Skocz do zawartości

Subaru BRZ


Than_Junior

Rekomendowane odpowiedzi

wiem, ze zaraz zostane zakrzyczany ( :mrgreen: ), ale moim zdaniem TMC i FHI mogly zalatwic to w ten sposob:

 

- TMC sprzedaje pod swoimi markami (Toyota & Scion) tylno-napedowe coupe, bo jednak co to za Subaru bez AWD? :roll: :mrgreen:

- TMC pomaga FHI stworzyc porzadnego duzego SUV'a, ktory bylby sprzedawany tylko pod marka Subaru (przynajmniej na wiekszosci z rynkow) i mialby szanse na rynkowy sukces (inaczej niz np. Tribeca :| )

 

imho w tej chwili FHI bardziej potrzebuje duzego SUV'a niz tylnonapedowego coupe (moge sie mylic, ale tak mi sie wydaje :D )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Test porownawczy BRZ i FS-R. Zadnijcie kto wygral.

http://www.motortrend.com/roadtests/cou ... omparison/

 

 

"Even our pro driver felt that part of his quicker lap time in the BRZ was due to the increased confidence the Subaru's slightly more dialed-in suspension gave him. The nominally firmer damping of the FR-S also made it a bit less comfortable on the freeway."

 

:arrow: czyli w 100% w zgodzie z CONFIDENCE IN MOTION 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiem, ze zaraz zostane zakrzyczany ( :mrgreen: ), ale moim zdaniem TMC i FHI mogly zalatwic to w ten sposob:

 

- TMC sprzedaje pod swoimi markami (Toyota & Scion) tylno-napedowe coupe, bo jednak co to za Subaru bez AWD? :roll: :mrgreen:

- TMC pomaga FHI stworzyc porzadnego duzego SUV'a, ktory bylby sprzedawany tylko pod marka Subaru (przynajmniej na wiekszosci z rynkow) i mialby szanse na rynkowy sukces (inaczej niz np. Tribeca :| )

 

imho w tej chwili FHI bardziej potrzebuje duzego SUV'a niz tylnonapedowego coupe (moge sie mylic, ale tak mi sie wydaje :D )

 

Mi się wydaje, że Subaru potrzebuje przynajmniej jeden sportowy samochód, wizerunek marki co by nie mówić jest bardzo ważny! Bo firma zaczyna powoli dziadkowozy robić. Wystarczy, że schrzanili to już z STi :roll: Z drugiej strony duży SUV też jest potrzebny, z dobrym silnikiem (jakiś 3 litrowy diesel?). Ale nie zapominajmy, że outback teraz urósł i oferuje naprawdę dużo miejsca :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiem, ze zaraz zostane zakrzyczany ( :mrgreen: ), ale moim zdaniem TMC i FHI mogly zalatwic to w ten sposob:

 

- TMC sprzedaje pod swoimi markami (Toyota & Scion) tylno-napedowe coupe, bo jednak co to za Subaru bez AWD? :roll: :mrgreen:

- TMC pomaga FHI stworzyc porzadnego duzego SUV'a, ktory bylby sprzedawany tylko pod marka Subaru (przynajmniej na wiekszosci z rynkow) i mialby szanse na rynkowy sukces (inaczej niz np. Tribeca :| )

 

imho w tej chwili FHI bardziej potrzebuje duzego SUV'a niz tylnonapedowego coupe (moge sie mylic, ale tak mi sie wydaje :D )

 

Mi się wydaje, że Subaru potrzebuje przynajmniej jeden sportowy samochód, wizerunek marki co by nie mówić jest bardzo ważny! Bo firma zaczyna powoli dziadkowozy robić. Wystarczy, że schrzanili to już z STi :roll: Z drugiej strony duży SUV też jest potrzebny, z dobrym silnikiem (jakiś 3 litrowy diesel?). Ale nie zapominajmy, że outback teraz urósł i oferuje naprawdę dużo miejsca :)

na glownych rynkach zbytu - Ameryka, Japonia, Rosja, wersje sportowe/usportowione sa nadal dostepne (STI, WRX, XT), natomiast, tak jak leon pisze, b. brakuje porzadnego duzego SUV'a (najlepiej z opcja 7 miejsc)

jednak OBK to zaden SUV, a tylko duze uterenowione kombi :roll:

