Skocz do zawartości
pitgol

żeby Forek zaczął hamować....

Rekomendowane odpowiedzi

No wlaśnie.. .jaki jest całościowy koszt upgrade hamulców forka XT MY04. Czy wymiana hamulców łączy się z potrzebą zmiany felg na 17'?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy wymiana hamulców łączy się z potrzebą zmiany felg na 17
zależy na co chcesz wymieniać

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jaki jest całościowy koszt upgrade hamulców forka XT MY04

 

od 1000 do 2500zł -> zaciski, tarcze klocki z GT99/00, WRX 00-07

ok 5000 -> big brake kit pod 17"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kashmere to powiedz jeszcze czy przy tym zestawie wymagane jest przejście na 17, czy pod 16 to wchodzi?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
kashmere to powiedz jeszcze czy przy tym zestawie wymagane jest przejście na 17, czy pod 16 to wchodzi?

 

16" (ale nie wiem czy zacisk nie obciera o forkowe felgi)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To ja się dołączę, ale sformułuje pytanie inaczej...

Czy zmiana hamulców na lepsze, ale na takie, żeby weszły pod 16" felgi, da wyraźną poprawę? Zamierzam na lato posadzić forka na 17", ale zimówki zostawiłbym na 16"... Tyle że jeśli nie ma sensownych hamulców pod 16", to będę musiał zmienić plany...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy zmiana hamulców na lepsze, ale na takie, żeby weszły pod 16" felgi, da wyraźną poprawę

 

z tego co pisali juz 100 razy na forum to tak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sabor Grzesiek67 ma chyba zaciski z WRXa i z tego co mówił już przy tym setupie poprawa jest odczuwalna

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
(...) Tyle że jeśli nie ma sensownych hamulców pod 16", to będę musiał zmienić plany...

sa :smile:

jak pisal kashmere: kompletne hamulce z GT MY'99/00* albo WRX MY'01-07** + R-16*** fele od GT = git

 

 

*totalny bolt-on (przednie i tylne zaciski)

**potrzebne spec. adaptery pod tylne zaciski 2-tloczkowe

***ponoc R-16 felgi od MY'05 FXT (te 6-ramienne) wchodza na zacisk 4-tloczkowy bez zadnych dystansow... R-16 fele od USDM WRX'a wchodza na zacisk 4-tloczkowy z 3mm dystansem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I te wspomniane wcześniej 2500 wystarczy na taką całą, kompleksową zmianę? To ja chce... :roll:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
I te wspomniane wcześniej 2500 wystarczy na taką całą, kompleksową zmianę? To ja chce... :roll:

 

kup używane zaciski z WRXa lub GT do tego dobre klocki i tarcze, jak wystarczy to jeszcze przewody i będzie git.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
I te wspomniane wcześniej 2500 wystarczy na taką całą, kompleksową zmianę? To ja chce... :roll:

jezeli bedziesz kupowal hamulce i adaptery od waszki, a fele od adamusmaxa, to jeszcze sporo Ci zostanie :idea::mrgreen:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sorki, ze wstrzelę sie w temat, ale w s-turbie też wrzucenie zacisków od GT wystarczy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
I te wspomniane wcześniej 2500 wystarczy na taką całą, kompleksową zmianę? To ja chce... :roll:

jezeli bedziesz kupowal hamulce i adaptery od waszki, a fele od adamusmaxa, to jeszcze sporo Ci zostanie :idea::mrgreen:

 

niestety waszka juz sie pozbył hamulców i adapterów :(

trzeba poczekać aż ktoś znowu będzie robił upgrade :wink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale chyba waszka nie jest/był jedynym źródłem takich hamulców?... Gdzie można jeszcze nabyć taki zestaw? Nie żebym leniuchował, sam też szukam, ale coś z marnymi rezultatami... :???:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Głupie pytanie, pewnie odp już była udzielana kilka ładnych razy, ale nie natknąłem się na nią osobiście...

