tremba Opublikowano 28 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2015 Forek ma 170mm, wieksza to STI. Potrzebujesz hybrydowej tarczy z bebnem do forka i o wiekszej srednicy. DBA takie ma, sa zdaje sie u Carfita. Przepraszam ale nie moge teraz znalezc linka, Owad mi to podrzucil (jest gdzies tutaj-link, znaczy ) i wlasnie takie nabylem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichallD Opublikowano 28 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2015 Jeżeli ma 170mm pod reczny to chyba normalna tarcza od wrx z tego co patrzyłem, ale podeślij link jak znajdziesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owad Opublikowano 28 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2015 Forek ma 170mm, wieksza to STI. Potrzebujesz hybrydowej tarczy z bebnem do forka i o wiekszej srednicy. DBA takie ma, sa zdaje sie u Carfita. Przepraszam ale nie moge teraz znalezc linka, Owad mi to podrzucil (jest gdzies tutaj-link, znaczy ) i wlasnie takie nabylem. Ale michał chyba mówi o dwutłoczku subaru (chyba że się mylę) a ty masz dwutłoczek brembo a to jest chyba różnica. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichallD Opublikowano 28 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2015 Tak tak o 2-tłoczku subaru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owad Opublikowano 28 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2015 A tu link do tych tarcz co tremba mówi http://www.subaru.pl/tarcze-hamulcowe-nacinane-dba-do-wrx-tylne.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichallD Opublikowano 28 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2015 To te tarcze są pod 2-tłoczki brembo, to wiem a mi chodzi o tarcze pod 2-tłoczki subaru, czy od wrx 290mm z ręcznym 170mm będą p&p? Bo gdzies słyszałem że ma być 190mm ręczny i sam już nie wiem ocb. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz77b Opublikowano 28 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2015 Ja jak montowałem do swojego 2- tłoczek Subaru, to tarcze musiałem zmienić na 190 mm, na orginalnych forestrowskich zacisk i klocek wystawał poza obręb tarczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichallD Opublikowano 28 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2015 A możesz napisać jakie dokładnie tarcze założyłeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz77b Opublikowano 28 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2015 Ja z uwagi na fakt, że hamulce z tyłu z foreserach to wogóle nie hamują, gdyż zawsze u mnie jak i u innych, z tego co wyczytałem , zawsze było pokryte rdzą, co świadczy o ich nieprzydatności najpierw zrobiłem tak: - wymieniłem zaciski na nowe w subaru z tyłu, przewody w opłocie i nowy płyn . Efekt żaden, hamulec jak nie działał tak i nie działał. Z pewnością wada technologiczna producenta z tym tylnym hamulcem. Nastepnie kupiłem , używane , ale w bdb stanie , za 800 zl, zaciski tył, 2- tłoczkowe Subaru z wrx. Kupiłem nowe tarcze tj DBA 4000 Stantard , 290 mm oraz nowe klocki ferodo DS2500 i się zaczęło. Samochód od razu dużo , ale to dużo lepiej, odczówalnie zaczął w końcu hamować. Po raz pierwszy po wciśnięciu pedału hamulca na suchym , poczułem ABS w moim samochodzie, bo wcześniej działał tylko na lodzie. Zobaczyłem jak z tyłu co niektórzy maja problemy, i to duże, jeden przy awaryjnym moim hamowaniu musiał uciekać w bok , żeby nie uderzyć w tył forka. Z uwagi na fakt, że z przodu miałem zaciski fabryczne, z uwagi na rozkład siły hamowania, kupiłem po jakimś krótkim czasie , 4- tłoczek Subaru. Tarcze , posowały z 2- tłoczka, zostały te same tj. EBC turbo groove plus nowe klocki ferodo ds2500, ale aż takiej dużej różnicy jak po wymianie samego tyłu , to nie odczułem. Owszem , hamuje lepiej, ale po wymianie samego tyłu , różnica była astronomiczna, widać że tył byl tylko dla ozdoby , a nie dla hamowania. Pamiętaj , że jak będzięsz wymieniał, na tył musisz kupić adaptery do montażu, kaszt ok 300 złotych, przód podchodzi normalnie. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichallD Opublikowano 28 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2015 Dzięki za odpowiedź :-) o adapterach wiem bo już wcześniej do turbowanny miałem robić taki przeszczep. Zaciski już mam i na przód i na tył, tylko muszę je zregenerować żeby pracowały idealnie i żeby też wyglądały porządnie. Nie wiedziałem tylko co z tymi tarczami na tył, czyli mają być 290mm z ręcznym 190mm. Teraz już mogę się rozglądać za gratami :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tremba Opublikowano 28 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2015 Podpytaj Adascha lub poszukaj jego watkow-on przerabial ten temat dosc doglebnie. Ja niestety z miejsca w ktorym jestem nie dam rady odnalezc linkow-taki afrykanski internet :-). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marhof Opublikowano 28 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2015 (edytowane) Ja z uwagi na fakt, że hamulce z tyłu z foreserach to wogóle nie hamują, gdyż zawsze u mnie jak i u innych, z tego co wyczytałem , zawsze było pokryte rdzą, co świadczy o ich nieprzydatności najpierw zrobiłem tak: - wymieniłem zaciski na nowe w subaru z tyłu, przewody w opłocie i nowy płyn . Efekt żaden, hamulec jak nie działał tak i nie działał. Z pewnością wada technologiczna producenta z tym tylnym hamulcem. Nastepnie kupiłem , używane , ale w bdb stanie , za 800 zl, zaciski tył, 2- tłoczkowe Subaru z wrx. Kupiłem nowe tarcze tj DBA 4000 Stantard , 290 mm oraz nowe klocki ferodo DS2500 i się zaczęło. Samochód od razu dużo , ale to dużo lepiej, odczówalnie zaczął w końcu hamować. Po raz pierwszy po wciśnięciu pedału hamulca na suchym , poczułem ABS w moim samochodzie, bo wcześniej działał tylko na lodzie. Zobaczyłem jak z tyłu co niektórzy maja problemy, i to duże, jeden przy awaryjnym moim hamowaniu musiał uciekać w bok , żeby nie uderzyć w tył forka. Z uwagi na fakt, że z przodu miałem zaciski fabryczne, z uwagi na rozkład siły hamowania, kupiłem po jakimś krótkim czasie , 4- tłoczek Subaru. Tarcze , posowały z 2- tłoczka, zostały te same tj. EBC turbo groove plus nowe klocki ferodo ds2500, ale aż takiej dużej różnicy jak po wymianie samego tyłu , to nie odczułem. Owszem , hamuje lepiej, ale po wymianie samego tyłu , różnica była astronomiczna, widać że tył byl tylko dla ozdoby , a nie dla hamowania. Pamiętaj , że jak będzięsz wymieniał, na tył musisz kupić adaptery do montażu, kaszt ok 300 złotych, przód podchodzi normalnie. Nie zgodzę się, u mnie działają (nie jakoś super, ale pracują) - po ostatnim Rallylandzie dymiło się i z przednich klocków i z okolic tylnych Ale dobrze wiedzieć, że jest też pole manewru dające poprawę. + Edytowane 28 Stycznia 2015 przez marhof Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 28 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2015 U mnie też, ale ja wstawiłem zaciski z Legaca i wentylowane tarcze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
norbiuk1976 Opublikowano 6 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2015 Jeśli zastosuje nat tyl komplet od wrx wraz z piastami czy będę potrzebowal cos przerabiac czy podejdą bez problemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tremba Opublikowano 6 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2015 Jeśli zastosuje nat tyl komplet od wrx wraz z piastami czy będę potrzebowal cos przerabiac czy podejdą bez problemu Polosie, dyfer? Chyba ze polosie hybrydowe. Ale mozesz chyba wymienic same tarcze kotwiczne, niestety trzeba rozebrac piasty. Poszukaj tematu Adascha. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MeWho Opublikowano 9 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2015 Witam serdecznie. Nie zakładam nowego tematu, bo liczę na znalezienie odpowiedzi na moje pytanie w poniższym wątku. Chciałem się zapytać czy taki zestaw jak w linku poniżej podejdzie do mojego S-Turbo z MY99? Link: http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=5060007658&ref=last-visited Jeżeli potrzebne są jeszcze jakieś adaptery itp to poproszę o info. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz77b Opublikowano 10 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2015 Witam serdecznie. Nie zakładam nowego tematu, bo liczę na znalezienie odpowiedzi na moje pytanie w poniższym wątku. Chciałem się zapytać czy taki zestaw jak w linku poniżej podejdzie do mojego S-Turbo z MY99? Link: http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=5060007658&ref=last-visited Jeżeli potrzebne są jeszcze jakieś adaptery itp to poproszę o info. Pozdrawiam. Podejdą, tylko adaptery na tył będą potrzebne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MeWho Opublikowano 11 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2015 Super. Dzięki za potwierdzenie - wolałem się upewnić u źródła. W takim razie trzeba przystąpić do negocjacji. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz77b Opublikowano 11 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2015 Super. Dzięki za potwierdzenie - wolałem się upewnić u źródła. W takim razie trzeba przystąpić do negocjacji. Pozdrawiam. Ja też u siebie wymieniałem . Adaptery na tył nowe to 300 zł. Same zaciski, choć wizualnie w gorszym stanie, nie tak ładne, z tarczami i klockami kupiłem łącznie za 1000 zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 15 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2015 (edytowane) Podejdą, tylko adaptery na tył będą potrzebne. trochę źle kolega podpowiada przełóż całą zwrotnicę to nie będą adaptery potrzebne i będzie full profeska masz kpl i chcesz adapter - bezsens po to się kupuje uszkodzone tylne zwrotnice z wrx aby przełożyć tarcze kotwiczne aby nie zakładać właśnie adapterów, które może są i pewne ale nie tak pewne jak oem rozwiązanie. dzięki temu masz 294mm na przód 290 na tyle do tego rc5+ i musisz uważać na plecy podczas hamowania jest tak ostro. Edytowane 15 Lutego 2015 przez AdaSch Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz77b Opublikowano 16 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2015 Podejdą, tylko adaptery na tył będą potrzebne. trochę źle kolega podpowiada przełóż całą zwrotnicę to nie będą adaptery potrzebne i będzie full profeska masz kpl i chcesz adapter - bezsens po to się kupuje uszkodzone tylne zwrotnice z wrx aby przełożyć tarcze kotwiczne aby nie zakładać właśnie adapterów, które może są i pewne ale nie tak pewne jak oem rozwiązanie. dzięki temu masz 294mm na przód 290 na tyle do tego rc5+ i musisz uważać na plecy podczas hamowania jest tak ostro. Ale ja nie wiem czy kolega kupuje ze zwrotnicami. Mowa była o zaciskach. Jak same zaciski to adapter będzie potrzebny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackhawk Opublikowano 23 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2015 (edytowane) Koledzy jakie tarcze z klockami do forestera 2,5 XT 2006 230KM , dodam że nie chce mi się nic przerabiać bo auta używam do normalnej jazdy i do ciągnięcia przyczepki z motocyklem ale mógłby tylko delikatnie lepiej hamować a widzę że z tyłu tarcze to tylko klocki na połowie chwytają a reszta zardzewiała Edytowane 23 Lutego 2015 przez blackhawk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 23 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2015 Przy fabrycznych tarczach i zaciskach lepszy klocek da lekką poprawę hamowania.Może coś z palety Hawka albo Ferodo. ale mógłby tylko delikatnie lepiej hamować a widzę że z tyłu tarcze to tylko klocki na połowie chwytają a reszta zardzewiała Do oczyszczenia zacisk,tłoczki do przejrzenia pod kątem zapieczenia,wszystkie punkty,które tego wymagają,do przesmarowania. Pewnie po tych zabiegach odczujesz poprawę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz77b Opublikowano 23 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2015 Przy fabrycznych tarczach i zaciskach lepszy klocek da lekką poprawę hamowania.Może coś z palety Hawka albo Ferodo. ale mógłby tylko delikatnie lepiej hamować a widzę że z tyłu tarcze to tylko klocki na połowie chwytają a reszta zardzewiała Do oczyszczenia zacisk,tłoczki do przejrzenia pod kątem zapieczenia,wszystkie punkty,które tego wymagają,do przesmarowania. Pewnie po tych zabiegach odczujesz poprawę. Raczej to nie pomoże, ja nawet wymieniłem tłoczki i kupiłem nowe zaciski, efekt ten sam. Maja po prostu jakąś wadę i tyle. Po założeniu dwutloczka to już raz wymieniłem klocki z tyłu, gdzie wcześniej nawet po wymianie zaisków i tłoczków , tarcza pokryta była rdzą , co świadczy o tym , że te zaciski nie działają i są raczej tylko ozdobą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 23 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2015 Raczej to nie pomoże, ja nawet wymieniłem tłoczki i kupiłem nowe zaciski, efekt ten sam. Maja po prostu jakąś wadę i tyle. Po założeniu dwutloczka to już raz wymieniłem klocki z tyłu, gdzie wcześniej nawet po wymianie zaisków i tłoczków , tarcza pokryta była rdzą , co świadczy o tym , że te zaciski nie działają i są raczej tylko ozdobą. U mnie pomogło,choć sytuacja była podobna.Od ponad roku zaciski działają prawidłowo i tarcza hamulcowa współpracuje z klockiem odpowiednią powierzchnią. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się