 

btw, wlasnie w Ameryce przez kilka ostatnich lat Tribeca byla dostepna tylko w wersji 7-miejscowej, wersja 5-miejscowa zostala zaniechana (tj. widocznie zalozenie bylo takie, ze jak ktos potrzebuje tylko 5 miejsc, to kupi OBK, ew. Forka, a jak potrzeba 7 miejsc, to pozostaje tylko Beka... ktoram niestety, w chwili obecnej jest moralnie przestarzala - przypominam, ze ostatni powazny facelift byl w MY'08 :mrgreen: )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

eddie_gt4, zgodzę się z tobą. Duży SUV by się przydał, ale w Europie należałoby go wyposażyć w mocnego diesla (Stany, czy Rosja to co innego). Żałuję, że Subaru nie zdecydowało się wprowadzić modelu Exiga. Duże rodzinne auto z napędem na 4 koła, nie wszyscy potrzebują pseudo-terenowego czołgu :)

 

Ale co tam SUVy, jak nie wprowadzą fajnego nowego STIaja to się na nich obrażę :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

eddie_gt4, zgodzę się z tobą. Duży SUV by się przydał, ale w Europie należałoby go wyposażyć w mocnego diesla (Stany, czy Rosja to co innego).

z tym ze nawet w Rosji - chyba w jedynym kraju kontynentalnej Europy, gdzie Tribeca mogla liczyc na sukces rynkowy - FHI dalo ciala :| poliftowa Beca 3.6 w Rosji zalapuje sie do kategorii 250+ KM, wiec podatek na to auto jest b. wysoki... dlaczego nie mogli na ten konkretny rynek zdetuningowac tego auta do jakichs 249 KM (jak np. w przypadku OBK 3.6)

no i cena jest malo konkurencyjna, wiec nawet tania benzyna nie przemawia na korzysc tego auta :roll:

 

Żałuję, że Subaru nie zdecydowało się wprowadzić modelu Exiga. Duże rodzinne auto z napędem na 4 koła, nie wszyscy potrzebują pseudo-terenowego czołgu :)

dokladnie tak... nie potrafie tego zrozumiec (tak samo jak wielu innych rzeczy, zwiazanych z polityka FHI :roll: )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

eddie_gt4

dokladnie tak... nie potrafie tego zrozumiec (tak samo jak wielu innych rzeczy, zwiazanych z polityka FHI :roll: )

 

Z tego co wiem firma nie wyrabia się z produkcją.Moce przerobowe wykorzystane w 100%.

Wprowadzenie zupełnie nowego modelu na pewno odbiłaby się negatywnie na produkcji aktualnych modeli.

 

Pamiętajcie że tam nie takie tęgie głowy pracują , analizują i badają rynki i raczej wiedzą co robią.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

eddie_gt4

dokladnie tak... nie potrafie tego zrozumiec (tak samo jak wielu innych rzeczy, zwiazanych z polityka FHI :roll: )

 

Z tego co wiem firma nie wyrabia się z produkcją.Moce przerobowe wykorzystane w 100%.

Wprowadzenie zupełnie nowego modelu na pewno odbiłaby się negatywnie na produkcji aktualnych modeli.

 

Pamiętajcie że tam nie takie tęgie głowy pracują , analizują i badają rynki i raczej wiedzą co robią.

to, ze jest dobrze, nie znaczy przeciez, ze nie moze byc jeszcze lepiej :wink: :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Komu jest potrzebny duzy SUV? Ten typ samochodu zawsze byl kupowany ze wzgledu na wyglad a nie na walory uzytkowe. Przy obecnych trendach w cenach paliw duze SUV wychodza z mody. Obecnie japonska i koreanska konkurencja Subaru zarabia na srednich sedanach i malych SUV. Subaru lepiej by wyszlo gdyby wprowadzili nowego Forestera i jakiegos minivana z opcja AWD.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Komu jest potrzebny duzy SUV?

 

Mnie!

 

Wziąłem Forka, bo nie było większego ale na wyjazd w góry musiałem dokupić trumnę na dach. Myślę, że do czegoś wielkości np Tuarega wszystko wlazłoby do bagażnika... I o to chodzi! Dla rodziny 2+2 Forek jest ledwo ledwo wystarczający. Myślę, że znalazłoby się sporo ludzi, którzy byliby skłonni zapłacić dodatkowe kilkadziesiąt kPLN za pozbycie się tego "ledwo".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Komu jest potrzebny duzy SUV?

 

Mnie!

 

Wziąłem Forka, bo nie było większego ale na wyjazd w góry musiałem dokupić trumnę na dach. Myślę, że do czegoś wielkości np Tuarega wszystko wlazłoby do bagażnika... I o to chodzi! Dla rodziny 2+2 Forek jest ledwo ledwo wystarczający. Myślę, że znalazłoby się sporo ludzi, którzy byliby skłonni zapłacić dodatkowe kilkadziesiąt kPLN za pozbycie się tego "ledwo".

