Skocz do zawartości

żeby Forek zaczął hamować....


pitgol

Rekomendowane odpowiedzi

W moim 2,0 XT, z tyłu mam tylko będny przez co ostatnio na A4 przy mocniejszym hamowaniu ..... na szczęście miałem wolny drugi pas na który miałem zjechać...
ale... takich historii jak ta każdy z Was ma na pęczki także....

Przezbrajając z tyłu bębny na tarcze, wcześniej muszę zakupić:

- tarcze kotwiczne od WRX'a
- tarcze

 

od Wrx'a czyli 290mm x 18mm z bębnem na ręczny 170mm

- zaciski od WRX'a

- klocki

Coś jeszcze czy o czymś zapomniałem ?
Ten zestaw powinien się zmieścić w 16" ?

Z góry dzięki za pomoc!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

 

 

W moim 2,0 XT, z tyłu mam tylko będny
 

W XT czyli w turbo-wersji? Myślałem, że w turbo zawsze z tyłu są też tarcze.

 

Czy przezbrojenie fabrycznych bębnów na tarcze jest dozwolone z punktu widzenia homologacji, przeglądu, panów mundurowych, ubezpieczalni itd?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@KamilP

Tak masz racje, trochę mnie poniosło ;P

@Komor

Jeżeli będzie zrobione zgodnie ze sztuką, to będzie tylko lepiej! Jezli ktos z Was widzialby taki zestaw do przeszczepu to chetnie sie nim zainteresuje.

Pzdr!

 

Wysłane z mojego SM-G388F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Że będzie lepiej to nie wątpię. :)  Mnie tylko interesuje sprawa legalności, skoro głupich świateł się czepiają czy szyb przyczernionych, to co dopiero hamulców, które bezapelacyjnie są istotnym elementem bezpieczeństwa na drodze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pisałem jakiś czas temu o wymianie hamulcow w swoim sztruclu. Niby jest lepiej, niby hamuje, ale niedawno do rodzinki dołączyło suzuki grand vitara xl7. Auto 400kg cięższe od forka, bardziej toporne, a hamuje o niebo lepiej i dużo lżej trzeba naciskać na pedal hamulca.

 

Może problem tkwi w pompie hamulcowej?

 

Wysłane z mojego D5503 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Przód wymieniony na 4 tłok jest poprawa. Co zapodać na tył? Czy z wrx tarcza jest większa z tyłu niż w forku 2.5xt

 

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka

Jak masz przód to może odpowiesz na moje pytanie 2 posty wyżej ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przód wymieniony na 4 tłok jest poprawa. Co zapodać na tył? Czy z wrx tarcza jest większa z tyłu niż w forku 2.5xt

 

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka

 

Czy poprawa dotyczy samej siły hamowania czy też 'wytrzymałości' samych hamulców? Mam seryjnego 2 tłoczka, tarcze zimmerman i zielone EBC (poprzedni komplet starczył na 50k km) i o ile w jeździe cywilnej jest moim zdaniem bardzo dobrze, to ten zestaw do jazdy na torze nie nadaje się zupełnie. ~8 min w Toruniu na torze i klocki z tarczami były usmażone, 20 min czekania i schładzania i znów powtóka z rozrywki... z tarczy i klocków szedł dym... Zastanawiam się jak z 4 tłokiem w tym wypadku, bo chyba powierzchnia samego klocka jest bardzo podobna jak w 2 tłoczku, tarcza jest identyczna (294 mm), a tu głównie problemem jest pojemność cieplna całości... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Cześć, powiedzcie mi co to jest za felga, dodam tylko że 16 i czy wiejdą do niej tarcze i zaciski z Gtka?

 

Nie wiem o co ho ?

 

 

 

I skąd wziąć adaptery na tył?

 

Kupić ale w nie-ASO

 

 

PzDr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...