Skocz do zawartości

ggggtt

Użytkownik
  • Postów

    188
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    nie powiem :-P
  • Skąd
    Warszawa
  • Auto
    GF8 MY99

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia ggggtt

..:: Bywalec :..

..:: Bywalec :.. (3/13)

2

Reputacja

  1. Co byście polecili do GTka rozmiar 205/55/16 (taki akurat bo wyzszy profil mi się czasami przydaje) Myślę nad: 1. Bridgestone Adrenaline RE002 2. Dunlop Sport Blueresponse 3. Falken ZE914 4. Coś innego? Zależy mi mega na twardej ściance, nie lubie jak mi się opona kładzie na zakrętach i dobrej przyczepności. Opony nie muszą wytrzymac 50tys km.
  2. Widze ze ceramic i hps kosztuja podobnie. Ktore beda lepsze? Co do ds performance to wchodzimy juz w cene rc5+. Chyba cl beda lepsze niz te ds performace?
  3. W związku z tym, że OMP już nie produkuje klocków na przód pod czterotłoczek, a zapasy wykupione mam problem co kupić. Coś co będzie miało dobry stosunek cena/jakość. Mogą być porównywalne z OMP R&S. Jakieś propozycje?
  4. ggggtt

    Pozdrawiamy sie :)

    Pozdrawiam, na poczatku troche sie zdziwilem, ze ktos z innej marki macha:)
  5. ggggtt

    Pozdrawiamy sie :)

    Pozdrawiam kolezanke machajaca mi dzisiaj z bialego s3 na samochodowej. Na poczatku nie zajarzylem widzac osobe machajaca z innego samochodu niz subaru;)
  6. Center przelot i na koncu puszka prodrive, raczej komorowy
  7. U mnie za to siedzi dp h&s z katem. Chyba nie powinno przeladowywac
  8. Pojawilo sie niedawno, wiec przyczyną moze byc nizsza temperatura na zewnątrz. Boostcut powinien wystepowac przy przeladowaniu, natomiast nie odczuwam większego doladowania niz zazwyczaj. Podepne dzisiaj pod kompa i zobacze jak zachowuje sie boost.
  9. Ostatnio zauważyłem pewną przypadłość. Przy szybkiej zmianie biegu przy czerownym polu i po wciśnięciu gazu na pół sekundy przerwie/szarpnie, później idzie już normalnie. To samo sie dzieje po odpuszczeniu i wciśnieciu gazu w górnej części obrotów. Jakby chwilowa zamuła. Pompa założona nowa walbro, więc to bym raczej odrzucił. Na niskich obrotach nie odczuwam żadnych odchyleń od normy, na jałowym chodzi równo. Ktoś ma jakiś pomysł gdzie szukać przyczyny?
  10. ggggtt

    Byłe samochody

    W sumie ciekawy watek 1. CC700 2. Polo 1,0 92r. 3. Civic 1,3 93r. 4. Civic Coupe 1,6 96r. 5. Civic Coupe 1,8 VTI 96r. 6. Audi A3 1,9 tdi 7. Civic 1,6 VTI 96r. 8. Impreza GT GF8 9. Civic Coupe 1,6 2001r. 10. Impreza GT GC8 11. Impreza GT GF8 12. Impreza GT GF8
  11. Restryktor jest ok. Nie byl zmieniany, a wczesniej boost byl ok. Przy wymianie podcisnien sprawdzony i nie jest zalepiony czy cos. Kolejny test gdzie chciałem zrobić jak najwieksze obciążenie. Pod górkę i gaz w podłodze. Doszło aż do 0,86 bara. Dzisiaj jadąc (szkoda że bez podpiętego kompa) gdzieś między 3-4k rpm złapało chwilową zamułę. Czy możliwe że np dv przepuszcza czy wg się zawiesza?
  12. Podcisnienia wymienione, a dalej nie laduje jak powinno. W peaku 0,780. Co nastepne sprawdzic?
  13. Czyli te grubsze zamieniles na 3,5mm? Czyli te grubsze zamieniles na 3,5mm?
  14. I kolejne pytanie bo oem jest 3,5mm. 4mm nie bedzie za luzne? 3mm nie bedzie za ciasne?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...