Skocz do zawartości

Subaru BRZ


Than_Junior

Rekomendowane odpowiedzi

Z tych filmow najwazniejszy cytat to chyba:

 

 

"Do I wish for more power? Yeah, on some cars but on this one ... I don't know that I do. I think it's pretty good..."

 

8) Wg mnie najwazniejsze elementy tuningu to bedzie nie zadne podnoszenie mocy tylko dopracowywanie trakcji i zawieszenia. Cala reszta to tak jakby .... chiec optymalizowac Mona Lise. Jasne - mozna by jej powiekszyc dekolt, albo poprawic nos. Ale to by zniszczylo cale jej piekno...

 

:mrgreen:

 

 

Ciekawostka: w jednym i tym samym tescie jeden redaktor mowi o BRZ w porownaniu do FR-S:

 

"This car feels ... number..."

 

a drugi:

 

"This car surprisingly feels sharper!"

 

:lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja nadal uważam, że by wykorzystać to co oferuje BRZ i czerpać z tego radość, trzeba mieć w okolicy tor lub górskie serpentyny. W warunkach np. Warszawskich, gdzie wszędzie jest płasko i prosto, to auto zupełnie się nie sprawdzi w codzienym użytkowaniu. WRX zdecydowanie robi to lepiej, nie mówiąc o STi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

313916_10151091462994245_458239784_n.jpg

 

-- 10 lip 2012, o 00:11 --

 

kolega odbył już jazdę próbną... toyotą gt86 i zaraz zadzwonił do mnie z informacją, że... ta dwulitrówka ma tę samą przypadłość, co moja, czyli mulenie między 2500-3000 rpm :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

 

za to bardzo chwalił automatyczną skrzynię w trybie sport. no i trzymanie w zakrętach :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[ http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/s720x720/313916_10151091462994245_458239784_n.jpg ]

 

-- 10 lip 2012, o 00:11 --

 

kolega odbył już jazdę próbną... toyotą gt86 i zaraz zadzwonił do mnie z informacją, że... ta dwulitrówka ma tę samą przypadłość, co moja, czyli mulenie między 2500-3000 rpm :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

 

za to bardzo chwalił automatyczną skrzynię w trybie sport. no i trzymanie w zakrętach :mrgreen:

 

W tym zakresie obrotów coś ważnego się zmienia w silniku (z tego co rozumiem to wtrysk z pośredniego na bezpośredni ale nie wiem czy takie rzeczy to przypadkiem nie są tylko w erze)

 

Natomiast jeśli spojrzysz na krzywą momentu obrotowego jest tam dołek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...