Skocz do zawartości

żeby Forek zaczął hamować....


pitgol

Rekomendowane odpowiedzi

Czy do forka s-turbo, który będzie miał robiony swap hebli na złote brembo, podejdą bez problemu koła od STI?

 

będą obcierały o amortyzatory z tyłu - albo bezpośrednio felga, albo opona.

można temu zaradzić dystansem, pewnie ze 3 albo 5 mm by trzeba było, albo / i zmianą geometrii (pochylenia koła - dołożenie śrub regulujących tzw. camber bolts) i ustawienie koła bardziej w pionie (mniejszy negatyw, minus)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

będą obcierały o amortyzatory z tyłu - albo bezpośrednio felga, albo opona.

 

Dziękuję bardzo za info.

A macie może jakiś sprawdzony zestaw felg, który podejdzie bez zbędnych przeróbek na swap brembo w Forku :?: :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Jak dużo trzeba "rzeźbić" przy przejściu z 4 tłoczków wrx na brembo z przodu i z tyłu ?

 

Rozważam zakup tego kompletu http://allegro.pl/zestaw-brembo-subaru- ... 33701.html

Mam 17" OZ i 16" z GT, czy muszę liczyć się z wymianą na inne felgi ?

 

Nie mam już SLS, czy felga/opona bez dystansu będzie ocierać o amortyzator ?

 

A może coś ciekawszego zamiast złotych brembulców ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam OZ Superleggera, z 16" zimówkami pewno się pożegnam. Mam jeszcze oem felgi i widziałem zdjęcie eddie4gt, że brembo się zmieściło.

Czy z tyłu potrzebne są jakieś inne adaptery niż te, które mam w tej chwili pod 2 tłoczki z wrx ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam jeszcze oem felgi i widziałem zdjęcie eddie4gt, że brembo się zmieściło.

jezeli to jest zdjecie, o ktorym mysle, to jego autorem jest carfit :) a ja tylko zamiescilem...

 

Czy z tyłu potrzebne są jakieś inne adaptery niż te, które mam w tej chwili pod 2 tłoczki z wrx ?

adaptery pod 2-tloczki z WRX i z STI niczym sie nie roznia :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdjęcie z postu z 4 czerwca 2009, piszesz tam też o konieczności użycia niewielkich dystansów pod te felgi.

tak, mozliwe, ale wczesniej to carfit pisal o tym, ze Brembulce pasuja od ori fele R-17 od XT z cienkim dystnasem (i nawet zamieszczal fote)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Karud,

 

z ktorej czesci wwy jestes ?

co do hamlunku owszem wiele osob twierdzi ze zestaw OEM nie hamuje, ale ja mam tez auto z MY06 przez pierwszy rok jezdzilem na OEMie choc mam 2,5Turbo dalo rade. tyle ze po zakupie auta (kupilem jako roczny) kazalem wymienic plyn hamulcowy na nowy i dobrze odpowietrzyc ...bylo dobrze, nastepnie zaczolem szybciej jezdzic i zestaw OEMowy nie spelnial juz oczekiwan. wymienilem klocki na mocne HAWK HP+ /HPS ale piszczaly w nieboglosy. kolejny rok wymiana tarcz na BREMBO (gladkie) oraz klocki FERODO DS2500 + wymiana plynu na nowy...jest naprawde dobrze. pamietaj auto wazy ponad 1,5 tony,wisi wysoko i zbiera sie o niebo szybciej niz s-max...

 

pozdrawiam

tomasz p.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
  • 3 miesiące temu...

Jaki jest koszt wymiany fabrycznych przednich hebli w 2.5 XT na coś lepszego (ale nie złote brembo, raczej coś tańszego), albo co można w nich zmienić na dzień dobry żeby sobie poprawić samopoczucie przy hamowaniu? Same klocki do zmiany?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaki jest koszt wymiany fabrycznych przednich hebli w 2.5 XT na coś lepszego (ale nie złote brembo, raczej coś tańszego), albo co można w nich zmienić na dzień dobry żeby sobie poprawić samopoczucie przy hamowaniu? Same klocki do zmiany?

 

jeśli masz tarczę 294, to zacznij od założenia jak najlepszych klocków do swojego 2-tłoczkowego zacisku z przodu - Ferodo DS2500 (Ferodo DSP sprawdzone w OBK, nie działają ;) ), Hawk, może Carbon Lorraine wypuściło coś sensownego do tego zacisku.

 

jeśli masz tarczę 277.... zmień zestaw na 294, ale niekoniecznie GT/WRX, wystarczy OBK/Forek + jw. dobre klocki (i dobra tarcza, np. z tańszych - Brembo).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na razie jeszcze "fizycznie" go nie mam, jest tylko umowa przedwstępna i zaliczka wpłacona, w weekend mam nadzieję ogarnąć temat do końca i wtedy oficjalnie się pochwalę ;) Auto wymaga trochę wkładu na początek, poza standardowymi rzeczami (rozrząd, płyny) to hamulce są w stanie katastrofalnym, więc jest dobra okazja, żeby od razu coś porzeźbić w tym temacie i się przygotować merytorycznie do wymiany :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...