Jump to content
Than_Junior

Subaru BRZ

Recommended Posts

kolega odbył już jazdę próbną... toyotą gt86 i zaraz zadzwonił do mnie z informacją, że... ta dwulitrówka ma tę samą przypadłość, co moja, czyli mulenie między 2500-3000 rpm

Na wolnych obrotach kazde auto muli, cale szczescie ze jest jeszcze okolo 5000 uzytecznych rpm.

Share this post


Link to post
Share on other sites
kolega odbył już jazdę próbną... toyotą gt86 i zaraz zadzwonił do mnie z informacją, że... ta dwulitrówka ma tę samą przypadłość, co moja, czyli mulenie między 2500-3000 rpm

Na wolnych obrotach kazde auto muli, cale szczescie ze jest jeszcze okolo 5000 uzytecznych rpm.

 

tak naprawdę nie chodzi o mulenie. właściciele dwulitrówek bez turbiny wiedzą, o czym mowa...

Share this post


Link to post
Share on other sites
kolega odbył już jazdę próbną... toyotą gt86 i zaraz zadzwonił do mnie z informacją, że... ta dwulitrówka ma tę samą przypadłość, co moja, czyli mulenie między 2500-3000 rpm

Na wolnych obrotach kazde auto muli, cale szczescie ze jest jeszcze okolo 5000 uzytecznych rpm.

 

tak naprawdę nie chodzi o mulenie. właściciele dwulitrówek bez turbiny wiedzą, o czym mowa...

 

Tylko że ta dwu litrówka z BRZ jest zupełnie inna niż słynne zamulone egzemplarze:)

Share this post


Link to post
Share on other sites
kolega odbył już jazdę próbną... toyotą gt86 i zaraz zadzwonił do mnie z informacją, że... ta dwulitrówka ma tę samą przypadłość, co moja, czyli mulenie między 2500-3000 rpm

Na wolnych obrotach kazde auto muli, cale szczescie ze jest jeszcze okolo 5000 uzytecznych rpm.

 

tak naprawdę nie chodzi o mulenie. właściciele dwulitrówek bez turbiny wiedzą, o czym mowa...

 

Tylko że ta dwu litrówka z BRZ jest zupełnie inna niż słynne zamulone egzemplarze:)

 

może i inna, ale kolega twierdzi, że jest ten sam objaw

 

ja sam się przekonam, bo niedługo też będę próbował... toyotę :mrgreen:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ta "przypadlosc" nazywa sie brak turbo ;-)

 

W juz przytaczanym juz nieraz tescie Tim Schrick bardzo slusznie powiedzial, zeby sie odczepili wlasciciele diesli, ktorzy depczac pedal gazu beda mowili "eeeee nie jedzie" przy 2.000 rpm. Jest to silnik wolnossacy i jego trzeba wysoko krecic, zeby miec kopa, basta. A pomimo to jak na te warunki przy niskich obrotach ciagnie bardzo sensownie 8)

Share this post


Link to post
Share on other sites

chciałem dzisiaj złożyć pre-order na BRZ'a, niestety sie nie udało, Pan powiedział "nie ma takiego samochodu" i żebym sobie wybrał forestera,legacy albo impreze :roll: potem sie ockną i powiedział że jeszcze BRZ'a nie ma i nie wie kiedy bedzie dostepny :roll:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ceny tez nie potrafili powiedziec ale zadzwoniłem w inne miejsce, także mam nadzieje że rabaty które moja rodzina wypracowała będą uznane w poznaniu :mrgreen:

Share this post


Link to post
Share on other sites
"nie ma takiego samochody

 

Musi być było to za granico bo u nas ludzie mówio po Polski.

 

mamusia

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Żeby sztywna była furka, w środku musi być rozpórka" ...nawet taka akumulatorowa :P:mrgreen:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miałem kilka dni temu chwilę pojeździć Toyotą GT86.

 

Wersja 2.0 N/A 200KM PRESTIGE 1200kg wagi, akurat ta sztuka miała skrzynia automat

 

Fotki dość słabe, bo nie byłem przygotowany, robiłem telefonem.

imag0650.png

 

imag0651.png

 

imag0652.png

 

imag0653.png

 

imag0654.png

 

imag0656.png

 

imag0658.png

 

imag0659.png

 

imag0660.png

 

imag0662.png

 

imag0663.png

 

imag0664.png

 

imag0665.png

 

imag0666.png

 

imag0667.png

 

Pierwsze wrażenia:

na plus:

+ środek kapitalny, wszystko pod ręką fajnie zrobione, bardzo przyjemnie.

