Skocz do zawartości
  • Ogłoszenia

qbutek

Użytkownik
  • Zawartość

    1068
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O qbutek

  • Tytuł
    ..:: Uzależniony(a) od Subaru ::..
  • Urodziny 24.03.1985

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa Bemowo
  • Auto
    Subaru Impreza I FL (EJ22T) - dupowóz
    Subaru Legacy I FL (EJ25T) - projekt
    Toyota Celica Supra MkII (5M-GE) - ful oryginał
    Subaru Forester s/tb (EJ20) - już po nim
    Subaru Legacy I (EJ20) - dawca
    Toyota Yaris I (2NZ-FE) - miejskie wozidło
  1. Turbodziadki łączcie się

    O przednią możesz zapytać tutaj: http://www.glass-pol.pl/kontakt.html Może i ja bym u nich kupił kolejną na zapas.
  2. Turbodziadki łączcie się

    Tulejki do sworzni? Rozwiń proszę.
  3. Turbodziadki łączcie się

    Dobrze rozumiesz. Wyczyszczone, wypiaskowane. Zrobię foto w weekend.
  4. Turbodziadki łączcie się

    Bo to ja i BartZ. moze nie widzisz całej wiadomości.
  5. Turbodziadki łączcie się

    To: lub to: Na tym zdjęciu widać jeszcze mocowanie ze stabem chyba 16 mm. Potem, jak założyłem 22 lub 24 mm WL, to zostawiłem wahacze. Ten łacznik o którym pisałem miał grubszy trzpień dolny i trochę rozwierciłem wahacz. Góra była z tego co pamiętam tak samo zbudowana. Ale pewny nie jestem na 100%.
  6. Turbodziadki łączcie się

    Porównywałem ze stalowym zwykłym i wymiary mają identyczne. PS: Mam taki zestaw do sprzedania, bo ja zamówiłem do obu aut regulowane. Na unibolach do rajdówki i na poduszkach do cywila. Montowałem piasty z WRXa do dziadowego sworznia i wszystko pasowało. Ja do blaszanych wahaczy założyłem stab WL+ łączniki dobrane chyba z jakiegoś starego nissana. Działało. Można tak, ale ja zamówiłem wygięcie staba z Imprezy pod dziada tam gdzie klatkę mi robią. Tego OEM to mam kolekcję, bo szedłem po kolei - 12-->14-->16 i wreszcie 18. Potem wsadziłem 22 i to była już bajka. Bardziej boję się o mocowania do budy, ale ... zamówiłem solidne na wzór WL robione w PL. Zgubiłeś punkt 7
  7. Turbodziadki łączcie się

    Ja mam WL 24 mm, ale zamówiłem podgięcie go do podłogi.
  8. Turbodziadki łączcie się

    Drzwi są identyczne. Tylne są już prawie gotowe. Przednie będę robił w drugiej kolejności. Przedlift od polifta różni się: - zderzakami, - błotnikami przednimi - pokrywą silnika - pokrywą bagażnika. Drzwi są identyczne. Tylne są już prawie gotowe. Przednie będę robił w drugiej kolejności. Przedlift od polifta różni się: - zderzakami, - błotnikami przednimi - pokrywą silnika - pokrywą bagażnika.
  9. Turbodziadki łączcie się

    Drzwi tylne czy przednie? Co do tylnych nadkoli to nie jestem pewien czy blacharze chcieliby montować laminat - może ktoś wie? Ogólnie, jak moce produkcyjne wyjdą na prostą po produkcji zamówionych już elementów do przedlifta, to planuję robienie polifta.
  10. Turbodziadki łączcie się

    No prawie. WL ma mniejsza średnice piduszki i twardszą "gumę", więc jest trochę sztywniejszy. Miejsce wahacza w obu przypadkach jest identyczne.
  11. Turbodziadki łączcie się

    Pasują. Obniży Ci to trochę mocowanie tylnej części wahacza. Podobno auto będzie trochę mniej podsterowne.
  12. Turbodziadki łączcie się

    Masz oba halogeny? Grill z zaczepami?
  13. Turbodziadki łączcie się

    Posłużę się zdjęciem BartZ:)
  14. Turbodziadki łączcie się

    Zbierze się 10 chętnych i zacznę produkcję.
  15. Turbodziadki łączcie się

    Uwaga ogłoszenie! Dla Forumowiczów będzie jakiś rabat;) Ruszyła produkcja laminatów do Legacy pierwszej generacji. Elementy zaznaczone na czerwono będą dostępne już we wrześniu, a będą to: - Błotniki przednie do wersji przed liftem - CENA: 300 zł /szt. - Zderzak przedni od wersji RS - przedlift - będą zaślepione otwory od halogenów i boczne dolnego grilla, ale będzie można je wyciąć we własnym zakresie, usunięte też zostały niektóre poprzeczki dolnego otworu. - CENA: 450 zł /szt. - Klapa bagażnika - dostępna w dwóch wersjach - kompletna i tylko poszycie (w tym przypadku montaż do budy na cztery spinki). - CENA: 500 zł /szt. - Drzwi tylne do wersji przed i polift - bez listew itp, ale ze wszystkimi otworami i mocowaniami. - CENA: 600 zł /szt. Przy zakupie kompletu rabat. Elementy są w kolorze białym, do lakierowania. Dużo lżejsze od oryginałów. Wzmocnione w odpowiednich miejscach. W planie mam jeszcze produkcję zderzaka tylnego pod kwadratową rejestrację. Jeżeli znajdą się chętni na przynajmniej 5 kompletów przednich drzwi, to też mogę ruszyć z ich produkcją. Jeżeli ktoś ma kompletną maskę do wersji przedliftowego turbo, to proszę o kontakt.
×