Skocz do zawartości

Subaru BRZ


Than_Junior

Rekomendowane odpowiedzi

Myślę, że szczególnym przypadkiem może być tor w Kielcach ( mały ) - niskie prędkości, zakrętów wbród ale i okazji do ostrego przyspieszania z ciasnego zakrętu ( AWD !) sporo. Można pomyśleć o zorganizowaniu przejazdu na czas po tym torze ( zapewne zupełnie innym niż tor, o którym myślał eddi_gt4 ) w wykonaniu Wojtka.

 

O! I to jest opcja! Bo tam asfalt sliski, wiec i BRZ moglby miec drobne problemy z trakcja 8)

 

 

 

A dlaczego ja sie zalozylem, ze na "kretej gorskiej drodze" (juz chojny dowiodl, ze WLASNIE TAK NAPISALES :mrgreen: ) BRZ by sie nie dal Foresiowi? Otoz dlatego, ze mialem okazje moja krowka scigac sie z .... Foresterem STI na takiej wlasnie drodze i efekt widac na filmiku ponizej. I to nie jest kwestia wkladki miesnej, bo wlasciciel Forestera to gosc z niemieckiej drogowki, ktory bardzo dobrze wie na czym polega jazda samochodem 8) I mowil, ze po prostu nie byl w stanie odjechac... Wiec skoro nie mogl odjechac Spec.B to jestem praktycznie pewny, ze nie odjechalby tez BRZ - a w kazdym razie na pewno nie rozgromilby go :twisted:

 

 

to te nowe pirelki tak trzymają :mrgreen: ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(...) Natomiast jakiekolwiek ściganie się po mazurskich drogach w normalnym ruchu to absolutny nonsens (...)

p. Dyrektorze, ale przeciez tu nie chodzi o sciganie sie :idea:

 

wystarczyloby wiarygodnie zmierzyc, ktore z tych 2 aut wykreciloby lepszy czas na tym samym odcinku - najlepiej zamknietym dla innych uczestnikow ruchu (i z tym samym kierowca)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy to nie powtórka albo jakis suchar albo czy ktos nie wspominał ale w niedziele o 10.00 w programie chyba moto-on znany wszystkim pan Adam K. testuje BRZ chyba :roll: jakąś reklame kątem oka (którego nie mam) widziałem na TVN turbo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

franciski koncesioner nie podal oficjalnie danych a jurnalisci pisza:

 

La première nouvelle c’est que les prix diffèrent. La deuxième nouvelle, c’est qu’ils diffèrent à peine. En effet, le tarif de base de la Subaru BRZ est inférieur de 100 euros à celui de la Toyota GT86. Il vous faudra donc débourser 29 800 euros pour acquérir une BRZ. La version Club, qui comprend des sièges baquets recouverts de cuir et d’Alcantara est affichée à 31 400 euros. La version à boîte automatique est proposée à 33 000 euros. En terme d’options, la peinture métallisée sera facturée 500 euros et le GPS 1 000 euros.

 

Czyli 29800€ czyli o 100€ taniej od Toyoty. Treba jednak wiedziec ze aby wyjechac tym autem we francji trzeba zaplacic taxe CO2. ( dla STI wynosi 3600€ ale to jest liczone od grama CO2 wiec dla BRZ bedzie przynajmniej o polowe taniej ).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znajome ASO zastanawia się półżartem półserio z czego będą żyć serwisując BRZ :lol: Spalanie w praktyce wychodzi ok. 10 l/100 km (+- 0,5 l/100 km) miasto i przy szybkiej jeździe na autostradach. Po naszych drogach - mając doświdczenie z WRX - pewnie spokojnie w 7 l/100 km zmieści się. Zakładając, że wykorzystujemy pelen zakres mocy. A to jest bardzo dobry wynik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W zeszłym tygodniu ustrzeliłem BRZ-ta na siódemce jadącego w stronę Krakowa 8) Kierownik mocno parł do przodu, gdy mnie wyprzedzał byłem tak podniecony jak fanki Bibera na koncercie :mrgreen:

 

zdjcie091g.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ojciec Założyciel
Piękane auto, ale martwi mnie to, że przy podobnym stosunku masy do mocy przyspiesza gorzej o 1,5 sekundy od kilkunastoletniego GT-ka

Sczególnie na początku turbo ma wyraźną przewagę ( przebieg krzywej momentu i mocy ).

