piter Opublikowano 7 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2011 Klocki już mam - OMP Road&Sport, pewnie zaraz zostanę skrytykowany, ale oby były lepsze niż wcale-nie-takie-złe Ferodo Premier a będę zadowolony nie ma co tu krytykować ... sam się przekonasz czy to dobry wybór ... ja bym został przy ferodo :wink: Też sie kiedyś dałem namówić na klocki OMP i ... zapytaj jako ile dymu z nich wyleciało po krótkiej (...) przejażdżce po stolicy a poważnie, jako "zwykły" klocek do jazdy po bułki może być, u mnie wytrzymały 20kkm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 7 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2011 ja bym został przy ferodo mam. i wg kolegi Niumen hamuja podobnie, tyle, że ferodo szybciej się przegrzewa i nie hamuje. wole OMP bo ferodo premier musiałem piłować jak dzikus tak bardzo wystawały poza tarczę OEM. OMP podobno pasują idealnie. tzd, jak hamują? ok? porównywalnie do wcześniejszych? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 7 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2011 u mnie będzie zupełnie odświeżony zestaw. klocki na razie są w pudełkach, zmienię przód i tył, do tego wejdą nowe tarcze tył (zmiana na wentylowane), odświeżone tarcze przód, zmieniony płyn i odświeżone - przemalowane, przesmarowane, z nowymi gumkami - zaciski przednie i tylne. jeśli nie będzie wartości dodanej w hamowaniu, to przynajmniej będzie wartość dodana estetyczna w postaci zacisków w kolorze obsydian black Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pcs Opublikowano 8 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2011 rok temu tez sie glowilem nad hamulcami, bo nieco zuzyta seria hamowala fatalnie, w koncu bez udziwnien wjechaly nowe zwykle gladnie tarcze Brembo, Ferodo DS2500 na przod, Premier na tyl i przewody w oplocie. Absolutnie wystarczajacy zestaw do seryjnego forka 2.5xt, nigdy nie zawiodly, przelatane ponad 20tys km i ciagle w pelni formy, polecam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 11 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2011 tzd, Tomek, absolutnie nie wiem dlaczego Pomierzyłem, trzykrotnie i w dwóch sesjach, bo wiele osób poddawało ten pomiar w wątpliwość i....nie chciało wyjść inaczej. Za każdym razem - 30mm. A teraz uwaga - absolutnie nie wiem jak zacząć Może tak - trzy razy - auuuuu, auuuuu, auuuu Pomierzyłem raz jeszcze, przy okazji zmiany kół, i wyszło tym razem ............................. ............................................................. 24mm. Wszystkich wprowadzonych w błąd serdecznie przepraszam. Nie wiem, jak trzy pomiary wyszły 30mm. Może mi się "syfmiarka" o osłonę zatrzymywała. Tak czy siak - mają 24 mm. Ale i tak są REWELACYJNE Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 11 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2011 Grzesiek_67, w sumie to.... SZKODA że tak wyszło :roll: Niechże chociażby miały 26 mm grubości, spiłowałoby się klocki po 1 mm z każdej strony a pojemność cieplna tarczy byłaby jakaś taka fajniejsza... No ale skoro tak... to lipa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 11 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2011 Tak czy siak - mają 24 mm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 11 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2011 No ale skoro tak... to lipa Sam jesteś lipa albo nie...jakiś wiąz, czy jak mu tam Tarcze są grube jak seria. AdaSch, Adaś emotka Ci się zacięła Pozdrawiam Grzegorz PS. I tak i tak pod czterotłoczek lepszych tarcz nie znajdziecie 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 11 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2011 Tarcze są grube jak seria tarcze są cienkie jak seria zastanawiam się, czy skoro takie cienkie, to brać, u mnie wszystkie tarcze i tak biją w tym np. DBA :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 11 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2011 zastanawiam się, czy brać, Bierz, bierz. Będzie Pan zadowolony. A kasa w rozsądnych granicach. U mnie nie biją. :wink: Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jpol Opublikowano 11 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2011 W cenie tych hawków, o których rozmawiacie, jest jeszcze - wspominane już wyżej - Brembo ORO. Od jakiegoś czasu mam takie (nacinane) i także nie narzekam (w połączeniu z DS2500). Pojeżdżafffkę w Toruniu już przeżyły. ;-) Przesiadłem się z gładkich Zimmermannów, które niestety trochę się pogięły (kupiłem używane, co może nie być bez znaczenia; przetoczenie, jak to przetoczenie - na chwilę pomogło). PS. Dziwią mnie (nawet mocno) informacje o konieczności "docinania" klocków do tarczy. W życiu nie miałem takich problemów (fakt, z czterotłoczkiem miałem styczność tylko z DS2500, ale o ich docinaniu też już słyszałem). Pytałem o to także Lecha Wójcika - twierdzi, że to nie ma prawa się zdarzyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 11 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2011 Dziwią mnie (nawet mocno) informacje o konieczności "docinania" klocków do tarczy. W życiu nie miałem takich problemów (fakt, z czterotłoczkiem miałem styczność tylko z DS2500, ale o ich docinaniu też już słyszałem). Pytałem o to także Lecha Wójcika - twierdzi, że to nie ma prawa się zdarzyć. Ja również o tym nie słyszałem. Nigdy, przy montażu nowego zestawu, nie trzeba było nic przycinać. Jakaś rzeźba ;-) Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 12 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2011 mi nigdy tarcze w forku nie biły, a już kilka razy ogień klocków leciał tarcze zawsze OEM. Ale to pewnie zasługa słabego klocka w darmowozie mam zwykłe tarcze brembo i klocki FDSP - hamuje masakrycznie dobrze ale ostatnio zauważyłem, że przy 120km/h przy bardzo delikatnym kliknięciu na hebel poszarpuje kierą, przy nieco mocnijszym hamowaniu jest wszystko dobrze. Nie znam się, więc albo tarcza albo lekko krzywa felga trzeba było kupić brembo max bo podobno bardzo dobrze hamują i się słabo słabo krzywią. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 12 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2011 mi nigdy tarcze w forku nie biły masz po prostu szczęście. ostatnio zauważyłem, że przy 120km/h przy bardzo delikatnym kliknięciu na hebel poszarpuje kierą, przy nieco mocnijszym hamowaniu jest wszystko dobrze to jest właśnie bicie hamulców. też tak mam, że przy delikatnym hamowaniu bije, a przy depnięciu po prostu hamuje. jeśli przy jeździe bez hamulca nic nie drży, to nie jest to wina felgi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jpol Opublikowano 12 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2011 O maxach to akurat słyszałem głównie (albo nawet same) złe opinie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 12 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2011 jpol, a ja słyszałem dobre o zimmermanach, ale to one rozpoczęły moją przygodę z bijącymi hamulcami - nigdy więcej zimmermanów, bo to była jakaś masakra. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jpol Opublikowano 12 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2011 Zimmermanny, w połączeniu z DS2500, i u mnie się pogięły, dlatego też - nie chcąc przechodzić na duży hamulec - poszedłem w Brembo ORO. Jeśli i te nie wytrzymają (choć nie chce mi się w to wierzyć), wtedy i ja zapewne stanę się zwolennikiem brembulców z STi. :-) Moją przygodę z biciem rozpoczęła prawdopodobnie OEM-owa tarcza z OEM-owym klockiem (w sumie nie jestem pewien co to było), jeszcze w GC8 N/A. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karud Opublikowano 1 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 Wczoraj kupiłem Forestera MY06 2,0N/A w manualu i przyprowadziłem jakiś 400 km do Wawy... czytałem te opinie , że te samochody nie hamują ale... szczerze mówiąc nie spodziewałem się aż takiej porażki... Samochód jest jakieś 1,5 tys. km po przeglądzie w ASO więc zakładam że hamulce są w porządku, zresztą po drodze w nic nie wjechałem, ale subiektywne odczucia są takie , że chyba nawet maluch skuteczniej hamował... Po przeczytanie tego wątku mam podobne odczucia jak Kolega AdaSH, tzn. Forek nie hamuje jak współczesne samochody, pedał jest "gumowy" i nie daje mi kontroli siły hamowania (na początku to jest wrażenie jakby w ogóle nie hamował). Pan Andrzej Koper wspomniał, że za to odpowiada serwo i pompa - czy można to na coś wymienić? Z tyłu mam bębny, felgi alu 16" - co jeszcze można zrobić żeby zdecydowanie poprawić hamowanie od początku i kontrolę działania pedału? Nie wiem, może w grę wchodzi wymiana bębnów na tarcze? I żeby to nie kosztowało tyle co pół samochodu... Nie chodzi mi o wyczyn ale w realiach warszawskiego ruchu trochę sie boje tych hamulców, jak bedę jechał blisko za poprzednikiem to moge nie dać rady wyhamować a jak zachowam stosowny odstęp to zaraz jakiś cwaniak mi się wciśnie na siłę (przy okazji dając po hamulcach). Ponieważ ja z tych kierowców co wiedzą gdzie wlać benzynę i co przycisnąć żeby jechało to prosiłbym żeby ewentualne odpowiedzi były proste i łopatologiczne Ewentualnie może ktoś dłużej jeżdżący mógłby się przejechać tym wynalazkiem i stwierdzić czy to norma i się czepiam rozbestwiony działaniem hamulców w Fordzie S-max czy też powinienem coś robić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DerickB Opublikowano 1 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 Podjedz na spot do Gal Moku w środę to zobaczymy :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mistral Opublikowano 3 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2012 Pamiętaj, że w Forku słabe hamowanie (co jest jednak niepodważalne) jest też troszkę subiektywnym odczuciem, gdyż jest wysoki i przy hamowaniu po prostu nurkuje. Kiedyś na lotnisku porównywałem hamulce mojego XT i pomimo subiektywnego odczucia, że nie ma hamulców, a jedynie spowalniacze, to wynik hamowania był conajmniej nie gorszy niż w "cywilizowanych" samochodach. Mistral Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karud Opublikowano 3 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2012 Podjadę na ten spot, GalMoko to Galeria Mokotów ? Nie wiem czy się uda w najbliższą środę, ale jak nie w tą to w następną spróbuję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pio_ryf Opublikowano 26 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2012 Hej Powiedzcie czy pod złote brembo na przód i tył potrzeba jakieś adaptery? (mam adaptery na tył z legacy nowego) Pacjent to forek 2,5xt EU Forek się maluje a złotka i białe fele 18"+REA50 Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bujak27 Opublikowano 26 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2012 Na przód nie trzeba a na tył trzeba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pio_ryf Opublikowano 26 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2012 A posiada ktoś z was rysunki jakieś Bym sobie na laser dał i gotowe Pozdrawiam Piotr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koli Opublikowano 19 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2012 Witam Panowie Mam takie pytanie: Czy do forka s-turbo, który będzie miał robiony swap hebli na złote brembo, podejdą bez problemu koła od STI? Czy trzeba coś kombinować? O samym swapie hamulcowym już sporo tu przeczytałem i się dowiedziałem, pozostaje kwestia dopasowania felg. Znajomy myśli o takich: http://easyloungin.com/forum/topic.php? ... 411&inline lub o czymś w stylu speedline. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się