 

Dlaczego nie wziąłeś Outbacka? Jego wnętrze pochłonie dwa Forestery i jeszcze trochę luzu zostanie :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Komu jest potrzebny duzy SUV?

 

Mnie!

 

Wziąłem Forka, bo nie było większego ale na wyjazd w góry musiałem dokupić trumnę na dach. Myślę, że do czegoś wielkości np Tuarega wszystko wlazłoby do bagażnika... I o to chodzi! Dla rodziny 2+2 Forek jest ledwo ledwo wystarczający. Myślę, że znalazłoby się sporo ludzi, którzy byliby skłonni zapłacić dodatkowe kilkadziesiąt kPLN za pozbycie się tego "ledwo".

 

Dlaczego nie wziąłeś Outbacka? Jego wnętrze pochłonie dwa Forestery i jeszcze trochę luzu zostanie :mrgreen:

 

Względy estetyczne - to miało być auto rodzinne + dla małżonki, a jej się OBK nie podoba - chciała coś wyższego i bardziej "terenowego".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Subaru potrzebuje przynajmniej jeden sportowy samochód, wizerunek marki co by nie mówić jest bardzo ważny!

 

Zdaje się, że właśnie dlatego zrodziła się idea Subaru (nie Impreza) STI.

Tylko wg mnie to jest głupie, tworzyć legende jaka jest impreza, a później z tego rezygnować. Tak samo jak zrezygnowano z barw niebiesko zółtych. Ehhh szkoda gadać... :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Subaru potrzebuje przynajmniej jeden sportowy samochód, wizerunek marki co by nie mówić jest bardzo ważny!

 

Zdaje się, że właśnie dlatego zrodziła się idea Subaru (nie Impreza) STI.

Tylko wg mnie to jest głupie, tworzyć legende jaka jest impreza, a później z tego rezygnować. Tak samo jak zrezygnowano z barw niebiesko zółtych. Ehhh szkoda gadać... :roll:

 

Niestety i Subaru musiało zrobić krok na przód aby nie zostać w tyle. To że "odeszli" od Imprezy wymuszone zostało prawami rynku przesyconego autami wszelkiej maści. Ukłon w stronę klienta, który potrzebuje czegoś nowego. Nawet taka bidna Skoda wypuściła gamę nowych modeli ( taczki bo taczki, ale wybór mają ) :lol:

Generalnie model Impreza zawsze będzie kultowym autem w Subaru, to tak jak nieśmiertelny Ford Mustang 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Względy estetyczne - to miało być auto rodzinne + dla małżonki, a jej się OBK nie podoba - chciała coś wyższego i bardziej "terenowego".

Wlasnie o tym pisze, znakomita wiekszosc ludzi kupuje SUV ze wzgledu na wyglad, nie na walory uzytkowe. Obecnie jak ktos policzy ile kosztuje stanie w korkach duzym SUV to czesto rezygnuje z jego zakupu.

Tylko wg mnie to jest głupie, tworzyć legende jaka jest impreza, a później z tego rezygnować. Tak samo jak zrezygnowano z barw niebiesko zółtych. Ehhh szkoda gadać...

Impreza wraca do swoich korzeni czyli zwykly ekonomiczny samochod. WRX, STI stworzyly rajdy, teraz w rajdach jezdzi sie czyms innym i nie ma sensu budowania nowych wersji STI. Przez zmiany w przepisach rajdow, zniknelo tez kilka innych ciekawych samochodow, nie tylko ze stajni Subaru.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Subaru potrzebuje przynajmniej jeden sportowy samochód, wizerunek marki co by nie mówić jest bardzo ważny!

 

Zdaje się, że właśnie dlatego zrodziła się idea Subaru (nie Impreza) STI.

Tylko wg mnie to jest głupie, tworzyć legende jaka jest impreza, a później z tego rezygnować. Tak samo jak zrezygnowano z barw niebiesko zółtych. Ehhh szkoda gadać... :roll:

 

Na tym etapie to IMHO dobre posunięcie. Przez długi czas miało sens robienie Imprezy w wersji cywilnej i STI, bo kiedyś auta były po prostu mniejsze. Wymogi rynku sprawiają, że KAŻDY model auta z czasem pęcznieje w swoich nowych odsłonach. To samo stało się z Imprezą. Wersja cywilna, żeby sprostać wzrastającym wymaganiom klientów napęczniała na tyle, że zbudowana na jej bazie rajdówka jest po prostu za wielka i mało zgrabna. W WRC sprawdzają się mniejsze auta. I stąd IMHO wziął się pomysł zrobienia oddzielnego modelu Subaru (nie Impreza) STI. Impreza STI w kolejnej budzie stała się już zbyt ociężała...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...