+ dowolne ustawienie kierownicy

+ strasznie niski środek ciężkości, siedzi się tak nisko nad ziemią że przy otwartych drzwiach siedząc na miejscu kierowcy kładę całą dłoń na ziemi bez większego wychylania się

+ zawieszenie, bardzo fajnie wybiera dziury i dobrze czuć co się z autem dzieje

+ dźwięk, standardowy wydech nie jest wyciszony, jak się depnie w gaz to zaczyna warczeć (nie jak subaru, bardziej jak rzędówka ale i tak fajnie)

+ kapitalna pozycja za kierownicą, fotele itd siedzi się świetnie !

+ śmieszny widok przez przednią szybę, wrażenie jakbym jechał zupełnie innym autem :D

+ brak ramek w drzwiach :}

+ krótka maglownice ;] jak w moim magli STI, bardzo szybko reaguje na skręt.

 

- moc, auto bardzo słabo idzie od dołu

- skrzynia, jak dla mnie za długie biegi, potrafi jechać 250km/h ale na niskich biegach jest mozolna, dość długo zmienia biegi

- tylne siedzenia to w zasadzie miejsce na plecak lub torbę z lapem, przy odsuniętych fotelach zero miejsca (odsunięte fotele to idealna pozycja jak dla mnie 190cm wzrostu), nawet mapy się nie schowa za fotelem

 

Nie miałem okazji nim poszaleć, ale za tydzień będę miał możliwość polatania w poznaniu takim na torze, będę miał i wersję manual i automat.

Niestety wszystkie auta to będą GT86 a nie BRZ.

 

 

Autu brakuje turbo wtedy było by świetnie ;]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Virusik, czy w AT "czeka sie" na bieg przy zmianie i czy redukcja odbywa sie z miedzy gazem :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

nie bawiłem się trybami sportowymi, nawet nie wiedziałem że są :D miałem tylko chwilę na jazdę.

Ale jak jechałem to tak, chwilkę skrzynia potrzebowała na zmianę.

 

Przy redukcji na niższy bieg silnik podgazowuje ;]

 

Jadąc z łopatkami jest fajniej niż na D :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Virusik, czy w AT "czeka sie" na bieg przy zmianie i czy redukcja odbywa sie z miedzy gazem :D

 

jakbyś śledził wątek, to już byś wiedział, że ma tryb z międzygazem 8)

Share this post


Link to post
Share on other sites

i jakby ogladal filmy zlinkowane na tej stronie to by wiedzial ze w odpowiednim trybie zmienia biegi dosc predko ;)

 

- moc, auto bardzo słabo idzie od dołu

 

jezzzzzzzzzzzzzzzzuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu ... :cry:

 

-- 11 lip 2012, o 20:56 --

 

DOSTEPNY JEST KATALOG CZESCI STI DO BRZ :!: :!: :!:

 

 

http://www.sti.jp/parts/catalogue/brz_zc6/index.html

Share this post


Link to post
Share on other sites

Coś czuję, że trzeba będzie taką ściągnąć z USA bo pewnie wszystkie na nasz rynek już wyprzedane w białej perle

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znajomy już miał okazję chwilę polatać po torze w poznaniu. Zwraca trochę honor autu, przy takiej jeździe już nie brakuje mocy ;]. Przy włączonym trybie sport i z manualną skrzynia auto jest dużo bardziej dynamiczne. Automat dalej sobie nie za dobrze radzi.

 

Podobno BRZ ma mieć lepszą skrzynie.... ale nie wiem ile w tym prawdy.

 

Niestety ja będę miał do dyspozycji jedynie GT86.

Share this post


Link to post
Share on other sites

HKS juz zrobił gotowy kit do turbo :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

od dziś mam swoje SUBARU BRZ w kolorze mica blue 8)

 

nawet długo nie czekałem, 3 lipca zamówione, dziś odebrałem. acha, mam dwa, więc jeden odstąpię (zainteresowani na PW) :D - sorki, poszłooooo :mrgreen:

 

no i co z tego, że do złożenia i w skali 1:24 (TAMIYA) :mrgreen:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...