"Bliźniak" BRZ'a ostatnio w teście przyspieszył do 100 w 7,1 s ( czyli 0,5 lepiej, niż dane fabryczne ).

 

Pozdrowienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Bliźniak" BRZ'a ostatnio w teście przyspieszył do 100 w 7,1 s ( czyli 0,5 lepiej, niż dane fabryczne ).

Krok w dobrym kierunku.

 

Sczególnie na początku turbo ma wyraźną przewagę ( przebieg krzywej momentu i mocy ).

Pewnie turbo to przyszłość BRZta, bo każdy zawsze chce więcej. :wink:

 

Zdecydowanie podczas jazdy największą przyjemność daje trakcja i szybkie pokonywanie zakrętów, ale ten dreszczyk płynący z mocy, przyspieszania i szybkiego odchodzenia/wyciągania się z zakrętów, też nie są bez znaczenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie turbo to przyszłość BRZta, bo każdy zawsze chce więcej. :wink:

Moim zdaniem turbo jest tu potrzebne jak zeszłoroczny śnieg. Mocy będzie więcej, momentu nominalnie pewnie też, ale zdecydowanie pogorszy się charakterystyka. W aucie RWD nagły wzrost momentu będzie wywoływał sytuację, w której kierowca będzie musiał walczyć o zachowanie kierunku jazdy. I wtedy auto straci urok bo z niegrzecznej, kuszącej panienki zrobi się napalona... dobra, nie będę kończył :mrgreen:

Jedyna opcja kompresor z racji korzystniejszej charakterystyki ale i tak pozostaję przy zdaniu, że nie taki jest cel tego auta. Mocne N/A 200KM to bardzo przyjemny wóz.

 

Ale przecież 200km to duża moc! :roll:

Na tym forum jak sam widzisz jest jakieś niewytłumaczalne parcie na osiągi. BRZ nie ma takiego targetu jak 911, które z założenia idzie po bandzie. To ma być nieduże coupe dające frajdę z jazdy. Do frajdy z jazdy moc 300+ kompletnie jest niepotrzebna. Zamiast BRZ'a Subaru mogłoby wytworzyć jakiegoś nijakiego hatchbacka, wsadzić kolejny raz AWD i próbować sprzedać w Europie... Zamiast tego nagięli obecne trendy i stworzyli piękne nadwozie coupe i układ napędowy, który szybko poprawi humor kierowcy.

Przytoczę raz jeszcze wspomnianą już MX-5. Auto ma moce rzędu 120-140KM, a powoduje niesamowitego banana na twarzy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

socko, fakt, czepiasz sie :mrgreen: bo to bylo pisane z telefonu, na ktorym z zalozenia nie uzywam shifta ;)

 

 

Odnosnie mocy:

 

BRZ 6kg/KM

WRX MY10 5,7kg/KM

kultowe BMW M3 (E30) z 86 roku, ktore jest wychwalane pod niebiosa 6,5kg/KM

 

 

To, ze w dzisiejszych czasach sama liczna "200" nie powala na kolana to tylko dlatego, ze teraz co drugie auto ma wieksza moc. Ale sa to tez auta ciezkie :!:

 

I wydaje mi sie, ze wlasnie przez to wsyzstkim sie wydaje, ze BRZ bedzie wrecz zamulal. Dowod, ze tak nie jest, mozna znalezc w tym filmiku:

 

 

Jak TEN GOSC mowi, ze to jest najwspanialsze auto jakim jechal od czasow Porsche Carrery GT, to to cos znaczy ;-)

 

Moim zdaniem turbo jest tu potrzebne jak zeszłoroczny śnieg. Mocy będzie więcej, momentu nominalnie pewnie też, ale zdecydowanie pogorszy się charakterystyka. W aucie RWD nagły wzrost momentu będzie wywoływał sytuację, w której kierowca będzie musiał walczyć o zachowanie kierunku jazdy. I wtedy auto straci urok

 

+1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...