pitgol Posted March 29, 2009 Share Posted March 29, 2009 No wlaśnie.. .jaki jest całościowy koszt upgrade hamulców forka XT MY04. Czy wymiana hamulców łączy się z potrzebą zmiany felg na 17'? Link to comment Share on other sites More sharing options...
radekk Posted March 29, 2009 Share Posted March 29, 2009 Czy wymiana hamulców łączy się z potrzebą zmiany felg na 17zależy na co chcesz wymieniać Link to comment Share on other sites More sharing options...
kashmere Posted March 29, 2009 Share Posted March 29, 2009 jaki jest całościowy koszt upgrade hamulców forka XT MY04 od 1000 do 2500zł -> zaciski, tarcze klocki z GT99/00, WRX 00-07 ok 5000 -> big brake kit pod 17" Link to comment Share on other sites More sharing options...
radekk Posted March 29, 2009 Share Posted March 29, 2009 kashmere to powiedz jeszcze czy przy tym zestawie wymagane jest przejście na 17, czy pod 16 to wchodzi? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kashmere Posted March 29, 2009 Share Posted March 29, 2009 kashmere to powiedz jeszcze czy przy tym zestawie wymagane jest przejście na 17, czy pod 16 to wchodzi? 16" (ale nie wiem czy zacisk nie obciera o forkowe felgi) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sabor Posted March 29, 2009 Share Posted March 29, 2009 To ja się dołączę, ale sformułuje pytanie inaczej... Czy zmiana hamulców na lepsze, ale na takie, żeby weszły pod 16" felgi, da wyraźną poprawę? Zamierzam na lato posadzić forka na 17", ale zimówki zostawiłbym na 16"... Tyle że jeśli nie ma sensownych hamulców pod 16", to będę musiał zmienić plany... Link to comment Share on other sites More sharing options...
kashmere Posted March 29, 2009 Share Posted March 29, 2009 Czy zmiana hamulców na lepsze, ale na takie, żeby weszły pod 16" felgi, da wyraźną poprawę z tego co pisali juz 100 razy na forum to tak Link to comment Share on other sites More sharing options...
radekk Posted March 29, 2009 Share Posted March 29, 2009 Sabor Grzesiek67 ma chyba zaciski z WRXa i z tego co mówił już przy tym setupie poprawa jest odczuwalna Link to comment Share on other sites More sharing options...
eddie_gt4 Posted March 29, 2009 Share Posted March 29, 2009 (...) Tyle że jeśli nie ma sensownych hamulców pod 16", to będę musiał zmienić plany... sa :smile: jak pisal kashmere: kompletne hamulce z GT MY'99/00* albo WRX MY'01-07** + R-16*** fele od GT = git *totalny bolt-on (przednie i tylne zaciski) **potrzebne spec. adaptery pod tylne zaciski 2-tloczkowe ***ponoc R-16 felgi od MY'05 FXT (te 6-ramienne) wchodza na zacisk 4-tloczkowy bez zadnych dystansow... R-16 fele od USDM WRX'a wchodza na zacisk 4-tloczkowy z 3mm dystansem Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sabor Posted March 29, 2009 Share Posted March 29, 2009 I te wspomniane wcześniej 2500 wystarczy na taką całą, kompleksową zmianę? To ja chce... :roll: Link to comment Share on other sites More sharing options...
kashmere Posted March 29, 2009 Share Posted March 29, 2009 I te wspomniane wcześniej 2500 wystarczy na taką całą, kompleksową zmianę? To ja chce... :roll: kup używane zaciski z WRXa lub GT do tego dobre klocki i tarcze, jak wystarczy to jeszcze przewody i będzie git. Link to comment Share on other sites More sharing options...
eddie_gt4 Posted March 29, 2009 Share Posted March 29, 2009 I te wspomniane wcześniej 2500 wystarczy na taką całą, kompleksową zmianę? To ja chce... :roll: jezeli bedziesz kupowal hamulce i adaptery od waszki, a fele od adamusmaxa, to jeszcze sporo Ci zostanie Link to comment Share on other sites More sharing options...
korzenny Posted March 31, 2009 Share Posted March 31, 2009 sorki, ze wstrzelę sie w temat, ale w s-turbie też wrzucenie zacisków od GT wystarczy? Link to comment Share on other sites More sharing options...
pitgol Posted March 31, 2009 Author Share Posted March 31, 2009 I te wspomniane wcześniej 2500 wystarczy na taką całą, kompleksową zmianę? To ja chce... :roll: jezeli bedziesz kupowal hamulce i adaptery od waszki, a fele od adamusmaxa, to jeszcze sporo Ci zostanie niestety waszka juz sie pozbył hamulców i adapterów trzeba poczekać aż ktoś znowu będzie robił upgrade :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sabor Posted March 31, 2009 Share Posted March 31, 2009 Ale chyba waszka nie jest/był jedynym źródłem takich hamulców?... Gdzie można jeszcze nabyć taki zestaw? Nie żebym leniuchował, sam też szukam, ale coś z marnymi rezultatami... :???: Link to comment Share on other sites More sharing options...
