Jump to content

tremba

Użytkownik
  • Content Count

    378
  • Joined

  • Last visited

About tremba

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Gender
    nie powiem :-P
  • Skąd
    Gdynia
  • Auto
    SC400+Libero :-)

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. tremba

    Korozja ogólnie

    Bedzie dzialac. Tylko jak zawsze wpierw nalezy usunac i zneutralizowac jak najwiecej rudej-wszystkiego i tak nie doczyscisz.
  2. W Rumii jest pewien warsztat, pracuje tam jeden gosciu ktory kocha stare japonce, i ostatnio wspominal mi ze po godzinach zajmuje sie wlasnie konserwacja podwozi. Kolega sprawil na mnie dobre wrazenie, zdecydowanie wie o czym mowi. Gdybys chcial dac mu szanse to PW.
  3. Masz bogato. Podobno bezpiecznie dla silnika . Jak dobrze wystroisz to sadza zniknie. Dlugo jezdziles bez mapy? Moglo sie nieco wegla nagromadzic w wydechu i po odpaleniu sie wyplukalo, stad plamy. Jesli ta sadza nie jest tlusta to przynajmniej niewiele oleju jeszcze bierze.
  4. Ja mialem 288/410 i latalo to bez problemow.
  5. Obstawilbym regulator napięcia, niedawno miałem podobne figle i właśnie tam tkwił problem. 14V bez obciążenia to mało, a pod obciążeniem niedoladowuje.
  6. tremba

    Kurier klubowy

    Dokladnie tak, potem mu odsylam... w dalszym ciagu uwalnia mnie to od mrozenia srodkow... Mam juz jedne rzadkie felgi ktore leza bo nie dopasowaly...
  7. tremba

    Kurier klubowy

    Problem jest bardziej zlozony: mam ciekawe kolka na oku ale nie wiem czy beda pasowac. Nie chce mi sie mrozic niemalej kasy, a sprzedajacy marudzi na zwrot w przypadku niedopasowania. Zgodzil sie jednak na przymiarke, tyle ze mi do Krakowa chwilowo nie po drodze
  8. tremba

    Kurier klubowy

    Krakow - okolice Trojmiasta, moze ktos moglby podrzucic jedna felge? Temat aktualny przez najblizsze 2 tygodnie.
  9. Mam na 2 rowery na hak, najprostszy Thule. Tylko jutro musialbys mnie znalezc . Jakby co 503365653.
  10. tremba

    Choinka H6

    Tyle tego . Zapewne gdzies cos nie styka jak takie rozne bledy. Auto w naszym klimacie juz troche siedzi, moze warto przejrzec i przeczyscic kostki na poczatek? Tylko kurde znalezc wlasciwa ktora laczy te wszystkie systemy...
  11. Zazwyczaj nie trzeba tylko musisz gdzies zacisk podwiesic. A geometrie warto sprawdzic zawsze po kazdym grzebaniu w zawiasie.
  12. Odruchy nalezy wycwiczyc, chyba bardzo niewielu kierowcow jest wybitnie obdarzonych "genetycznie". A z cwiczeniem roznie bywa...
  13. Posiadac powinno, nie zawsze jest to oczywiste.... Ja u siebie zmieniam wszystko jak mam nowy woz, a pozniej regularnie co 10 tys. albo co rok, skrzynia i dyfry-50-60 tys. Mowa o normalnym uzytkowaniu, a nie pilowaniu . Jak masz czysty olej w skrzyni to IMHO nie warto. Jak juz chcesz dokladac to przeplucz takim samym olejem i wymien jeszcze raz. Jesli wszystko w mechanizmie gra to po co go zaklejac jakims zajzajerem?
  14. Tu juz nie pomoge bo nie mam manuala przed oczami. Zwykle na kole zamachowym sa znaki kiedy kazdy z cylindrow jest w GMP, jak juz masz wal korbowy w odpowiednim miejscu i w suwie pracy, to wtedy regulujesz. Dobrze tez znac kolejnosc zaplonow .
×
×
  • Create New...