skwaro Opublikowano 4 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2016 Jeżeli zrobione z głową to nie ma żadnego problemu. Duża część aftermarketowych zacisków jest konstruowana tak, że zacisk jest ten sam i adapter dedykowany pod dane auto przykręca się do zacisku, chociażby Brembo w niektórych zaciskach czy Wilwood tak robi. Dlatego ja bym takiego czegoś nie demonizował. W jednym aucie mam zaciski Wilwooda 4 tłoczkowe z tarczą 330mm właśnie tak montowane, żeby było zabawniej fabryczny adapter jest aluminiowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chrzan94 Opublikowano 4 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2016 (edytowane) No właśnie jak zrobione z głową to nie ma problemu Jedyna niewiadoma tego zestawu który wstawiłem, to to z czego jest zrobiony adapter i śruby mocujące. Bo koncepcja bardzo fajna Swoją drogą, ktoś kojarzy jaki inny niż WRX-owy zacisk podejdzie w miarę łatwo na tył pod tarczę 290mm ? Bo tyłów od WRX albo nie ma, jak są to drogie A jedne tanie mi przepadły bo utraciłem płynność finansową Edytowane 4 Października 2016 przez chrzan94 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 5 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2016 Mam pytanie do znawców tematu, choć pewnie gdzieś w odmętach forum już o tym było. Ile brakuje oryginalnym felgom stalowym 16' od Forestera SG, żeby weszły na czterotłoczka? Czy jest szansa, żeby poratować się jakimś dystansem, czy trzeba myśleć o nowych kompletach felg? Mam pytanie do znawców tematu, choć pewnie gdzieś w odmętach forum już o tym było. Ile brakuje oryginalnym felgom stalowym 16' od Forestera SG, żeby weszły na czterotłoczka? Czy jest szansa, żeby poratować się jakimś dystansem, czy trzeba myśleć o nowych kompletach felg? Nic nie brakuje , wchodzą bez problemu w przypadku 4- tłoczka z napisem Subaru. Tak mam u siebie i nic nie trzeba kombinować. Hmm. To bardzo dobra wiadomość. Dzięki. Zależy jakie felgi stalowe masz? Jak klasyczne z otworami po obwodzie, to bez problemu wejdzie. Ale jeśli masz stalowe 5-cio ramienne, coś jak strukturalne w oplu, to potrzebny będzie dystans 25-30mm na oko, sam mam takie felgi i do WRX nie wchodzą No właśnie mam dwa komplety takich 20160801_130409.jpg Nie wejdą sprawdzałem osobiście na Imprezie WRX MY02 kolegi, nie wiem ile dokładnie trzeba dytansu dać ale tak jak napisałem, 25mm myśle że minimum. Zakochałem się w tych felgach jak przy 60km/h pocałowałem krawężnik,a tu sie tyko lekko rant zgiął, myślę że alus byłby skasowany i też ubolewam że na czterotłoczka nie wchodzą No to kicha. Czyli na razie z czterotłoczka nici. Dzięki za info. Dystans to jedyne rozwiązanie przy takiej grubości nie powinno to bardzo negatywnie wpłynąć na łożyska, można zawsze profilatycznie wymienić na nowe i myśle że na 5 lat spokój Wracając do mojego pytania (sorry za przydługi "cytat"). Czy macie może doświadczenia z felgami stalowymi od VW/Audi? Chodzi mi o 16-stki, których jest mnóstwo na aledrogo za niedrogo. ET mają chyba 42 więc nie jest źle, tylko czy wejdą na czterotłoczka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur Wróbel Opublikowano 18 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2017 Jakie polecacie klocki na obydwie osie mieszczące się w znośnym budżecie .... ? Ostatnio same wydatki a widzę ze się klocki kończą i przy okazji odstawienia forka na warsztat zdało by się wymienić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Giresse Opublikowano 18 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2017 JURID - w każdym aucie ich używałem, i spisują się doskonale. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 18 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2017 jurid były na 1 montaż- nie wiem jak teraz i czy są do dostania. Ale powiem Ci ,że jakiś forumowicz i to taki aktywny kiedyś pisał,że dał klocki do GT za 30 zł. i do codziennej na codzień działały. Gdzie takie w ogóle dostał??