MichallD Opublikowano 23 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2015 Nie wiedziałem tylko co z tymi tarczami na tył, czyli mają być 290mm z ręcznym 190mm. Dostałem potwierdzone info że tarcze pod 2-tłoczek Subaru ( nie Brembo ) mają być od Wrx'a czyli 290mm x 18mm z bębnem na ręczny 170mm. Ktoś pisał że ręczny ma mieć 190mm, a taki mają Sti i Type R chyba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackhawk Opublikowano 23 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2015 Kurde dalej nie wiem jakie tarcze założyć na allegro jest tego multum i nie wiem co wybrać , aby na seryjnych tarczach i zaciskach było trochę lepiej i nie rdzewiało . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 23 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2015 Kurde dalej nie wiem jakie tarcze założyć na allegro jest tego multum i nie wiem co wybrać , aby na seryjnych tarczach i zaciskach było trochę lepiej i nie rdzewiało . Z tego ciężko wywnioskować o co chodzi. Jeśli chodziło o klocki,to załóż Ferodo DS Preformance.Do codziennej,dynamicznej jazdy,wystarczające aż nadto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackhawk Opublikowano 23 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2015 Kurde dalej nie wiem jakie tarcze założyć na allegro jest tego multum i nie wiem co wybrać , aby na seryjnych tarczach i zaciskach było trochę lepiej i nie rdzewiało . Z tego ciężko wywnioskować o co chodzi. Jeśli chodziło o klocki,to załóż Ferodo DS Preformance.Do codziennej,dynamicznej jazdy,wystarczające aż nadto. A jakie tarcze ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 23 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2015 aby na seryjnych tarczach i zaciskach było trochę lepiej i nie rdzewiało . Hmm,czyli tarcze też zmieniamy.Może coś z oferty Brembo. Ale na brak korodowania tarcz na części nie współpracującej z klockami bym nie liczył. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
archibaru Opublikowano 28 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2015 Cześć Muszę wymienić klocki i tarcze z przodu i tyłu w Foresterze 2011 2.0 N/A z 17" felgami. Wstępnie zostało wybrane tarcze gładkie Brembo + klocki Carbone Lorraine RC5 co o tym sądzicie? http://www.subaru.pl/klocki-hamulcowe-carbone-lorraine-rc5-forester-legacy-wrx.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 28 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2015 Cześć Muszę wymienić klocki i tarcze z przodu i tyłu w Foresterze 2011 2.0 N/A z 17" felgami. Wstępnie zostało wybrane tarcze gładkie Brembo + klocki Carbone Lorraine RC5 co o tym sądzicie? http://www.subaru.pl/klocki-hamulcowe-carbone-lorraine-rc5-forester-legacy-wrx.html Hamowanie znacznie się poprawi,bo klocki dobre,ale czy wytrzymasz ich "klekotanie" w zacisku i piski przy hamowaniu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
archibaru Opublikowano 28 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2015 (edytowane) Autem głównie jeździ druga połówka z naszym kilkutygodniowym synkiem. Niech piszczą stukają, ale niech będą bezpieczniejsi. Jeszcze dwa pytania: 1.One piszczą na tyle głośno by na zewnątrz np. piesi słyszeli? Jeśli tak to dobrze będą mieli dodatkowe info że coś się zbliża, jakby im się zapomniało popatrzeć przed wejściem na ulice. 2.Czy zużywają się szybciej niż standardowe. P.S. Właśnie to powiedziałem mojej lubej i: "czyli auto będzie piszczeć tak jak w grach rajdowych???? " :-))))) Edytowane 28 Lutego 2015 przez archibaru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 28 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2015 Skala piszczenia tych klocków jest nierównomierna i nieprzewidywalna,jednym piszczą jakby hamował cały skład towarowy,innym popiskują jak stary Ikarus przy zatrzymywaniu na przystanku. Na zewnątrz jest to doskonale słyszalne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
archibaru Opublikowano 28 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2015 (edytowane) przynajmniej będę słyszał jak będzie wracać do domu. Dzięki za porady, raczej się na nie zdecyduje, głównie ze względu na bezpieczeństwo. Edytowane 28 Lutego 2015 przez archibaru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qbutek Opublikowano 9 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2015 Czy tarcza do dwutłoczka 294 mm jest taka sama jak do czterotloczka zwykłego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 9 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2015 tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Werniks Opublikowano 9 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2015 Oto moje boje z hamulcami. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 9 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2015 Co to za tarcza? Sent with Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichallD Opublikowano 9 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2015 (edytowane) Oto moje boje z hamulcami. Pozdrawiam Też myślałem żeby polakierować na niebiesko, ale wybór padł na taki kolor Proszkowo lakierowałeś? Edytowane 9 Marca 2015 przez MichallD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
