Jump to content

tremba

Użytkownik
  • Content Count

    461
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

137 Wspaniały

About tremba

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Gender
    nie powiem :-P
  • Skąd
    Gdynia
  • Auto
    SC400+Libero :-)

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Masz blizniaka, teraz pokaz mu temat o korozji...
  2. No przeciez sa 4 cyfry... . U mnie bylo jeszcze troche wiecej: nadkola i kompletne zabezpieczenie podwozia. Wszystko profi - na tyle ze dalem tam juz trzeci samochod i wciaz jestem zadowolony.
  3. Czy slusznie to zalezy ile chcesz wydac na naprawe. Na pewno przezarlo kielichy, ja mialem podobny wyglad z zewnatrz i pod tapicerka kilka solidnych dziurek (tak z 20% powierzchni kielicha). Dalo sie zrobic spokojnie, ale suma czterocyfrowa...
  4. https://www.olx.pl/oferta/oryginalne-japonskie-felgi-enkei-zr1-18x8j-5x114-3-CID5-IDFnP6i.html#1d458b19f1;promoted Ladne Enkei, ET 40 z tego co sie dowiedzialem. Mi nie wejda na zacisk ale moze komus sie przyda.
  5. https://www.olx.pl/oferta/mercedes-benz-w201-190-mercedes-benz-190-e-2-5-16-evo-ii-CID5-IDERyDq.html Fajne cacko, cena już mniej...
  6. Jak bedziesz zmienial belke to warto tez powymieniac/dobrze oczyscic/zabezpieczyc wszystkie srubki, mocowania, i drobiazgi - szczegolnie do regulacji zawiasu. Tuleje tez warto skontrolowac i jesli trzeba wymienic, to w przyszlosci oszczedzi duzo nerwow . O kosztach napisza zapewne uzytkownicy H6.
  7. Plyty pod silnik robi kolega @grzegorzp, ale chyba glownie do Forka. Zapytaj po prostu bezposrednio.
  8. Na pierwszej fotce prawie jak surykatka....
  9. Bardzo ladnie wygladajacy Forek, dokladnie taki jak moj ś.p. pierwszy: http://www.gieldaklasykow.pl/subaru-forester-2006-28000-pln-ostroleka/
  10. I jeszcze dobrze jest potraktowac srube solidnym strzalem w leb - dobrym mlotkiem. Patent ktory stosuje od dawna i zazwyczaj skutkuje, teoretycznie powinno zerwac troche rdzy na gwincie. Potem powolutku lewo-prawo, i nie zalowac penetranta.
  11. No to musisz poszukac cwiartek na zlomie ktore jeszcze nie przegnily, albo tez drugiego jeszcze lepszego blacharza co sie zna na robocie. Chwile czasu moze to zajac i troche kosztowac, ale sa na forum fotki ktore potwierdzaja ze to mozliwe.
  12. tremba

    SVX Alcyone

    Przeszukiwalem temat a propos innych staroci. Coraz trudniej trafic warsztat ktory ma R12 bo to juz nielegalne, ale jak dobrze popytasz to znajdziesz. Najlepiej przerobic na wspolczesny czynnik, generalnie w wiekszosci przypadkow weze i uszczelki, chyba ze konstrukcja sprezarki wyklucza konwersje - wtedy operacja drozsza o kompresor.
  13. Nie spawalem, odcialem nity i na ich miejsce dopasowalem sruby + nakretki samokontrujace. Bardzo delikatnie ograniczylo to ruch na prowadnicach przod-tyl, ale dla mnie bylo to we wlasciwym zakresie. Przez dwa lata uzytkowania nic sie nie poluzowalo. Kostki przelozylem z oryginalnych foteli - tez bezproblemowe.
  14. Włożyłem je do swojego forka, nie jest to specjalnie skomplikowane, tylko tylne mocowania musisz przełożyć.
×
×
  • Create New...