korzenny Posted March 31, 2009 Share Posted March 31, 2009 Głupie pytanie, pewnie odp już była udzielana kilka ładnych razy, ale nie natknąłem się na nią osobiście... Czy jest problem z wsadzeniem GTkowych zacisków przód+tył czy coś trzeba przerabiać i czy różnica jest duża w odniesieniu do serii s-turbowej? Link to comment Share on other sites More sharing options...
anakinsky Posted March 31, 2009 Share Posted March 31, 2009 kashmere to powiedz jeszcze czy przy tym zestawie wymagane jest przejście na 17, czy pod 16 to wchodzi? jest big brake kit K-Sport pod 16'' z tarczami 304 mmja wsadziłem 330 mm - zmiana mega odczuwalna Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grzesiek_67 Posted March 31, 2009 Share Posted March 31, 2009 ja wsadziłem 330 mm - zmiana mega odczuwalna No i tu kolego Anakin zdziwienia nie ma. Jeno znowu, czysta, bezinteresowna, nasza, polska ZAWIŚĆ Taki plan był pierwotnie, stąd te 17' felgi (komplet * 2 - czyli prawie jak Adamus- kurna zima i lato) ale...przyszła kryzysa i blada pupa z planów została. Skończyło się na tym na czym musiało, czyli kompletnym WRXie Dzisiaj trochę pohamowałem podczas Mojego Prywatnego Rajdu Warszawskiego i....dało radę Pozdrawiam Grzegorz Link to comment Share on other sites More sharing options...
Heller Posted March 31, 2009 Share Posted March 31, 2009 A nie najefektywniej vs. najtaniej będzie wsadzenie hamulunku STi ? Pod 17" spokojnie wejdzie :cool: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grzesiek_67 Posted March 31, 2009 Share Posted March 31, 2009 Heller, nie będzie najtaniej. Z tylnymi jest spora rzeżba, tak żeby bez druta było Poza tym same zaciski Brembo najtańsze nie są niestety.... Pozdrawiam Grzegorz Link to comment Share on other sites More sharing options...
kashmere Posted March 31, 2009 Share Posted March 31, 2009 A nie najefektywniej vs. najtaniej będzie wsadzenie hamulunku STi ? nie. trzeba kombinować z felgami (mało pasuje)+ przy podliczeniu kosztu założenia zacisku z STi bardziej opłacalny jest BBK Link to comment Share on other sites More sharing options...
Heller Posted March 31, 2009 Share Posted March 31, 2009 Heller,nie będzie najtaniej. Z tylnymi jest spora rzeżba, tak żeby bez druta było Poza tym same zaciski Brembo najtańsze nie są niestety.... A jakbyś tył od WRXa wsadził a przód tylko z STi ? Heller napisał/a: A nie najefektywniej vs. najtaniej będzie wsadzenie hamulunku STi ? nie. trzeba kombinować z felgami (mało pasuje)+ przy podliczeniu kosztu założenia zacisku z STi bardziej opłacalny jest BBK Eeeee... Ja mam w WRXie hamulec z STi i do 17' ATS pasuje idealnie. Działa, hamuje i ogólnie.. daje radę Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grzesiek_67 Posted March 31, 2009 Share Posted March 31, 2009 zamieszanie, bardzo proszę o pomuka dla kashmere Pozdrawiam Grzegorz Link to comment Share on other sites More sharing options...
kashmere Posted March 31, 2009 Share Posted March 31, 2009 Grzesiek_67, wypad Eeeee... Ja mam w WRXie hamulec z STi i do 17' ATS pasuje idealnie. tak ale to oznacza ze trzeba dokupic do forka pasujące pod zacisk felgi np ATS, no chyba że zamieszanie juz takie ma. Jeśli nie, to do kosztu zacisku/taczy/klocka (ok3500zł) musisz doliczyć koszt felg (min 1500zł) wiec raczej nie jest to opłacalne, bo można mieć jakiekolwiek 17" i do tego świeżutki, pachnący hamulec z kartonika. Co lepsze? :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Heller Posted March 31, 2009 Share Posted March 31, 2009 Grzesiek_67, wypad Eeeee... Ja mam w WRXie hamulec z STi i do 17' ATS pasuje idealnie. tak ale to oznacza ze trzeba dokupic do forka pasujące pod zacisk felgi np ATS, no chyba że zamieszanie juz takie ma. Jeśli nie, to do kosztu zacisku/taczy/klocka (ok3500zł) musisz doliczyć koszt felg (min 1500zł) wiec raczej nie jest to opłacalne, bo można mieć jakiekolwiek 17" i do tego świeżutki, pachnący hamulec z kartonika. Co lepsze? :wink: No tak. Jur rajt Nie doliczyłem felg, które po prostu w moim przypadku pasowały idealnie :cool: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now