Skocz do zawartości

żeby Forek zaczął hamować....


pitgol

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...

Upgrade zakończony. Przód zaciski od legacy gt i tarcze zimmermany nawiercane (zobaczymy kiedy popękają ) 318 mm. Tył zacisk legacy gt oraz tarcza 290 mm z ręcznym 170. Do tego przewody w oplocie i płyn ate Racing.

Docieram i zobaczy się jaki będzie efekt.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
19 minut temu, ada///m napisał:

Może ktoś się podzielić informacją jakich tylnych klocków używa przy RC5+ na przodzie ?

W standardowych zaciskach przednich i tylnych ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam standardowe zaciski, a drążę temat, bo następne klocki też chcę założyć RC5+ na przód (mam DS2500). Z tego co wiem, z tyłu dla dobrego balansu też powinny być jakieś ostre, zbliżone "mocą" do RC5+. Co najmniej Ferrodo z jakiejś "lepszej" linii. Tylko nie wiem, jakie na ten Twój dwu-tłoczek są dostępne np. z Ferrodo.

Poczekajmy, aż ktoś bardziej doświadczony się wypowie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 26.02.2018 o 22:43, ironmzes napisał:

Upgrade zakończony. Przód zaciski od legacy gt i tarcze zimmermany nawiercane (zobaczymy kiedy popękają ) 318 mm. Tył zacisk legacy gt oraz tarcza 290 mm z ręcznym 170. Do tego przewody w oplocie i płyn ate Racing.

Docieram i zobaczy się jaki będzie efekt.

 

I jak tam docieranie ? Jaki efekt ? 

Bo cenowo wygląda to lepiej niż czterotłok, a jednak tarcza większa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 I właśnie tarcza mnie przekonała . Jednak większa tarcza to większa pojemność cieplna. Generalnie jestem zadowolony i polecam. Jeden zacisk przód mi jeszcze nawet został,  więc jak by ktoś był zainteresowany.....

 

Mam do sprzedania jeszcze komplet zacisków z xt my04 - zaciski po regeneracji.

 

 


 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Czy jak zamontuję do Forester 2.5XT z 2007 roku na przód czterotłok i na tył dwutłok na adapterach od WRXa to wejdzie mi na to felga 16 cali jak na zdjęciu?!?

Felga ma parametry 16x6,5JJ oraz offset 48.

Na przód podobno wejdzie, ale czy na tył...?!?

dzieki

felga.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Od niedawna właściciel Forka XT. W tym przypadku chciałbym zapytać, jak skutecznie hamować silnikiem przy skrzyni CVT? Mieszkam w miejscu, gdzie są górki i pagórki, więc siłą rzeczy klocki pracują bardzo często. Ostatnio starałem się wahlować manetkami, ale nie za bardzo samochód chce hamować samym silnikiem, tzn. wyje ale nie za bardzo zwalnia. A jak Wy sobie radzicie i co moglibyście poradzić? Z góry dziękuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest tak samo. Tyle że hamowanie jest średnio skuteczne w porównaniu z manualem i trochę słabsze niż w 4EAT, którym obecnie jeżdżę.

Po prostu trzeba używać hamulców, nie zużywają się jakoś odczuwanie bardziej. ;)

Edytowane przez przemekka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, przemekka napisał:

Jest tak samo. Tyle że hamowanie jest średnio skuteczne w porównaniu z manualem i trochę słabsze niż w 4EAT, którym obecnie jeżdżę.

Po prostu trzeba używać hamulców, nie zużywają się jakoś odczuwanie bardziej. ;)

 

No trudno. Szkoda, że nie ma trybu wspomagania hamowania silnikiem w sytuacjach mocno awaryjnych, coś podobnie jak w XMode przy zjeździe z górki. Duże niedopatrzenie Subaru. Ale i tak to wspaniały samochód :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, przemekka napisał:

X Mode hamuje hamulcami. To nie tyle niedopatrzenie co specyfika skrzyń automatycznych. ;)

 

Z tym hamowaniem na XMode hamulcami to mnie zaskoczyłeś.

Niedopatrzenie polega na tym, że mogliby zastosować w Forku coś jak odwrócony ciąg w silnikach odrzutowych. Cóż to dla FHI :D Tylko, że ten temat wtedy by nie istniał...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 5.04.2018 o 10:54, Thomas napisał:

Czy jak zamontuję do Forester 2.5XT z 2007 roku na przód czterotłok i na tył dwutłok na adapterach od WRXa to wejdzie mi na to felga 16 cali jak na zdjęciu?!?

Felga ma parametry 16x6,5JJ oraz offset 48.

Na przód podobno wejdzie, ale czy na tył...?!?

dzieki

felga.jpg

Sprawdził ktoś? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...
  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...