Skocz do zawartości

tarus

Użytkownik
  • Postów

    109
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    CKMK
  • Auto
    był WRX+ MY06
    jest FXT MY14

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia tarus

..:: Bywalec :..

..:: Bywalec :.. (3/13)

24

Reputacja

  1. 75kg? Sporo. Ok, popatrzyłem na szybko, porównując do swojego SJ (gdzie haki mają nacisk na kulę przeważnie ok. 80kg), a tutaj większość haków to jednak 100kg. Przyjmując 100kg minus waga platformy, ok. 25kg? daje 75kg nośności, czyli 25kg na rower do tego dojazdowka w wadze? 10kg? Trzeba siąść z ołówkiem przy takich planach .
  2. Myślę, że w takiej konfiguracji znacznie przekroczysz nośność, zarówno haka, jak też i samej platformy (cień możliwości to konfiguracja z samymi szosówkami), bez dostawki).
  3. Zdradzisz patent na rozebranie lusterka? Też mam kupione dawno temu na alli i nie zabrałem się za montaż. Czy to taki agrotunig? Wg mnie zdecydowanie nie. Przynajmniej widzisz, że kierunkowskaz działa
  4. tarus

    Melduję, że......

    Gratuluję. Będzie Pan zadowolony.
  5. tarus

    cham na drodze

    Załóżmy sytuację, że chciałbym jechać w miarę przepisowo, nawet z lekką nadwyżką, tj. 140-150km/h. Jak taka jazda wygląda przy opisanym przez Ciebie układzie drogowym? Otóż zaczynam od prawego pasa, po czym dojeżdżam, do wolniej jadącego pojazdu, np. TIRa, który ile może jechać? 100-110km/h? Staram się go wyprzedzić, patrzę w lusterka, lewy pas zajęty, niektóre auta jadą trochę szybciej, inne zdecydowanie szybciej, po czym często przyśpieszają a także gwałtownie hamują.... No nic, czekam cierpliwie, w końcu widzę miejsce, wjeżdżam na lewy nas (po uprzednim lekkim zwiększeniu dystansu od TIRa i rozpędzeniu się na prawnym), będąc już na lewym pasie, widzę przed wyprzedzanym TIRem, drugiego TIRa, niech będzie te 300metrów przede mną. Jadę w tym momencie, niech będzie te 140, a nawet 150km/h, po czym widzę wcześniej lub później w lusterku auto, jadące szybciej niż ja. Zjeżdżam na prawy pas pomiędzy TIRy, auto na lewym pasie śmiga swobodnie, ja dohamowuję na prawym i jadę sobie za TIRem, który jedzie 100km/h. Teoretycznie wszystko jest ok. Nikomu nie przeszkadzam, jadę spokojnie do celu, szukam swojej szansy na wyprzedzenie kolejnego TIRa, po czym sytuacja się powtarza, rozpędzam się, zmieniam pas na lewy i wyprzedzam TIRa, jadę 140-150km/h, po czym widzę przed nim kolejnego TIRa, widzę w lusterku auto jadące szybciej za mną i ...... no właśnie....co robię? Zadaję Tobie/Wam pytanie: czy "moja" , powiedzmy dosyć wolna jazda za TIRem, ciągłe hamowanie i przyśpieszanie wynikające z ciągłych wyprzedzań, szarpana przez ciągłe zmiany prędkości jazda, jest dużo mniej ważna, niż to, że ktoś, "komu się śpieszy", mógł spokojnie jechać bez przeszkód lewym pasem 179, czy tam 181km/h? Jak to Kazik śpiewa, kogo ból jest większy? Tego który niestety nie może jechać 200km/h, zamiast 150km/h, czy tego który musi jechać 100, zamiast 140km/h? Kto podczas jazdy z punktu A i do B straci więcej czasu, paliwa, nerwów? Czy w tym momencie posypią się komentarze "lewy pas, to nie kółko różańcowe"? Czy zawsze po wyprzedzeniu (nie wg przepisów, tylko wg opisanej powyżej sytuacji, zmieniacie zawsze pas na prawy?). Jestem ciekaw opinii. P.S. Nie, nie należę do tradycyjnych okupantów lewego pasa, którzy skręcają w lewo za 1,5km, więc na wszelki wypadek pojadę lewym, to nie ta sytuacja. Pozdrawiam.
  6. tarus

    Najglupsza rejestracja

    Jeszcze trochę mi zostało, ale wiem, do czego dążyć Klika dni temu w KRK.
  7. @radnorMoże "Yesterday" Piwowarskiego
  8. tarus

    Hot Wheels i podobne

    Niepotrzebnie czytam to forum
  9. Przejeździłem całe Plejady 2019 na rozmiarze 65, bez uszczerbku dla nadkoli. Dyrekcja w swoim też zdaje się ma taki rozmiar, przetestowany na wiele sposobów. Szerokość felgi też 7 i też ET48.
  10. Nie wiem czy było. Ameryka? https://m.olx.pl/oferta/subaru-impreza-subaru-impreza-2-5-wrx-sti-305-ps-nowa-CID5-IDAYGBX.html
  11. Zdjęcie super. W związku z nim chciałbym nieśmiało powtórzyć pytanie, przeglądając galerie ze Zlotu zdecydowanie więcej zdjęć z tras królewskich (SZOS +TER), a nie turystycznych, chciałbym zapytać, poszukać Autora zdjęć z drugiego dnia trasy TUR-TER, ten przejazd z szykanami, gdzie Pan Fotograf stał przed nawrotem. Tak czuję, że może wyszło fajne zdjęcie...
  12. Mam takie nieśmiałe pytanie, trasa tur-ter, ostatnie próby na żwirowni, był Pan Fotograf robił zdjęcia, np. na przedostatniej próbie za szykaną, przed nawrotem. Czy jest szansa, że te zdjęcia gdzieś się obrabiają i będą dostępne?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...