logicsys Opublikowano 10 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2015 W końcu śnieg przestało padać a i letnie g012 Ats wróciły na sztrucla, więc mogę coś o hamulcach, z którymi ostatnio włączyłem, się wypowiedzieć. Tarcze gładkie ATE, plus klocki havk hps, tył bębny i szczęki TRW, oraz oplot plus nowy płyn. Zaciski zregenerowane, wszystko jest w nich nowe. W końcu się to dotarło i zaczęło hamować. Trasa przez górki, na której wcześniej przy pierwszym zjeździe hamulce już nie hamowały, teraz nie robi na nich wrażenia. Przez 40 km z góry na dół, skuteczność się nie zmieniła. Także, nie jest tak źle, jak się wydawało na początku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Subary Opublikowano 10 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2015 W końcu śnieg przestało padać a i letnie g012 Ats Przyznam tutaj, że ja traktuję G012 jako zimówki... To S jak SNOW coś chyba znaczy ? Zmieniłem klocki RC5 + na HPS 5.0 i jest.................ciszej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
logicsys Opublikowano 10 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2015 U mnie to raczej letnie plus dojazd na święta Bożego Narodzenia do PL. Tutaj na zimę kolce grają na felgach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Werniks Opublikowano 11 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2015 Tarcze wyglądają "dziwnie" gdyż lakier jeszcze się nie starł, a zaciski najpierw piaskowane a póżniej pomalowane proszkowo. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grysza Opublikowano 28 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2015 Może komuś się przyda .... rok temu zapytałem co trzeba wymienić w mym forku 2.0 XT by pasowały zaciski 2-tłoczki z WRX .... a więc prócz tarczy 290, klocków, szczęk należy zmienić tarczę kotwiczną. Nie trzeba wymieniać zwrotnicy, piasty itd. są takie same dla obu aut.... tarcze kotwiczne w dobrym stanie kupiłem z alledrogo. Koszt modernizacji z nowymi częściami ATE + TRW (tarcze, szczęki, klocki), używanymi zaciskami i tarczami kotwicznymi zamknął się w 800 zł Porównując stary system z nowym, jest zdecydowana poprawa przy gwałtownym hamowaniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
archibaru Opublikowano 11 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2015 ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 11 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2015 Może komuś się przyda .... rok temu zapytałem co trzeba wymienić w mym forku 2.0 XT by pasowały zaciski 2-tłoczki z WRX .... a więc prócz tarczy 290, klocków, szczęk należy zmienić tarczę kotwiczną. Nie trzeba wymieniać zwrotnicy, piasty itd. są takie same dla obu aut.... tarcze kotwiczne w dobrym stanie kupiłem z alledrogo. Koszt modernizacji z nowymi częściami ATE + TRW (tarcze, szczęki, klocki), używanymi zaciskami i tarczami kotwicznymi zamknął się w 800 zł Porównując stary system z nowym, jest zdecydowana poprawa przy gwałtownym hamowaniu. Mowa o 2-tłoczku na tył? Sent with Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 11 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2015 Tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JedrulaL Opublikowano 13 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2015 (edytowane) Zabieram się do własnoręcznej wymiany klocków w moim Forku 2.0 NA. Tarcze chcę wziąć gładkie Brembo i klocki OPM R&S i moje pytanie czy przy okazji warto przy okazji rozbierania całości wymienić coś jeszcze w zaciskach? Pierwszy raz chcę zrobić to sam stąd pytanie, wole nie musieć odkręcać dwa razy Edytowane 13 Września 2015 przez JedrulaL Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MeWho Opublikowano 18 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2015 Ja wymieniłem w swoim Foresterze I piasty z tyłu całe na takie z WRX i mam problem - linki od ręcznego są za krótkie. Czy sama zamiana linek na takie z WRX od którego pochodzą hamulce wystarczy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się