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur Wróbel Opublikowano 18 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2017 30 zeta za klocki? :huh: do reworu zdalo by się droższe zalozyc, chociaż bywa i tak, ze trafi się cos za maly grosz a sluzy dlugo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Giresse Opublikowano 18 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2017 (edytowane) do reworu zdalo by się droższe zalozyc Fakt, za klocki do Treka płace po 60 PLN na jedno koło Wracając do klocków, to mogę jeszcze polecić Bendix, praktycznie, to samo co Jurid, a trochę tańsze - ta sama grupa tj. Honeywell. Zawsze w "szukajce" na ich stronie znajduje odpowiednie klocki / tarcze spisuje numery katalogowe, i albo kupuje na necie, albo znajomy mechanik kupuje mi w hurtowni (zależy, co taniej wychodzi). Edytowane 18 Stycznia 2017 przez Giresse Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur Wróbel Opublikowano 18 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2017 @ Giresse dziękować, już zaczynam szukanie. W poniedziałek Forek staje na kilka dni na warsztat: rozrząd itp. to i klocki mu wsadze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 18 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2017 30 zeta za klocki? No nie polecam, ale faktycznie tak było- nie pamiętam kto to był.Kup nieco droższe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur Wróbel Opublikowano 21 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2017 Może mi ktoś podac numery OEM klockow do forka sg? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowal Opublikowano 21 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2017 30 zeta za klocki? No nie polecam, ale faktycznie tak było- nie pamiętam kto to był.Kup nieco droższe Dobrze pamiętasz kosztowały 30 zł , nawet hamowały Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur Wróbel Opublikowano 21 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2017 http://allegro.pl/klocki-hamulcowe-mintex-subaru-forester-sg-przod-i6572903354.html?reco_id=3d5f50f0-dfda-11e6-a72e-028f32637431&ars_rule_id=201 czy orientuje się ktoś czy to faktycznie podejdzie do Forestera SG? i co oznacza określenie:ostrzeżenie zużycia styku: z akustycznym czujnikiem zużycia ???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fiku Opublikowano 21 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2017 Może mi ktoś podac numery OEM klockow do forka sg? http://opposedforces.com/parts/forester/ 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Giresse Opublikowano 21 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2017 (edytowane) co oznacza określenie:ostrzeżenie zużycia styku: z akustycznym czujnikiem zużycia ???? Na klocach, które montujesz (wewnętrznych) jest blaszka, która jest zatopiona / przykręcona w okładzinie, jak klocek się kończy blaszka trze o tarczę i sobie piszczy, co jest dla Ciebie informacją, iż ubędzie Ci gotówki Edytowane 21 Stycznia 2017 przez Giresse Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur Wróbel Opublikowano 26 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2017 co oznacza określenie:ostrzeżenie zużycia styku: z akustycznym czujnikiem zużycia ????Na klocach, które montujesz (wewnętrznych) jest blaszka, która jest zatopiona / przykręcona w okładzinie, jak klocek się kończy blaszka trze o tarczę i sobie piszczy, co jest dla Ciebie informacją, iż ubędzie Ci gotówki Niby banał, a konkretne rozwiazanie Kupiłem klocki angielskiej firmy MINTEX - sprzedawca mówi, ze jakościowo b. dobre u nie odbiegają od Lucasa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafaelo Opublikowano 28 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2017 A żeby było śmiesznie ja jeżdzę na Breck na przodzie i bardzo dobrze się sprawują. Nadmienię ze mam na przodzie zaciski 4 tłoczki wiec masa idzie odpowiednia na przednia oś . A powiedzcie czy na tył zaciski 2 tłoczkowe z Wrx/ Gt podejdą bez wymiany Piast bo co czytałem to różnie piszą :/ pozdrawiam Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 28 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2017 A żeby było śmiesznie ja jeżdzę na Breck na przodzie i bardzo dobrze się sprawują. Nadmienię ze mam na przodzie zaciski 4 tłoczki wiec masa idzie odpowiednia na przednia oś . A powiedzcie czy na tył zaciski 2 tłoczkowe z Wrx/ Gt podejdą bez wymiany Piast bo co czytałem to różnie piszą :/ pozdrawiam Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Z tyłu będziesz musiał założyć z adapterami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
longer1 Opublikowano 5 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2017 Hejka wszystkim. Niedługo skończę rzeźbę przy nabytym zestawie hamującym z WRXa. Ponieważ chcę uniknąć unieruchomienia auta na dłużej niż jedno popołudnie, chciałbym zapytać o tył. Otóż będę montował zaciski dwutłoczkowe na tarcze wentylowane 290mm. Mam pytanie odnośnie bębnów. Czy przy bębnach jest jakaś rzeźba? Czy same bębny pasują plug&play, a różnica jest tylko w średnicy tarczy? Pytam tym bardziej że mam zamiar przy okazji odświezyć całkowicie zawartość owych bębnów i nie wiem co zamówić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rydzada Opublikowano 26 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2017 Dziś podpuścił mnie jakiś koleś w białym Golfie GTI i puściłem się za nim po krętej drodze powiatowej z Egiertowa do Przywidza. Kto z rejonu, to wie jaka jest fajna i w miarę bezpieczna do takiego wkręcania ile fabryka pozwoli. 1001 zakrętów i równy asfalt. 230 koników i to, że znam tam każdy zakręt na pamięć pozwoliło mi się utrzymać za Golfem bez żadnego problemu. Jednak w Roztoce, po ok. 5 km ZAŁAMKA. Hamulce przestały działać! Wystarczyło może z 10 głębokich hamowań i się skończyły! O mało w polu nie wylądowałem. Seryjne w Forku faktycznie są do bani i już się nie dziwię, dlaczego dużo z Was szuka lepszych. Ja jednak zdecydowałem już wcześniej, pozostać przy serii ale zapodać trochę lepszy materiał. Tył już czeka w pudełku: Brembo+Stoptech Street Performance. Przód niebawem: Brembo+DS2500. Myślicie, że mocno zmieni sytuację? Doczekać się nie mogę. Co do przodu mam jeszcze trochę czasu na decyzję. Nie kupiłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafaelo Opublikowano 27 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2017 Witajcie Ja mam juz kompletne hamulce od Wrx i w końcu Forek hamuje tak jak bym tego chciał Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ironmzes Opublikowano 5 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2017 ja mam tańsze rozwiązanie hamulców w forku: http://www.ebay.com/itm/3D-Brake-Caliper-Cover-Brembo-Style-Big-Universal-Auto-Disc-Front-Rear-Kits-BB12-/181850382976?fits=Model%3ATribeca&hash=item2a5720a280:g:PyoAAOxydlFS~FUc&vxp=mtr 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fidel25 Opublikowano 6 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2017 ja w swoim Forku załozyłem na przód Zimmermann Sport + klocki Zimmermann i problem z przegrzewaniem się skończył. Może skuteczność nie powala, chociaż jest zdecydowanie lepiej, za to po ostrzejszej jeździe po krętej drodze nie ma efektu przegrzania... do tego oczywiście regeneracja samych zacisków. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brunon Opublikowano 7 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2017 Szukam porządnego klocka, żeby póki co usprawnić seryjne hamulce w Forku. Chciałbym, żeby klocek nie wymagał specjalnego rozgrzewania i żeby łapał mocno od samego początku. Po prostu jak najlepsza opcja do jazdy cywilnej. Stoptech, OMP? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ironmzes Opublikowano 8 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2017 Rc5+ plus przewody w oplocie i płyn bardziej odporny na temperaturę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się