 

Czy jest problem z wsadzeniem GTkowych zacisków przód+tył czy coś trzeba przerabiać i czy różnica jest duża w odniesieniu do serii s-turbowej?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
kashmere to powiedz jeszcze czy przy tym zestawie wymagane jest przejście na 17, czy pod 16 to wchodzi?
jest big brake kit K-Sport pod 16'' z tarczami 304 mm

ja wsadziłem 330 mm - zmiana mega odczuwalna

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ja wsadziłem 330 mm - zmiana mega odczuwalna

 

No i tu kolego Anakin zdziwienia nie ma. Jeno znowu, czysta, bezinteresowna, nasza, polska ZAWIŚĆ :twisted::mrgreen:

 

Taki plan był pierwotnie, stąd te 17' felgi (komplet * 2 - czyli prawie jak Adamus- kurna zima i lato) ale...przyszła kryzysa i blada pupa z planów została. Skończyło się na tym na czym musiało, czyli kompletnym WRXie :cry:

 

Dzisiaj trochę pohamowałem podczas Mojego Prywatnego Rajdu Warszawskiego i....dało radę :mrgreen:

 

Pozdrawiam

Grzegorz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A nie najefektywniej vs. najtaniej będzie wsadzenie hamulunku STi ?

 

Pod 17" spokojnie wejdzie :cool:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Heller,

nie będzie najtaniej.

Z tylnymi jest spora rzeżba, tak żeby bez druta było :mrgreen:

Poza tym same zaciski Brembo najtańsze nie są niestety....

 

Pozdrawiam

Grzegorz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A nie najefektywniej vs. najtaniej będzie wsadzenie hamulunku STi ?

 

nie. trzeba kombinować z felgami (mało pasuje)+ przy podliczeniu kosztu założenia zacisku z STi bardziej opłacalny jest BBK

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Heller,

nie będzie najtaniej.

Z tylnymi jest spora rzeżba, tak żeby bez druta było :mrgreen:

Poza tym same zaciski Brembo najtańsze nie są niestety....

 

A jakbyś tył od WRXa wsadził a przód tylko z STi ?

 

 

Heller napisał/a:

A nie najefektywniej vs. najtaniej będzie wsadzenie hamulunku STi ?

 

 

nie. trzeba kombinować z felgami (mało pasuje)+ przy podliczeniu kosztu założenia zacisku z STi bardziej opłacalny jest BBK

 

Eeeee... Ja mam w WRXie hamulec z STi i do 17' ATS pasuje idealnie.

 

Działa, hamuje i ogólnie.. daje radę :twisted:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zamieszanie,

bardzo proszę o pomuka dla kashmere :mrgreen:

 

 

Pozdrawiam

Grzegorz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Grzesiek_67, wypad :mrgreen:

 

Eeeee... Ja mam w WRXie hamulec z STi i do 17' ATS pasuje idealnie.

 

tak ale to oznacza ze trzeba dokupic do forka pasujące pod zacisk felgi np ATS, no chyba że zamieszanie juz takie ma. Jeśli nie, to do kosztu zacisku/taczy/klocka (ok3500zł) musisz doliczyć koszt felg (min 1500zł) wiec raczej nie jest to opłacalne, bo można mieć jakiekolwiek 17" i do tego świeżutki, pachnący hamulec z kartonika. Co lepsze? :wink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Grzesiek_67, wypad :mrgreen:

 

Eeeee... Ja mam w WRXie hamulec z STi i do 17' ATS pasuje idealnie.

 

tak ale to oznacza ze trzeba dokupic do forka pasujące pod zacisk felgi np ATS, no chyba że zamieszanie juz takie ma. Jeśli nie, to do kosztu zacisku/taczy/klocka (ok3500zł) musisz doliczyć koszt felg (min 1500zł) wiec raczej nie jest to opłacalne, bo można mieć jakiekolwiek 17" i do tego świeżutki, pachnący hamulec z kartonika. Co lepsze? :wink:

 

No tak.

 

Jur rajt

 

Nie doliczyłem felg, które po prostu w moim przypadku pasowały idealnie :cool:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×