Skocz do zawartości

qbutek

Użytkownik
  • Zawartość

    1075
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O qbutek

  • Tytuł
    ..:: Uzależniony(a) od Subaru ::..
  • Urodziny 24.03.1985

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa Bemowo
  • Auto
    Subaru Impreza I FL (EJ22T) - dupowóz
    Subaru Legacy I FL (EJ25T) - projekt
    Toyota Celica Supra MkII (5M-GE) - ful oryginał
    Subaru Forester s/tb (EJ20) - już po nim
    Subaru Legacy I (EJ20) - dawca
    Toyota Yaris I (2NZ-FE) - miejskie wozidło
  1. Kurier klubowy

    Jak dużo miejsca masz? ... do tego jeszcze doszła ... maska.
  2. Kurier klubowy

    Warszawa --> Świdnica ktoś może? Zderzak i dwa błotniki do zabrania. Ofoliowane, czyste, lekkie.
  3. Turbodziadki łączcie się

    Dokładnie tak. To jest super opcja do rajdówek. Mam dwie takie kolumny i za nic ich nie oddam:)
  4. Turbodziadki łączcie się

    Z którego roku masz Legacy? Rurę najlepiej kupić OEM. Jednak, po takim postoju, radziłbym Ci pojechać do subarowego specjalisty.
  5. Turbodziadki łączcie się

    Jedne są zielone, a drugie czarne. Nigdy nie pamiętam, które łączyłem, żeby wymigiwać.
  6. Turbodziadki łączcie się

    Pod kierownicą, a konkretnie pod dolną osłoną deski rozdzielczej po stronie kierowcy. Tam łączysz dwie wtyczki, zapłon i wymruga. Możesz mieć dwa zestawy wtyczek męskiej i żeńskiej. Jeden wymruga błędy, a drug nie wiem. Na pewno nie zaszkodzi.
  7. Turbodziadki łączcie się

    O przednią możesz zapytać tutaj: http://www.glass-pol.pl/kontakt.html Może i ja bym u nich kupił kolejną na zapas.
  8. Turbodziadki łączcie się

    Tulejki do sworzni? Rozwiń proszę.
  9. Turbodziadki łączcie się

    Dobrze rozumiesz. Wyczyszczone, wypiaskowane. Zrobię foto w weekend.
  10. Turbodziadki łączcie się

    Bo to ja i BartZ. moze nie widzisz całej wiadomości.
  11. Turbodziadki łączcie się

    To: lub to: Na tym zdjęciu widać jeszcze mocowanie ze stabem chyba 16 mm. Potem, jak założyłem 22 lub 24 mm WL, to zostawiłem wahacze. Ten łacznik o którym pisałem miał grubszy trzpień dolny i trochę rozwierciłem wahacz. Góra była z tego co pamiętam tak samo zbudowana. Ale pewny nie jestem na 100%.
  12. Turbodziadki łączcie się

    Porównywałem ze stalowym zwykłym i wymiary mają identyczne. PS: Mam taki zestaw do sprzedania, bo ja zamówiłem do obu aut regulowane. Na unibolach do rajdówki i na poduszkach do cywila. Montowałem piasty z WRXa do dziadowego sworznia i wszystko pasowało. Ja do blaszanych wahaczy założyłem stab WL+ łączniki dobrane chyba z jakiegoś starego nissana. Działało. Można tak, ale ja zamówiłem wygięcie staba z Imprezy pod dziada tam gdzie klatkę mi robią. Tego OEM to mam kolekcję, bo szedłem po kolei - 12-->14-->16 i wreszcie 18. Potem wsadziłem 22 i to była już bajka. Bardziej boję się o mocowania do budy, ale ... zamówiłem solidne na wzór WL robione w PL. Zgubiłeś punkt 7
  13. Turbodziadki łączcie się

    Ja mam WL 24 mm, ale zamówiłem podgięcie go do podłogi.
  14. Turbodziadki łączcie się

    Drzwi są identyczne. Tylne są już prawie gotowe. Przednie będę robił w drugiej kolejności. Przedlift od polifta różni się: - zderzakami, - błotnikami przednimi - pokrywą silnika - pokrywą bagażnika. Drzwi są identyczne. Tylne są już prawie gotowe. Przednie będę robił w drugiej kolejności. Przedlift od polifta różni się: - zderzakami, - błotnikami przednimi - pokrywą silnika - pokrywą bagażnika.
  15. Turbodziadki łączcie się

    Drzwi tylne czy przednie? Co do tylnych nadkoli to nie jestem pewien czy blacharze chcieliby montować laminat - może ktoś wie? Ogólnie, jak moce produkcyjne wyjdą na prostą po produkcji zamówionych już elementów do przedlifta, to planuję robienie polifta.
×