmarowałem wszystko co było możliwe w klamce i chodzi bez problemu.
  8. gekoway

    Audio w subaru

    ja mam w swoim forku basik JBL slim 25 cm - idealnie zmieścił się w seryjnym miejscu, typowej skrzynki nie mam. "Skrzynka" powstała na bazie wygłuszenia matami nadkola, natomiast przód był dorobiony. W bagażniku nie widać śladu ingerencji. Robione w Warszawie, a gdzie to na PW.
  9. gekoway

    LPG w Subaru

    Uwaga ogólna - jeżeli macie wlewy lpg pod klapką to sprawdźcie, czy przypadkiem w nadkolu nie zbiera wam się woda. U mnie niestety woda po deszczu się zbierała i nadkole poszło do roboty. Zabezpieczyłem wlew silikonem, zobaczymy czy pomoże.
  10. Rec w trodze do tec, właśnie jestem na Zakrzówku:-)
  11. gekoway

    LPG w Subaru

    Weź śrubokręt czy klucz, co tam potrzeba, i podokręcaj wszystkie opaski na przewodach - często to pomaga. A jak nie, to tak jak radzą koledzy wyżej - pianka i szukaj nieszczelności. U mnie ostatnio bylo czuć gaz na postoju, ale na zewnątrz samochodu - okazało się, że przewody doprowadzające gaz do wtryskiwaczy tak prześmiardły gazem, że same z siebie tak śmierdziały. Po wymianie problem zniknął. Kiepskie przewody lpg (semperit, north fighter) zawsze będą śmierdzieć. Zmieniłem na parkera i jest ok. Tylko należy zmienić wszystkie gumowe przewody - od reduktora do wkrętek.
  12. Dzięki za info, pewnie poczekam do jesieni, o ile tyle wytrzymaja. U mnie z sls było tak: zaczął się pocić, lekko siadł, jak jedździłem na pusto to było ok, ale jak zapakowałem szpej do nurkowania to amorek siadł i nie wstał. W drogę pojechałem, ale na wybojach nie było właściwej amortyzacji i tłukło mi z tyłu. Jak się wybierasz na urlop z lekkim bagażem to może dasz radę, załadowanym forkiem może być ciężko. No chyba że to pierwsze stadium agonii:-) W końcu zmieniłem na zestaw firmy z 4 z przodu.
  13. wyślij maila z numerem VIN do ASO, sprawdzą i będziesz wiedział. Ja tak zrobiłem.
  14. Mam takiego w manualu, jeżeli lubisz szybką jazde w mieście to będzie trochę za wolny. Normalna jazda ok, w trasie mi spala ok 11 lpg. Sporo jeżdzę po Polsce i prawdę mówiąc to forków turbo na trasach mało widać. Wg. mnie to ich przeznaczeniem jest miasto.
  15. właśnie jestem po wymianie sls-ów na zestaw 4T dedykowany do lpg. Wrażenia bardzo pozytywne, forek jest bardziej zwarty, lepiej się trzyma drogi, dużo mniejsza podsterowność, hamowanie z dużo mniejszym nurkowaniem, stoi minimalnie wyżej niż seria, ale jak dla mnie to ok. Obawiałem się, że będzie twardy i będzie to trochę przeszkadzało na kiepskich drogach, ale tak nie jest. Nierówności są skutecznie wybierane przy zachowaniu komfortu z jazdy, twardszy trochę jest, ale w połączeniu ze wszystkim jest to zaleta. Podsumowując, prowadzi się dużo lepiej niż na slsach, modyfikacja zrobiona z głową.
×
×
  • Create New...