Skocz do zawartości

Virus12

Użytkownik
  • Postów

    350
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana Virus12 w dniu 2 Grudnia 2010

Użytkownicy przyznają Virus12 punkty reputacji!

O Virus12

  • Urodziny 14.10.1984

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa Targówek
  • Auto
    GC8 WRX JDM MY95

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Virus12

..:: Bywalec :..

..:: Bywalec :.. (3/13)

5

Reputacja

  1. Halo ktoś tu jeszcze żyje? gdzie to teraz się spotują Subarowicze?
  2. zachęcam do udziały wszystkich jeszcze nie zdecydowanych. W zeszłym roku uczestniczyłem swoją turbowanną, bardzo z tej imprezy byłem zadowolony. W tym roku niestety już subarak zmienił właściciela, i nie mam czym wystartować. Straaaasznie żałuje, mogłem go przetrzymać i sprzedać dopiero po Radomiu. Tor z naprawdę bardzo fajna nawierzchnią Dla nie facebookowców info tutaj http://www.ak-krolewski.pl/aktualnosci/ ... -tor-radom Galeria z zeszłorocznej imprezy jest tutaj http://www.facebook.com/media/set/?set= ... 490&type=3
  3. Virus12

    Szczęki do gieteka

    A nie lepiej zastanowić się na początek nad poprawną regulacją? jest masa speców którzy teoretycznie potrafią zrobić tylny hamulec w subaru, a potem działa niewiele lepiej niż stare szczeki. Ja oddałem auto na świdnicką, przy okazji wymiany tylnej tarczy wyregulowali szczęki. Teraz na pierwszym zębie rękawa auto już hamuje, a na 3ecim koła stają dęba, testowane przy 80km/h. Szczęk nawet nie wymieniałem, są w aucie przynajmniej od 4 lat ;]
  4. Virus12

    Subaru BRZ

    HKS juz zrobił gotowy kit do turbo
  5. Virus12

    Subaru BRZ

    Znajomy już miał okazję chwilę polatać po torze w poznaniu. Zwraca trochę honor autu, przy takiej jeździe już nie brakuje mocy ;]. Przy włączonym trybie sport i z manualną skrzynia auto jest dużo bardziej dynamiczne. Automat dalej sobie nie za dobrze radzi. Podobno BRZ ma mieć lepszą skrzynie.... ale nie wiem ile w tym prawdy. Niestety ja będę miał do dyspozycji jedynie GT86.
  6. Virus12

    Subaru BRZ

    nie bawiłem się trybami sportowymi, nawet nie wiedziałem że są miałem tylko chwilę na jazdę. Ale jak jechałem to tak, chwilkę skrzynia potrzebowała na zmianę. Przy redukcji na niższy bieg silnik podgazowuje ;] Jadąc z łopatkami jest fajniej niż na D
  7. Virus12

