Jump to content

Dehnel

Użytkownik
  • Content Count

    5676
  • Joined

  • Last visited

About Dehnel

  • Rank
    ..:: Platinium Forumus ::..
  • Birthday 02/20/1983

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Gdzieś między Warszawą a Radomiem
  • Auto
    SVX, Sunny, Almera, UAZ, S40, Fiat 850, Outback,Impreza GT

Recent Profile Visitors

1032 profile views
  1. Z tym nieotwieraniem maski, to troche nawiązanie do taktyki Chojnego;) Wczoraj wyciąłem wzmocnienia maski, więc otwieranie będzie łatwiejsze Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  2. to klasa dla czteropędów z utraconą homologacją. w HRSMP graniczną datą homologacji samochodu jest 31.12.1990, w RSMP to już nie ma znaczenia. Dlatego Robert Luty jeździ w HRSMP legacem, bo jedzie na homologacji z 1989.
  3. Wy tu o wrc, a w niedziele załoga Pryczek/Pryczek zgarnęła tytuł Mistrzów Polski RSMP w HR2, a drugie Subaru (Luty/Celiński) zgarnęło wazon za generalkę HRSMP.
  4. No fakt, chwile mnie nie było;) Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  5. Pytanie kto robi, jest skomplikowane. Witek pokazuje palcem, wymyśla co można, a czego nie, a ja krecę śrubki. Ja nie umiem w rwd. Sprawna Samara, ze szperą będzie dawała radę. Grunt, żeby się nie psuła o tak planujemy ją zrobić- żeby nie trzeba było maski otwierać na rajdzie;) Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  6. Chwilę mnie tu nie było, ale jako honorowy "zakładacz" wątku rajdowego, wpadłem na chwilę. Mamy nowy kalendarz WRC na 2020. Round Rally Date 1. Monte-Carlo 23 - 26 January 2. Sweden 13 - 16 February 3. Mexico 12 - 15 March 4. Chile 16 - 19 April 5. Argentina 30 April - 3 May 6. Portugal 21 - 24 May 7. Italy 4 - 7 June 8. Kenya 16 - 19 July 9. Finland 6 - 9 August 10. New Zealand 3 - 6 September 11. Turkey 24 - 27 September 12. Germany 15 - 18 October 13. Great Britain 29 October - 1 November 14. Japan 19 - 22 November Nowe "stare" rundy w Kenii i Nowej Zelandii. Niemcy w nowym terminie, upadająca od lat Turcja i na koniec Japonia, która sucha na bank nie będzie. Będzie się działo. Jako miłośnik starszego rajdowania, już z uśmiechem wyobrażam sobie odpadające elementy aerodynamiki na szutrach. A poza WRC? Nasze szanowne podwórko rośnie, mimo, że wszyscy piszą, że rajdy umierają. Kalendarze HSRMP i RSMP zostana opublikowane jak zwykle na wręczeniu tytułów mistrzowskich, ale po tym sezonie widać kilka rzeczy. HRSMP przeżyło podział. Mamy ciągle około 20 załóg, a nowe samochody powstają, więc jest szansa na większe emocje. Zarówno dla kibiców, jak i dla załóg. Nowe Audi Grzegorza Olchawskiego robi robotę RSMP- Robot zwany MIko zrobił robotę. Ciężko wypracowany tytuł, do tego team przez duże T. Przemyślany, szybki sezon. Historyczny Puchar Południa- przez niektórych bardzo reklamowany jako tania alternatywa dla HRSMP, jest niewypałem. Max 5 załóg na starcie rundy to mała wtopa. Amatorki- RO jak zwykle, dużo i nieprzewidywalnie, ale 92 załogi na WIśle robi wrażenie. Tarmac Masters. Temat osobny. Mamy tu jakiś "Tarmakowców"?. Chciałbym pogadać na normalnym poziomie, bo na FB grupka fanbojów wyznających religię TM skutecznie zabija każdą dyskusję. Regularność- turystyka, ale ze sportowym zacięciem. Miły wstęp do ścigania się, może nie na szybkość, ale na kalkulator. Dla pilota przefantastyczna zabawa, dla kierowcy mniej Ale dlatego mamy najfajniejszy rajd, czyli Grand Prix Polski Pojazdów Zabytkowych. ponad 1000km rajdu, z próbami sportowymi na torach. Generalnie mam plan na przyszły rok pojawić się i tam. MPHRR - cykl który jest piaskownicą dla naszych przed Monte Carlo Historique, zasadniczo już nie istnieje. Rajd Polski Historyczny- masa mieszanych opinii, syf z wynikami na koniec, do tego brak informacji online. Jak dla mnie impreza na równi z cyklem MPHRR- tendencja spadkowa. Trochę prywaty. Po ostatniej serii awarii Fiata 850, podjąłem decyzję o budowie Łady Samary na A grupowej homologacji. Będzie trzecia Rosjanka w HRSMP. Samochód zaraz się klatkuje, a plan jest śmiały, bo w kalendarzu mam wpisaną Barbórkę Cieszyńską. Trzymajcie kciuki za starą Rosjankę.
  7. ależ bardzo cie proszę, czuj się jak u siebie:). Ja już nie bywam. Dzieci, praca, HRSMP i poboczne jazdy skutecznie uniemożliwiają mi bywanie. Doba nie jest z gumy.
  8. Jeśli chodzi o wielkie powroty, to czy @chojny wróci do HRSMP?
  9. mam alpinestarsy z1 tech. nie mam zastrzeżeń. Na skórzanej prawdziwej i plastikowej nissanowej kierownicy bez zarzutów.
  10. tylko po czarnym zamierzam się poruszać i niespecjalnie szybko. Konfiguracja w tym roku jest wyjątkowo niesprzyjająca. A wogóle, to przez lata oglądania tego rajdu nabyłem koszmarnego respektu dla tych tras.
  11. Jakby ktoś z Foruma na świdnickim zobaczył czerwonego Fiata z numerem 122 to ja
  12. masz moje błogosławieństwo. Coś się kończy, coś się zaczyna Wygląda na to, że ja w tym roku zamiast pisać tu o rajdach będę wypełniał swoje statystyki na ewrc.cz Start na Memoriale w Wieliczce, co potem, się zobaczy.
  13. No dobra, z tymi 20k pojechałem...za blisko. Trzeba znacznie więcej. jeśki chodzi o wersję, to faktycznie fiat pochłonął w miesiąc 14k, ale to są minusy pięćdziesięciolatka.
  14. Moje ostatnie zakupy: fotele 1700 pasy 800 mocowania 120 hebel 80 bielizna 1200 kombinezony 1100 kaski 1000 gaśnice 200 (na przyszły sezon dwa Hansy) czyli 6k na razie. Za 14* da się albo kupić sklatkowańca, albo sklatkować budę i dojść do stejdżu 0 czyli do gotowości do startu * nie dotyczy Subaru i innych mocnych czterołapów
  15. Niby tak ale zdecydowanie nie Dla mnie dowolny sztrucel to na przykład Nysa sunny z sr20 pod maską, za 20k spokojnie można takiego spłodzić, Ładziane też(ale jak piszesz NIE) Ja jeszcze myślę o czeszcze, ale z linii 105/120 i tez w tej kasie da się zamknąć. moje motto z Almery jest wciąż aktualne- ‚kąsać mocniejszych’. Od następnego rajdu wprowadzam je w życie w 100% Podejrzewam, że mój Święty Graal czyli Świdnicki, znaczy Elmot będzie właśnie tym rajdem...niedługo się dowiemy...
×
×
  • Create New...