    Subaru BRZ

    Miałem kilka dni temu chwilę pojeździć Toyotą GT86. Wersja 2.0 N/A 200KM PRESTIGE 1200kg wagi, akurat ta sztuka miała skrzynia automat Fotki dość słabe, bo nie byłem przygotowany, robiłem telefonem. Pierwsze wrażenia: na plus: + środek kapitalny, wszystko pod ręką fajnie zrobione, bardzo przyjemnie. + dowolne ustawienie kierownicy + strasznie niski środek ciężkości, siedzi się tak nisko nad ziemią że przy otwartych drzwiach siedząc na miejscu kierowcy kładę całą dłoń na ziemi bez większego wychylania się + zawieszenie, bardzo fajnie wybiera dziury i dobrze czuć co się z autem dzieje + dźwięk, standardowy wydech nie jest wyciszony, jak się depnie w gaz to zaczyna warczeć (nie jak subaru, bardziej jak rzędówka ale i tak fajnie) + kapitalna pozycja za kierownicą, fotele itd siedzi się świetnie ! + śmieszny widok przez przednią szybę, wrażenie jakbym jechał zupełnie innym autem + brak ramek w drzwiach :} + krótka maglownice ;] jak w moim magli STI, bardzo szybko reaguje na skręt. - moc, auto bardzo słabo idzie od dołu - skrzynia, jak dla mnie za długie biegi, potrafi jechać 250km/h ale na niskich biegach jest mozolna, dość długo zmienia biegi - tylne siedzenia to w zasadzie miejsce na plecak lub torbę z lapem, przy odsuniętych fotelach zero miejsca (odsunięte fotele to idealna pozycja jak dla mnie 190cm wzrostu), nawet mapy się nie schowa za fotelem Nie miałem okazji nim poszaleć, ale za tydzień będę miał możliwość polatania w poznaniu takim na torze, będę miał i wersję manual i automat. Niestety wszystkie auta to będą GT86 a nie BRZ. Autu brakuje turbo wtedy było by świetnie ;]
  8. Data zrobienia zdjęć jest wypisana szarym kolorem na dole po lewej. Ledwo widoczna ale jest. No i niestety podają tylko miesiąc i rok. http://g.co/maps/f6xwu
  9. do skarbowego go oni nie uznają małej szkodliwości czynu
  10. Virus12

    Legacy B4 RSK

    tak czy siak, jak ktoś chce mieć akurat Legacy Twin Turbo w Polsce to musi przekładać co jest wykonalne albo ściemniać papierami przeglądami itd itd. Wolałbym mieć jednak kierę po lewej, bo jeźdzenie RHD na naszych drogach jest mało bezpieczne. poza tym w myśl powyższej definicji druciarstwa przekładka zwykłego WRX JDM to też druciarstwo. Trzeba przerabiać klimatronik i elektrykę, bo JDM ma więcej gadżetów a co za tym idzie przewodów. Wole jednak mieć swojego druciaka niż nie jednego EU po modach domorosłych mechaników i "tjunerów" próbujących dążyć do parametrów seryjnej wersji JDM. O montażu FMIC i powstałej turbodziurze nie wspomnę. PS, niech nikt tego nie bierze do siebie, czy jako atak. masa aut jest zrobionych świetnie i z głową. Ale też widziałem wiele skopanych aut osób które chciały tanio albo po znajomości dobrnąc do 280KM (nie wiem czemu ta wartość akurat tak wiekszość osób tak interesuje )
  11. Virus12

    UWAGA NA OSZUSTA!!!

    Sory źle przeczytałem i źle napisałem, faktycznie nie mazowieckie
  12. Virus12

    UWAGA NA OSZUSTA!!!

    może na kresce się logował, tam łatwiej z adminem gadać
  13. Virus12

    UWAGA NA OSZUSTA!!!

    Żaden ze mnie hakier ale wg tego IP pisał z miejscowości Łęczna w Mazowieckim. Korzysta z internetu od tego operatora Enterpol K. Krol P. Latosiewicz B. Wojciechowski Lublin http://www.enterpol.pl/
  14. Virus12

    Legacy B4 RSK

    fakt nie ładnie tam, ale to z tego powodu że gość dał się namówił na modyfikacj pseudo tunera, nad czym mocno ubolewał. Gość założył mu FMIC i zmienił turbiny, namieszał mu strasznie. Sama przekłądka była robiona w szwecji, i jak to gość określił wtedy było miodzio, potem padłą mu 1 turbina i oddał auto do nie tej osoby na reperacje. Jedno jest pewne, są 2 turbiny i kiera po lewej, auto jeździ i nic mu nie dolega. i nie jest to auto GDZIES z internetu. Rejestracja warszawska, a kobitka została ustrzelona na Jana Pawła. Prototyp? od tego chyba się zaczyna jak nie wiadomo jak coś się robi profi. :] znając prototyp, można robić wersję gotową :]
×
×
  • Dodaj nową pozycję...